Spraj hundësh që mund të parandalojë Covid-19

Shumë shpresa për një kthim në jetën normale pas pandemisë së COVID-19 lidhen me gjetjen e vaksinës, por përdorimi i injeksioneve ka kufij, pasi është më vështira që të vendosen në zona rurale me të ardhura të ulëta, ku nuk ka asnjë garanci për shpërndarje të lehtë të tyre. Shkenca mund të ofrojë një alternativë më të arritshme. Studiuesit e Universitetit Columbia kanë zhvilluar një spraj për hundën, që ka parandaluar me sukses infeksionet COVID-19 dhe që është testuar te qelbësit si dhe si një model 3D i mushkërive të njeriut.

LEXO: Sistemi i kamerave termike Dahua për parandalimin dhe kontrollin e pandemisë COVID-19

Lipopeptidi (një kombinim lipoidesh dhe peptidesh) parandalon koronavirusin të shkrihet me membranën e një qelize të synuar, duke bllokuar një proteinë kyçe për të përvetësuar një formë të nevojshme. Spraji duhet të funksionojë menjëherë dhe efekti të zgjasë të paktën 24 orë. Është gjithashtu i përballueshëm financiarisht, jeton gjatë dhe nuk ka nevojë për t’u vendosur në frigorifer. Një spraj i tillë është një nga mënyrat e mbrojtjes e arritshme nga masa e njerëzve, megjithatë nevojiten ende prova klinike njerëzore, për të kaluar në prodhim në shkallë të gjerë të tij.

Anne Moscona dhe Matteo Porotto
Anne Moscona dhe Matteo Porotto

“Ky veprim mund të sjellë mbrojtje nga infeksioni në shumë pjesë të botës, ku vaksinimet masive ndaj COVID-19 do të ishin të vështira. Ai mund të shërbejë gjithashtu si një “mbrojtje plotësuese” edhe në vendet ku vaksinat janë në dispozicion”, thanë studiuesit kryesorë Anne Moscona dhe Matteo Porotto. Njerëzit që nuk mund të marrin vaksina, ose ata për të cilët vaksinat nuk funksionojnë, mund të spërkasin veten çdo ditë me këtë spraj, duke e ditur se kështu do të ishin të sigurt. Kjo, nga ana tjetër, mund të kufizojë më tej përhapjen e virusit dhe të shpejtojë fundin e pandemisë.

ENGADGET

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale