Startupet e Uplift drejt realizimit të ideve - Business Magazine Albania

Startupet e Uplift drejt realizimit të ideve

Startupet e Uplift

Këtë fundvit, Huawei në Shqipëri iu bashkua Uplift Albania, programit tejet novator të akselerimit në fushën e teknologjisë së informacionit. Duke vlerësuar rëndësinë e risive, Huawei dhuroi tableta për idetë më të mira fituese të këtij takimi si dhe ekranin inteligjent IdeaHub për organizatorët e aktivitetit, i pajisur me opsione shtesë të dedikuara veçanërisht për zyrat inteligjente.

Gjatë konkursit të organizuar javës që shkoi, të quajtur së Uplift Mini-Demo, morën pjesë 11 startupe të cilët prezantuan idetë e tyre përballë një jurie, paneli investitorësh dhe audience të ngushtë nga partnerë dhe mentorë të #UpliftAL2020.

Tre startupet me prezantimin më të mirë ishin Crossplag, Udhë dhe Wellnes+. Crossplag është një teknologji edukative për të identifikimin e tesktit të një gjuhe; Udhë është një platformë e cila bashkon shoferët dhe pasagjerët të cilët kanë të njëjtin destinacion dhe Wellness+ është një platformë për menaxhimin e klubeve të gjimnastikës dhe fitnesit.

Kjo është hera e parë që Huawei në Shqipëri bëhet pjesë e një programi që i shton vlerë promovimit dhe realizimit të ideve në industrinë e teknologjisë së informacionit. “Është kënaqësi e veçantë të jem pjesë e një programi akselerimi si Uplift Albania ku mbështeten të rinjtë për të realizuar idetë e tyre dhe do doja të uroja fituesit,” u shpreh Elizabeta Samarxhiu, Menaxhere e Biznesit në Huawei.

Përfaqësuesja e ICTS media Znj. Esmeralda Shala u shpreh se:  “Jemi shumë të lumtur të konstatojmë që Uplift Albania, si një akselerator ndërkombëtar po merr vlera çdo vit e më shumë nga ekosistemi novator në Shqipëri. Fakti që emra të tillë si Huawei dhe shumë organizata me reputacion ndërkombëtar po na bashkohen në këtë rrugëtim, na e fakton se jemi duke ecur në drejtimin e duhur”..”

Siç e dimë, Huawei është lider botëror për infrastrukturën dhe pajisjet inteligjente të TIK dhe misioni kryesor është të sjellë teknologjinë kudo, te çdo person, shtëpi dhe organizatë për një botë inteligjente, plotësisht të lidhur. Huawei në Shqipëri operon prej vitit 2008 duke sjellë fjalën e fundit të teknologjisë si për bizneset ashtu edhe konsumatorët.

Ndër vite kompania vazhdon të mbështesë të rinjtë që sjellin ide të reja dhe synojnë të bëhen pjesë e një industrie që ndryshon në mënyrë marramendëse, siç është teknologjia e informacionit dhe komunikimit.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0