Si t’i tregoni dikujt në mënyrë të sjellshme se jeni të zënë - Business Magazine Albania

Si t’i tregoni dikujt në mënyrë të sjellshme se jeni të zënë


Nga Sitney Lastoe, shkrimtare

Si krijesa sociale, ne shpesh dëshirojmë të ndërveprojmë me të tjerët gjatë gjithë ditës; problemi është se nganjëherë oraret tona nuk përputhen me dëshirat tona.

Unë shpesh nuk gjeja një mënyrë për t’u shkëputur nga një bisedë në mënyrë të sjellshme. Gjëja e fundit që kam dashur ishte të dukem e vrazhdë ose sikur jam aq e rëndësishme dhe e zënë, sa nuk mund t’i ndaj disa minuta për të tjerët.

Ka një mënyrë për ta mbyllur bisedën me edukatë pa ofenduar ose hedhur poshtë askënd.

  1. Bëjeni të qartë që nuk jeni të hapur për bisedë.

Pa marrë paraysh nëse i vendosni kufjet ose refuzoni të hiqni shikimin nga ekrani i kompjuterit tuaj, ka mënyra të panumërta për të demonstruar se është më mirë të mos ju shqetësojnë në një moment të caktuar. Kjo “shfaqje” e jashtme është më e pakta që mund të bëni dhe nëse nuk funksionon, atëherë kalojmë tek opsioni tjetër.

  1. Shpjegohuni

Nëse jeni bllokuar në një bisedë para se të mund të shpjegoheni se tani nuk është koha e duhur që të lini punën që jeni duke bërë, thjesht kujdesuni që të mos hapeni në atë temë të caktuar.

Nëse jeni serioz për të biseduar me këtë person më vonë, thjesht tregoni që jeni të interesuar. A nuk do të respektonit dikë që ju thotë se do të dëshironte të vazhdonte bisedën më vonë?

  1. Dëgjoni pa investuar

Me raste, ju do ta gjeni veten kundër një personi që nuk ju kupton fare, e as nuk dëshiron t’ju kuptojë. Kjo është sikur kur bisedoni me dikë në internet. Nëse nuk bëni asgjë për të vazhduar bisedën, ka pak shpresë që ajo t’ju dërgojë diku. Pas disa minutash dështimi për t’i dhënë kahje bisedës, ju mund të thoni “Më falni ju lutem, a mund të flasim më vonë?”

Në këtë pikë, ndërhyrësi i bisedës do të ketë më pak zgjedhje dhe do t’i pranojë ato që i keni thënë dhe nëse e keni thënë atë me një buzëqeshje (ose me një emoji, nëse jeni duke biseduar virtualisht) mund të jeni të sigurt se jeni kujdesur që të mos dukeni si të pasjellshëm.

Nëse situata keqësohet dhe nuk mund të shpëtoni nga shpërqendrimet e shumta të përditshme, ju gjithmonë mund të pretendoni se jeni në një telefonatë ose jeni gati t’i telefononi dikujt. Sigurisht, është pak e pandershme, por nëse është në të mirë të punës tuaj, atëherë mund ta bëni pa asnjë mëdyshje.

TheMuse

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0