Skuter-at elektrikë do të jepen me qera në Londër duke filluar nga qershori - Business Magazine Albania

Skuter-at elektrikë do të jepen me qera në Londër duke filluar nga qershori

Duke filluar nga 7 qershori, londinezët do të lejohen zyrtarisht të lëvizin me një skuter elektrik.

Rregullatorët e transportit të qytetit deklaruan të martën se një numër firmash, të cilat ofrojnë e-skuter me qira, janë përzgjedhur për të zhvilluar prova në kryeqytetin e Mbretërisë së Bashkuar muajin tjetër.

Operatorët përfshijnë startup-in U.S. Lime, firmën gjermane Tier dhe rivalin holandez Dott. Pilotimi do të zgjasë për 12 muaj.

Provat do të bëhen në zonat: Ealing, Canary Wharf, City of London, Hammersmith dhe Fulham, Kensington dhe Chelsea dhe Richmond mbi Thames.

Drejtuesit e mjeteve do të jenë në gjendje të udhëtojnë përmes, por jo të bëjnë një udhëtim të plotë në Tower Hamlets. Lagjet e Londrës, Lambeth dhe Southwark po kërkojnë të marrin pjesë në këto prova.

Lexo: Roboti i cili shpreh monologun e brendshëm të vendimmarrjes

Çmimi i qirasë do të përcaktohet individualisht nga operatorët dhe nuk është konfirmuar ende.

Udhëtimi pas karantinimit

Qeveria britanike njoftoi planet për të shpejtuar përhapjen e provave të e-skuterëve me qira në të gjithë vendin, vitin e kaluar.

Lëvizja u konsiderua si pjesë e një përpjekjeje më të gjerë për t’i bërë Britanikët të dalin pas karantinimit me biçikleta elektrike dhe skuterë, duke përdorur një alternativë më të shëndetshme dhe miqësore me mjedisin kundrejt makinave dhe transportit publik.

Në Mbretërinë e Bashkuar, skuteri elektrik klasifikohet si PLEV, ose Personal Light Electric Vehicle (Automjet i lehtë elektrik, personal), dhe janë të paligjshëm në rrugët apo trotuaret Britanike.

Sidoqoftë, punësimi i operatorëve të licensuar tani lejohet në disa qytete dhe rajone në Britaninë e Madhe falë provave të reja, megjithëse modelet në pronësi private mbeten të ndaluara në hapësirat publike. Nëse provat janë të suksesshme, ligjet ka të ngjarë të përditësohen.

Në Londër, e-skuterat do të duhet t’i përmbahen një shpejtësie maksimale prej 12.5 mph, më e ulët se maksimumi kombëtar prej 15.5 mph. Automjetet duhet të jenë të pajisura me drita në pjesën e përparme dhe të pasme dhe sisteme paralajmëruese të dëgjueshme që mund të përdoren pa patur nevojë që drejtuesit të rregullojnë kapjen e tyre në timon.

Siguria

Legalizimi i e-scooters ka çuar në shqetësime për sigurinë nga aktivistët. Në 2019, ylli i YouTube dhe prezantuesja televizive Emily Hartridge vdiq pasi skuteri i saj elektronik u përplas me një kamion në Londër.

Dhe disa autoritete shqetësohen se e-skuterët do të jenë një shqetësim. Në disa qytete ku lejohen, skuterat janë hedhur në lumenj dhe janë braktisur nëpër qendra tregtare.

Lexo: Shëndeti mendor digjital tashmë ekziston, por si ta sigurojmë cilësinë e tij?

“Siguria mbetet përparësia jonë numër një dhe ne do të punojmë ngushtë me operatorët e-scooter, Këshillat e Londrës dhe bashkitë për të siguruar që standardet rigoroze të plotësohen në mënyrë të vazhdueshme.”,- tha Helen Sharp, drejtuese e gjykimit për e-scooter të TfL, të martën.

Autoritetet lokale që marrin pjesë në provat e Londrës do të sigurojnë vende të caktuara parkimi për skuterët, ndërsa teknologjia geo-fencing do të vendoset për të parandaluar njerëzit që t’i marrin ato jashtë zonave të pranuara.

Dy përjashtime të dukshme nga lista e operatorëve të aprovuar të e-skuterëve në Londër ishin firma e Suedisë Voi dhe Silicon Valley Bird. Bird tashmë drejton një provë të kufizuar me e-skuter në Parkun Olimpik të Londrës, i cili klasifikohet si tokë private.

Voi tha se ishte “zhgënjyer” për mospërfshirjen në provën e e-skuterave të TfL dhe ngriti shqetësime mbi shkallën dhe qëllimin e gjykimit.

“Ekzistojnë gjithashtu shqetësime që operatorët e zgjedhur aktualisht kanë më pak se 5% të tregut të mikro-lëvizshmërisë së licensuar në Mbretërinë e Bashkuar, që do të thotë se përvoja e tyre lokale e funksionimit është shumë e kufizuar”,- tha një zëdhënës i Voi për CNBC.

Voi aktualisht operon në 18 vende në Mbretërinë e Bashkuar duke përfshirë qytetet e Birmingham, Liverpool dhe Bristol.

CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0