Slack ka vendosur të bëhet publik në vitin 2019
Përditësuar së fundmi: 15/01/2019

Slack ka vendosur të bëhet publik në vitin 2019

Share
nga Neada Muçaj
Jan 15, 2019

Çfarë është Slack?

Slack është një cloud i krijuar nga një grup i regjistruar që bashkëpunon me mjetet dhe shërbimet e ofruara, i themeluar nga Stewart Butterfield. Slack filloi si një mjet i brendshëm i përdorur nga kompania e tij, Tiny Speck, në zhvillimin e Glitch, një lojë online tashmë e prishur. Emri është një akronim për “Identifikim i Kërkueshëm i të Gjitha Bisedave dhe Njohurive” (Searchable Log of All Conversation and Knowledge).

Slack po përgatitet të bëhet publik këtë vit, por ky proces nuk do t’i sigurojë para.

Kompania me qendër në San Francisko po konsideron një listë të drejtpërdrejtë ndryshe nga një IPO tradicionale. Kur një kompani rendit aksionet e saj drejtpërsëdrejti në vend që të përdorë një nënshkrues, ajo nuk krijon apo shet ndonjë aksion të ri. Në vend të kësaj, aksionarët ekzistues vendosin aksionet e tyre për shitje, që do të thotë se kompania nuk merr ndonjë para.

Një listë e drejtpërdrejtë është një opsion i mundshëm vetëm për kompanitë që mund të përballojnë të heqin dorë nga IPO-të që rriten me para në dorë. Ky është rasti i Slack, i cili ngriti një fond prej 427 milionë dollarësh në një vlerësim prej 7.1 miliard $ gushtin e kaluar. Kompania pritet të bëhet publike në tremujorin e dytë të vitit 2019.

Startupet mund të nxiten për të provuar një listë të drejtpërdrejtë për të shmangur tarifat e kushteve të sigurimit që lidhen me një IPO tradicionale, por është gjithashtu një veprim i rrezikshëm nëse një kompani nuk mund të gjenerojë interesa të mjaftueshme për investitorin më vete. Kompania e muzikës Spotify është e vetmja kompani që kalon nëpër këtë proces në SHBA, duke përdorur Goldman Sachs, Morgan Stanley dhe Allen & Company si këshilltarë. Slack gjithashtu po punon me të njëjtën treshe për listën e saj.

Për vite me rradhë, ka patur spekulime të shumta se kur Slack do të bëhej publike. Bashkëthemeluesi dhe CEO Stewart Butterfield tha për Inc në vitin 2016 se ai e drejton biznesin në një mënyrë që do të lejojë që ajo të bëhet publike në çdo kohë. Megjithatë, tha ai, kompania e cila tani ka tetë milionë përdorues të përditshëm, kishte nevojë të krijonte një rekord të gjatë.

“Një nga gjërat që duhet të keni para se të bëheni publik është një shkallë e lartë parashikueshmërie”, tha Butterfield. “Kur jeni duke u rritur më shumë se 100% në vit, një ndryshim i vogël rezulton në një delta të madhe”.

/INC