Strategjia e Starbucks për mbrojtjen e punonjësve nga uragani Irma


Kur ekipi juaj ka nevojë për dikë ku të mbështetet, bëhuni shkëmbi mbështetës për ta.

Para se uraganet Harvey dhe Irma të godisnin Shtetet e Bashkuara këtë verë, ekspertët saktësisht parashikuan shkatërrimin e paprecedent dhe humbjet që shkaktuan stuhitë. Tani, pas katastrofave, miliona punëtorë po përpiqen të rifitojnë njëfarë ndjenje normaliteti. Starbucks, po bën të pamundurën për ta bërë të qartë se po mbështetin punonjësit e tyre.

Lexoni: Strategjia e Starbucks: Të shkruash emrin e konsumatorit gabim

Siç raporton Coral Garnick i Puget Sound Business Journal, Uragani Harvey dhe Irma detyruan mbylljen e respektivisht 400 nga 700 dyqane të Starbucks. Në mënyrë kolektive, fatkeqësitë prekën rreth 15,600 punëtorë dhe familjet e tyre. Në përgjigje, Starbucks po ofron pagesa për katastrofat për punonjësit që nuk mund të punojnë për shkak të stuhive. Kompania gjithashtu po siguron grante nga Fondi Caring Unites Partners (CUP). Programi i Fondit CUP u lejon punonjësve të kontribuojnë në fond dhe pastaj të aplikojnë për ndihmë financiare në rast emergjence.

Të shkosh përtej PR 

Lëvizja e Starbucks pa dyshim ka disa vlera të mëdha PR. Kujdesi ndaj punonjësve të tij dërgon mesazhin e qartë se Starbucks ndjek etikën solide, e cila përbën një apel të jashtëzakonshëm ndaj mileniëlls në veçanti. WorldatWork një studim i 800 punëtorëve amerikanë 18 vjeç e lart, për shembull, zbuloi se 94 % e të anketuarve konsiderojnë se puna për një kompani etike është shumë e rëndësishme. Në mënyrë të ngjashme, një sondazh i Aflac zbuloi se 92 % e mileniëlls kanë më shumë gjasa të blejnë mallra dhe shërbime nga kompanitë që shohin se aplikojnë praktika etike. Pra, duke dhuruar disa të holla, Starbucks ka potencial për të rritur marrëdhëniet e saj me ekipin dhe klientët e saj, gjë që mund të përkthehet në prosperitet, kënaqësi dhe shitje më të larta.

Por vendimi i Starbucks është gjithashtu i shkëlqyer, sepse njeh një kuptim të plotë të një parimi bazë psikologjik – hierarkia e nevojave të Maslow. Së pari e propozuar në vitin 1943 nga Abraham Maslow, teoria e zgjeruar tashmë thotë se njerëzit kanë të paktën tetë nevoja bazë. Në bazë të rëndësisë, ato janë:

  • fiziologjike
  • siguria
  • dashuria / përkatësia
  • respekti
  • nevoja për të njohur dhe kuptuar
  • estetika
  • vetë-aktualizimi
  • përsosmëria

Gjëja më e rëndësishme për të kuptuar në lidhje me hierarkinë është se duhet të përmbushni një nevojë më të ulët përpara se të shkoni në nivelin e ardhshëm më të lartë. Nëse nuk jeni i sigurtë, duhet të dilni nga rreziku para se të shqetësoheni shumë për pozicionin tuaj në një grup.

Katastrofat si uraganet Harvey dhe Irma nënkuptojnë se punëtorët nga Starbucks – dhe qindra kompani të tjera – do të përjetojnë probleme në vetë bazën e hierarkisë. Edhe diçka thelbësore si të paturit ujë të pijshëm të pastër bëhet problematike.

Në këto rrethana punonjësit do ta kenë jashtëzakonisht të vështirë të fokusohen në ndonjë gjë tjetër. Ata duhet të rregullojnë çështjet e tyre themelore para se të jenë të lirë të fokusohen në një punë. Duke i pajisur me paga katastrofike dhe grantet e Fondit CUP, Starbucks bën të mundur që, kur dyqanet të rihapen, punëtorët të jenë të përgatitur mentalisht.

Një mesazh shprese dhe besimi në momentin e duhur

Pavarësisht nga kompleksiteti dhe sfidat përpara, Starbucks meriton shpërblim. Kompania e kupton vendin e saj në komunitet dhe ofron siguri ngushëlluese për ripërtëritjen. Kevin Johnson, Presidenti dhe CEO i Starbucks, shruajti në një publikim kohët e fundit:

Edhe një herë, na kujtohet se Starbucks mbetet vendi i tretë për miliona klientë që na vizitojnë si pjesë e rutinës së tyre të përditshme. Uraganet Harvey dhe Irma mund të kenë shkaktuar shkatërrime të dhunshme dhe të tmerrshme, por mbetem i bindur se ashtu siç tregoi populli amerikan në 9/11, përsëri do të ngrihemi në sfidën e rimëkëmbjes nga këto stuhi dhe do të dalim edhe më të fortë – si individë, si ekipe dhe si kompani.

Lexoni: Tesla po ndihmon të gjithë të prekurit nga uragani Irma

Ne të gjithë mund të jemi në nivele të ndryshme Maslow pas këtyre katastrofave. Ndoshta ne jemi konsumatori dhe jo punonjësi. Ndoshta ne jemi përgjegjës. Por Johnson ka të drejtë. Ne mund ta bëjmë këtë. Së bashku.

burimi: INC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0