Stina.al – Njihuni me portalin më të ri E-commerce në Shqipëri

Stina.al – Njihuni me portalin më të ri E-commerce në Shqipëri


 

Përse Stina.al?

Kur pyetëm themeluesit e këtij startup-i, për zanafillën e emrit, përgjigja ishte se nuk ishte aspak e lehtë për të arritur këtu. Një pjesë e madhe e domain-eve në internet të lidhura me e-commerce apo shitjet online ishin të zëna.

Megjithatë, emri i përzgjedhur ka një domethënie dhe lidhje të drejtpërdrejtë me gamën e produkteve dhe tipin e përvojës që kjo markë e re ofron…

Produktet që ofrohen janë kryesisht ne sektorin e veshmbathjeve, këpucëve, aksesorëve për femra, meshkuj dhe fëmijë. Tek Stina.al cilido, qoftë i rritur në moshë të re apo të vogël, mund të ndryshojë garderobën e vet së bashku me ndryshimin e stinës. Pra, ka larmi produktesh të prezantuara në koleksionet plot stil të markave FLO, LTB, Elle dhe Penti.

Numri i këtyre markave pritet të rritet në të ardhmen dhe për këtë është menduar duke përgatitur një portal e-commerce me një system menaxhimi fleksibël.

Nëse do të futeshim të klikonim tek www.stina.al mund të shohim se website prezantohet me pastërti dhe ofron thjeshtësi në navigim për përdoruesit. Mund të vihet re, se pavarësisht se nga cili ekran apo pajisje e viziton website, paraqitja vizuale është optimale. Edhe ne, si vizitorë për herë të parë, arritëm të orientoheshim pa problem drejt proçesit të porosisë online.

Për ta përshkruar shkurtimisht, cikli i plotë i proçesit ishte:

1 – Zgjidh produktin me opsionet e dëshiruara të masës dhe ngjyrës së preferuar

2 – Shtoje në shportë

3 – Shko tek shporta për ta porositur dhe kërko të përfundosh porosinë

4 – Në këtë hap kërkohet të plotësosh të dhënat e kontaktit në një formë të shkurtër.

5 – Përfundo porosinë duke krijuar një llogari ose dhe pa krijuar llogari.

Pas kësaj personeli i stina.al do të vihet në kontakt me ju për t’jua sjellë porosinë aty ku ju dëshironi, duke proceduar me pagesën cash në momentin e dorëzimit.

Në bisedë me menaxherët e portalit, mbi formën e pagesës, ata kanë vendosur të fillojnë vetëm me këtë opsion dhe në periudhën në vazhdim duke mbledhur feedback nga konsumatorët do të ndjekin hapat për t’ju përgjigjur me menyra të tjera proçesimi pagese.

Nga ana e stafit të Business Magazine Albania, i urojmë suksese në këtë rrugë të sapo nisur këtij startup-i në fushën e shitjeve online.

Në bazë të statistikave globale shitjet online, tregtia e-commerce, do të njohin veç rritje në vitet në vazhdim. Edhe të dhënat e shitjve online në Shqipëri flasin për progres po ashtu, kjo bazuar edhe nga intervistat mbi E-commerce në Shqipëri, që kemi marre para disa kohësh në numrin e Nëntorit të Business Magazine.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0