Strategjia e re e kompanive të mëdha teknologjike, investimi në hapësira fizike. A është kjo një shenjë që punonjësit do të kthehen në zyrë? - Business Magazine Albania

Strategjia e re e kompanive të mëdha teknologjike, investimi në hapësira fizike. A është kjo një shenjë që punonjësit do të kthehen në zyrë?

kompanive teknologjike

Në një postim në blogun e kompanisë, Ruth Porat, CFO i Alphabet dhe Google, shkroi, “Google ka pasur fatin ta quajë New York si shtëpinë e tij për më shumë se 20 vjet, kohë gjatë së cilës ne jemi rritur në 12,000 punonjës. Vitaliteti, krijimtaria dhe talenti i klasit botëror të New York janë ato që na mbajnë të rrënjosur këtu. Kjo është arsyeja pse ne po njoftojmë se po thellojmë angazhimin tonë në New York dhe synojmë të blejmë Terminalin e Shën Gjonit në Manhattan për 2.1 miliardë dollarë, i cili do të shërbejë si spiranca e kampusit tonë të ri në Sheshin Hudson.”

Porat vuri në dukje blerjen si një përmirësim të një “qasjeje fleksibël hibride në punë”, e cila do të lehtësojë punonjësit “të mblidhen personalisht për të bashkëpunuar dhe ndërtuar komunitetin”. CFO shtoi, “Vendimi ynë për të blerë Terminalin e Shën Gjonit mbështetet më tej në planet tona ekzistuese për të investuar më shumë se 250 milionë dollarë këtë vit në praninë tonë në kampusin e New York. Është gjithashtu një pjesë e rëndësishme e përmbushjes së angazhimeve tona të shpallura më parë për barazi racore, të cilat përfshijnë vazhdimin e rritjes së fuqisë punëtore në komunitete të ndryshme si New York”.

Gjatë pandemisë, Google, Twitter, Facebook dhe kompani të tjera bënë thirrje që njerëzit e tyre të punojnë nga shtëpia. Puna në distancë dukej se u bë standardi në një botë pas Covid-19. Sidoqoftë, me njoftimet e fundit në lidhje me blerjen, marrjen me qira dhe ndërtimin e zyrave nga Facebook, Amazon dhe Alphabet, ne nuk mund ta marrim trendin “të gjithë do të punojnë nga shtëpia” si një marrëveshje të mirëqenë.

Alphabet njoftoi më parë se po ndërton një projekt masiv të kompanisë në Mountain View, California. Gjiganti i teknologjisë do të ndërtojë një kombinim të shtëpive, dyqaneve me pakicë, parqeve dhe argëtimeve dhe një kampus korporativ që përfshin 40 hektarë. Vizioni i Google, i quajtur “Middlefield Park Master Plan,” është një version i përditësuar i qytet-kompanisë dhe ofron afërsisht 1.33 milionë metra katror hapësirë ​​zyre, së bashku me banesa banimi, hapësirë ​​rekreative të hapur, ndërtesa tregtare, blerje me pakicë dhe një host të lehtësive të tjera. Kompania e motorëve të kërkimit do të mbajë pronësinë e kampusit.

Amazon po ndërton një zyrë masive prej 2.5 miliardë dollarësh me përdorim të përzier në Virxhinia Veriore, e cila mund të strehojë rreth 25,000 punonjës. Selia e dytë, pas Seattle, do të përfshijë tre zyra 22-katëshe dhe ndërtesa për shitjet me pakicë. Gjithashtu do të përfshijë pyje, një amfiteatër, shtigje për ecje, parking të gjerë për biçikleta dhe vend për qentë.

Lexoni: Puna nga shtëpia – simbol i ri statusi?

Amazon sfidoi lëvizjen e punës në distancë duke njoftuar se po jepte hapësirë ​​për zyra korporative në gjashtë qytete të mëdha të SHBA me planet për të punësuar mbi 33,000 profesionistë të korporatave dhe teknologjisë. Si pjesë e zgjerimit, Amazon bleu ndërtesën e Manhattan Lord & Taylor. Zinxhiri i departamentit të shitjeve i kishte shitur më parë ndërtesën historike WeWork. Google parashtroi projekte për të ndërtuar një kampus në pronësi të kompanisë, me përdorim të përzier, duke përfshirë banesa rezidenciale dhe hapësirë ​​zyre.

Amazon dhe kompanitë e tjera të teknologjisë po parashikojnë që do të ketë njerëz që duan të vijnë në zyrë herë pas here. Projeksionet po bëhen për të akomoduar hapësirën ku punonjësit mund të bashkëpunojnë me njëri-tjetrin. Brenda zyrës, do të ketë gjelbërim dhe lehtësira.

Gjiganti i mediave sociale Facebook mori me qira mbi 2.2 milionë metra katrorë hapësirë ​​zyre në qytetin e New York që mund të strehonte mijëra punonjës. Tani ekziston një qendër e teknologjisë në zhvillim në Manhattan, e cila përfshin Apple, Google dhe një numër startup-esh premtues.

Në një lëvizje që po sfidon trendin aktual të kompanive që përqafojnë punonjësit që punojnë nga shtëpia, Facebook bleu selinë e re dhe të papërdorur të kampusit të korporatës 400,000 metra katrorë nga Recreational Equipment Inc (REI).

Kompleksi spektakolar ofron një dizajn dhe funksionalitet që përfshin mjedisin dhe natyrën me një hapësirë ​​zyre në përputhje me markën e tij të jetesës në natyrë. Kompleksi ka shkallë në natyrë, një urë, oborr dhe dritare për punonjësit për të parë qiellin e hapur. Kampusi REI nuk u përdor kurrë, pasi kompania u përqëndrua në një konfigurim të punës në distancë. Kompania planifikoi të shiste ndërtesën në tërësi ose të mbante një hapësirë ​​zyre dhe të jepte me qira pjesën tjetër.

Lëvizja e Google dhe Amazon është një mbrojtje e zgjuar. Njerëzit e zgjuar dhe të rinj të talentuar mund të zgjedhin të punojnë vetëm në kompani që kërkojnë që njerëzit të jenë në zyrë. Për Generation-Z dhe Mijëvjeçarët, është e rëndësishme të jesh pranë njerëzve të tjerë. Ata dëshirojnë një jetë sociale me bashkëpunëtorët e tyre, kanë nevojë për mentorë dhe të ndihen pjesë e diçkaje. Do të ishte dëshpëruese që ata të pranonin një punë të re me një kompani të madhe vetëm për t’u ulur para një kompjuteri në një apartament të vogël ose në shtëpinë e prindërve të tyre çdo ditë.

Njerëzit që drejtojnë Google, Amazon dhe Facebook janë të mençur. Ata nuk po shpenzojnë miliarda dollarë për të pasur ndërtesa bosh. Këto lëvizje ngrenë pyetje në lidhje me të ardhmen e punës. A po blejnë, ndërtojnë dhe marrin hapësirë me qira për arsye rritjeje dhe akomodojnë punë hibride? A mund të jetë puna hibride e ardhmja? Ndërsa pandemia shuhet, atëherë ata mund të kërkojnë që të gjithë të kthehen në zyrat e tyre.

/forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0