Si të vendosni më mirë qëllimet tuaja në vitin 2019


Vendosja e objektivave SMART është kudo këto ditë. SMART është bërë një akronim specifik, i matshëm, i arritshëm, i rëndësishëm dhe me kohë (Specific, Measurable, Attainable, Relevant and Timebound). Kompanitë, udhëheqësit dhe konsulentët mbrojnë objektivat SMART dhe arritjen e tyre. Në fund të fundit, nëse vendosni një objektiv të arritshëm dhe vendosni parametra shumë të veçanta rreth tij, ajo do të ketë sukses, apo jo?

Por, kjo rrugë mund të jetë më imagjinare sesa duket. Qëllimet SMART jo gjithmonë mundësojnë që një organizatë të ketë sukses. Lidership IQ bëri një analizë të bazuar në zakonet e përcaktimit të qëllimeve të 4,182 punonjësve nga 397 organizata. Ata zbuluan se elementët SMART – specifikë, të matshëm, etj. – nuk parashikonin sukses. Në fakt, analiza e saj zbuloi se qëllimet e SMART-it nuk kishin “asnjë korrelacion kuptimplotë” me aftësinë e punonjësve për të arritur rezultate mbresëlënëse.

Më keq, synimet SMART mund të injorojnë një pjesë shumë reale të përcaktimit të qëllimit: komponenti emocional. Nicholas Kusmich, një ekspert i reklamave në Facebook dhe autori i Give me, tha se qëllimet SMART nuk funksionojnë për të, sepse ato krijojnë ankth. Në vend që të festojë atë që ai ka arritur tashmë, ai është duke menduar për atë që ende nuk ka kontrolluar. Në vend që të ndihet i arritur, ai ndihet i mbingarkuar.

Ekziston një mënyrë më e mençur për të menaxhuar qëllimet tuaja kur fillon një vit i ri.

  1. Shmang qëllimet

Tingëllon kondtradiktore, por fokusimi në arritjen e një gjëje do të thotë t’i vendosësh të gjitha vezët në një shportë. Pikëpamja juaj se sa i suksesshëm është biznesi juaj dhe vetëbesimi juaj mund të konsumohen kur keni shumë qëllime. Nëse nuk ia dilni në kohë me afatin e vendosur, zhgënjimi juaj prish një punë me shumë impakt.

Kusmich beson se qëllimet janë të padobishme. Vendosja e objektivave krijon shumë negativitet, shpjegon ai, sepse ne nuk kemi aftësitë për të arritur objektivat e matshme që kemi vendosur, duke krijuar një sasi të madhe stresi. Qëllimet dhe temat mund të jenë më të dobishme se objektivat konkretë.

  1. Fokusohu tek zakonet

Një mendësi e zhvilluar është një mënyrë e mirë për të fokusuar energjinë dhe rritja është një rrugë e zgjuar për të eleminuar presionin, ndërkohë që vazhdon të kesh progres. Nëse mund të identifikosh drejtimin tënd dhe të përcaktosh zakonet e përditshme që do të çojnë aty ku do, ti ke një plan.

Ndiq zakonet me një kalendar ditor. Kjo përfshin çdo gjë nga stërvitja te praktika e meditimit. Shto gjithashtu dy orë të fokusuara në të ardhurat e biznesit. Duke e skeduluar atë, realizo dhe ki prioritet mbi të gjitha shpërqëndrimet e tjera. Është më e lehtë për të matur edhe progresin tuaj, nëse nuk e keni takuar ende klientin që premton një punë të mirë. Sigurisht, e dini që duhet të organizoni kohën për këtë.

  1. Largo atë që të pengon

Shumë njerëz fokusohen në atë që duhet t’i shtojnë jetës së tyre për të arritur aty ku duan. Por, mund të jetë ajo që ata bëjnë momentalisht që po i pengon: mbingarkimi, ëmbëlsira pas palestrës, komunikimi me njerëz negativë. Mund të ndikojnë dhe mendimet demotivuese që keni në kokë.

Shannon Graham, trajner lidershipi dhe folës, ka shkruar një libër lidershipi të titulluar Expand. Në të ai thotë, “Për shumë kohë na është imponuar një model i limituar një dimensional lidershipi, duke krijuar një mendësi që është toleruar për shkak të rezultateve që prodhon. Ky model është standardi më i ulët minimal.”

Shpesh ndodh me klientët: Ata janë aq të fokusuar në bërjen e shumë gjërave dhe kurrë nuk bëjnë një hap prapa për të menduar për atë që është më e rëndësishmja apo çfarë i mban ata të mbërthyer aty ku janë. Ata bëhen aq të fiksuar për të prodhuar atë që  me të vërtetë duan të arrijnë. Si i ushqen kjo qëllimet e tyre?

Objektivat SMART mund të jenë motivuese për disa njerëz, por për ironi, ata mund t’i bëjnë të tjerët të ndihen si dështim. Për të marrë më shumë nga ato që doni këtë vit, shikoni alternativat e vendosjes së qëllimeve tradicionale. Largimin e një ndikimi negativ ose largimi i pritshmërive, gjë që mund të jetë pikërisht ajo që ju duhet për t’u rritur.

/INC

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale