“Slack” është aplikacioni ku njerëzit po gjejnë punë më shpejt se kudo. 3 këshilla si të orientoheni - Business Magazine Albania

“Slack” është aplikacioni ku njerëzit po gjejnë punë më shpejt se kudo. 3 këshilla si të orientoheni

Forumet e rrjetëzimit në Slack janë bërë terren i favorshëm për gjetjen e shpejtë të një pune të re. Për t’u futur në grupin e duhur profesional dhe për të lundruar në dinamikën e tij mund të duhen disa përpjekje.

Një mjet i njohur komunikimi në vendin e punës, Slack po bëhet një forcë në rritje në rrjetëzimin dhe rekrutimin profesional. Shumë grupe industrie dhe profesionale janë formuar në platformë vitet e fundit, duke lejuar ata në marketing, siguri kibernetike dhe fusha të tjera të shkëmbejnë këshilla për karrierë dhe drejtime pune. Anëtarët e këtyre komuniteteve vetëm me ftesa shpesh lidhin njëri-tjetrin me menaxherët e punësimit në kompanitë e tyre, duke i vënë ata në rrugën e shpejtë për punësim.

Por punëkërkuesit së pari duhet të kenë akses. Dhe disa grupe të rrjeteve Slack mund të jenë si ato festat me ftesa VIP, thonë anëtarët: Disa njerëz shfaqen herë pas here dhe askush nuk ka shumë për të thënë.

Për të përfituar sa më shumë nga këto forume private në kërkimin tuaj të punës, është e rëndësishme të dini se si t’i gjeni njerëzit me lidhje për të hapur dyert e duhura të karrierës dhe si të lundroni në normat sociale të secilit grup, thonë përdoruesit veteran të Slack. Ashtu si në takimet dhe përshëndetjet tradicionale, për shembull, është e mençur të prezantoni veten dhe të tregoni kolegjialitet përpara se të kërkoni favore.

Lexo edhe: Suksesi kërkon sakrifica. Çfarë jeni të gatshëm të hiqni dorë?

Ndërsa Alexis Scott duket të bëjë një tranzicion në karrierë, 39-vjeçarja thotë se po përmirëson qasjen e saj të rrjeteve Slack. Ajo kundërshtoi ftesa për t’u bashkuar me disa komunitete online për gratë profesioniste. Disa ajo i zbuloi duke gjetur degë të Slack të forumeve të tjera profesionale—si p.sh. Ladies Get Paid, një faqe rrjeti karriere dhe zhvillimi profesional për gratë.

Në secilin nga 10 grupet ku ajo është bashkuar, ajo ka kuptuar se si të vlerësojë shpejt se sa të angazhuar janë anëtarët dhe nëse po postojnë vende pune të vlefshme. Ajo thotë se kërkon grupe ku përdoruesit i përgjigjen pyetjeve të njëri-tjetrit. “Nëse dikush poston, a po përgjigjen njerëzit, apo ka rënë në vesh të shurdhër?” vëren ajo.

Nëse gjërat duken të qeta, zonja Scott thotë se nuk do të rrijë atje, përveç kontrolleve të herëpashershme.

Këtu janë më shumë këshilla që ajo dhe rrjete të tjera Slack ofrojnë:

Gjeni komunitetin e duhur

Pasi të gjeni një grup kolegësh profesionistë Slack, hyrja nuk është e vështirë, thonë shumë anëtarë dhe themelues të grupit. Por gjetja e grupit të duhur mund të kërkojë punë. Slack Technologies, e cila është në pronësi të Salesforce.com, thotë se nuk e di se sa grupe rrjetesh ekzistojnë në platformën e saj.

Lexo edhe: Bashkëthemeluesi i LinkedIn për të diplomuarit: “Miqësia mund të jetë puna më e rëndësishme e jetës suaj” 

“Duket se është një lloj klubi i brendshëm”, thotë Jimmy Daly, i cili bashkëthemeloi Superpath, një grup Slack për tregtarët e përmbajtjes. “Në pjesën më të madhe, njerëzit ju lejojnë të zbuloni sekretin ndërsa e zbulojnë atë.”

Daly, 36 vjeç, rekomandon të pyesni organizatat profesionale të rrjeteve për grupet përkatëse Slack dhe të kërkoni në Google “komunitetin Slack” dhe fushën tuaj të karrierës – për shembull, “inxhinier”. Disa nga rreth 8,500 anëtarët e Superpath-it e zbuluan grupin, thotë ai, duke hasur në një postim në Tëitter ose në blog që listonte forumet përkatëse të Slack.

Disa grupe të krijuara kohët e fundit në “Slack” bëjnë kontakt të drejtpërdrejtë përmes mediave sociale. Kur Shoqëria e Marketingut të Sigurisë Kibernetike u krijua në “Slack” në vitin 2020, themeluesit e saj dërguan mesazhe të LinkedIn njerëzve në këtë fushë, duke i nxitur ata të bashkohen, thotë Gianna Ëhitver, një nga krijueset e grupit.

Jo të gjitha grupet në Slack janë njësoj të dobishme

Juan Young, një themelues startup me bazë në Los Angeles, kohët e fundit u largua nga pesë grupe Slack, duke përfshirë një për njerëzit në marketing dhe një tjetër për sipërmarrësit. Me kalimin e kohës, ai vuri re se anëtarët e tjerë po promovonin veten dhe bizneset e tyre, në vend që të mbështesin bashkëmoshatarët, thotë ai. Ai i përket tetë grupeve jashtë punës, por mbetet aktiv vetëm në disa prej tyre.

Mos e gjykoni një grup rreptësisht nga madhësia e tij, thotë ai. Komunitetet e mëdha kanë shtrirje më të gjerë, por grupet më të vogla janë shpesh më intime. Njerëzit në ato grupe mund të jenë më të gatshëm të ndihmojnë dhe të ndajnë ekspertizën e tyre, thotë z. Young, 35 vjeç.

Shumë grupe kanë një kanal të dedikuar Slack për prezantime, një veçori që ndihmoi Sarah Kamp nga Livermore, Kaliforni, të shihte se cilat grupe ishin të përshtatshme. Pasi iu bashkua një komuniteti, 33-vjeçarja thotë se e kuptoi shpejt se shumë anëtarë që ajo takoi ishin në pjesë të tjera të botës, kështu që bisedat në lidhje me punën nuk do të ishin aq të rëndësishme.

Mos harroni protokollin

Rregullat e nënkuptuara dhe të qarta rregullojnë mënyrën se si njerëzit flasin dhe veprojnë në këto forume, thonë anëtarët.

Kur përdoruesit i bashkohen forumit Out in Tech Slack, për punonjësit e teknologjisë LGBTQ, për shembull, ata duhet të pranojnë të respektojnë disa rregulla. Midis tyre: Përdoruesve u kërkohet të mos promovojnë ngjarje më shumë se dy herë, vetëm të punësojnë për punë me pagesë dhe të respektojnë privatësinë e anëtarëve.

Grupi ka 50 moderatorë dhe më shumë se 24,000 anëtarët e tij mund të flamojnë postimet që shkelin kodin e sjelljes, thotë Gary Goldman, një drejtues i grupit. Raporte të tilla i dërgohen një rrethi të vogël të drejtuesve të grupeve që vendosin nëse posteri duhet të qortohet apo të kërkohet të largohet, thotë ai.

Anëtarët e dobët të komunitetit rekomandojnë që anëtarët e rinj të veprojnë sikur të ishin në një forum rrjeti profesional personal: Ndarja e ekspertizës dhe përgjigjja e pyetjeve bëjnë një përshtypje të parë të mirë. Kërkimi i menjëhershëm për një punë ose referim jo dhe aq. / WSJ 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0