Slack ka vendosur të bëhet publik në vitin 2019


Çfarë është Slack?

Slack është një cloud i krijuar nga një grup i regjistruar që bashkëpunon me mjetet dhe shërbimet e ofruara, i themeluar nga Stewart Butterfield. Slack filloi si një mjet i brendshëm i përdorur nga kompania e tij, Tiny Speck, në zhvillimin e Glitch, një lojë online tashmë e prishur. Emri është një akronim për “Identifikim i Kërkueshëm i të Gjitha Bisedave dhe Njohurive” (Searchable Log of All Conversation and Knowledge).

Slack po përgatitet të bëhet publik këtë vit, por ky proces nuk do t’i sigurojë para.

Kompania me qendër në San Francisko po konsideron një listë të drejtpërdrejtë ndryshe nga një IPO tradicionale. Kur një kompani rendit aksionet e saj drejtpërsëdrejti në vend që të përdorë një nënshkrues, ajo nuk krijon apo shet ndonjë aksion të ri. Në vend të kësaj, aksionarët ekzistues vendosin aksionet e tyre për shitje, që do të thotë se kompania nuk merr ndonjë para.

Një listë e drejtpërdrejtë është një opsion i mundshëm vetëm për kompanitë që mund të përballojnë të heqin dorë nga IPO-të që rriten me para në dorë. Ky është rasti i Slack, i cili ngriti një fond prej 427 milionë dollarësh në një vlerësim prej 7.1 miliard $ gushtin e kaluar. Kompania pritet të bëhet publike në tremujorin e dytë të vitit 2019.

Startupet mund të nxiten për të provuar një listë të drejtpërdrejtë për të shmangur tarifat e kushteve të sigurimit që lidhen me një IPO tradicionale, por është gjithashtu një veprim i rrezikshëm nëse një kompani nuk mund të gjenerojë interesa të mjaftueshme për investitorin më vete. Kompania e muzikës Spotify është e vetmja kompani që kalon nëpër këtë proces në SHBA, duke përdorur Goldman Sachs, Morgan Stanley dhe Allen & Company si këshilltarë. Slack gjithashtu po punon me të njëjtën treshe për listën e saj.

Për vite me rradhë, ka patur spekulime të shumta se kur Slack do të bëhej publike. Bashkëthemeluesi dhe CEO Stewart Butterfield tha për Inc në vitin 2016 se ai e drejton biznesin në një mënyrë që do të lejojë që ajo të bëhet publike në çdo kohë. Megjithatë, tha ai, kompania e cila tani ka tetë milionë përdorues të përditshëm, kishte nevojë të krijonte një rekord të gjatë.

“Një nga gjërat që duhet të keni para se të bëheni publik është një shkallë e lartë parashikueshmërie”, tha Butterfield. “Kur jeni duke u rritur më shumë se 100% në vit, një ndryshim i vogël rezulton në një delta të madhe”.

/INC

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale