Si të tregoni një histori në mediat sociale?


Gary Vee jep këshillat e tij kryesore se si duhet të postoni në mediat sociale.

Në ditët e sotme, praktikisht të gjithë kanë të paktën një llogari në mediat sociale dhe shumë prej nesh janë duke i përdorur ato për të na ndihmuar në promovimin e biznesit ose vetes sonë.

Pavarësisht nëse i përdorni rrjetet sociale thjesht për të mbajtur kontakte me miqtë ose për të krijuar një biznes, nëse doni që njerëzit t’i kushtojnë vëmendje asaj që postoni duhet të keni parasysh diçka.

Lexoni: 7 gabimet e përbashkëta në mediat sociale, që kanë kosto për kompaninë

 “Mënyra se si të ndërtoni biznesin tuaj dhe mënyra se si të keni një impakt të vërtetë është duke treguar nëpërmjet postimeve histori që tërheqin.”

Përmbajtja juaj konkurron me shumë llogari të tjera dhe nëse dëshironi të vihet re, duhet të rrëmbeni vëmendjen e njerëzve dhe t’u tregoni atyre një histori që tërheq.

Gary, i cili ka 6.4 milionë ndjekës në Instagram, thotë se ekziston një element kryesor për ta bërë këtë me sukses: provokoni një reagim.

“Unë jam i fiksuar me idenë për të gjetur mënyra për të treguar një histori që tërheq vëmendjen tuaj në momentin që nxirrni telefonin dhe eksploroni platformat e ndryshme sociale,” thotë Gary. “Kjo është loja që ne po luajmë. Kjo është ajo në të cilën duhet të përqëndroni energjinë tuaj.”

“Nuk ka të bëjë në të vërtetë me faktin nëse dikush ka kohë për të parë përmbajtjen tuaj apo jo. Bëhet fjalë nëse e shohin atë si interesante apo jo. Edhe pse njerëzit do të ulen me orë të tëra dhe do të shikojnë filma, ata do të futen gjatë gjithë kohës të shikojnë llogaritë e tyre.”

Lexoni: Reduktimi i kohës në mediat sociale me 30 minuta në ditë ul rrezikun nga depresioni

Pra … si të nxisni një reagim? Më poshtë janë disa ide:

  1. Përdorni humorin

Një imazh me të vërtetë argëtues është i sigurtë që do të tërheqë vëmendjen!

  1. Frymëzoni audiencën tuaj

(preferohet me arritjet tuaja!)

  1. Bëjuni përshtypje njerëzve

Vazhdoni dhe mburruni se keni takuar idhullin tuaj, ose se keni ngjitur malin më të lartë.

  1. Provokoni zemërim ose frikë, por me masë

E mira e kësaj është që të postoni për diçka të diskutueshme, ose përdorni FOMO (frikën e humbjes) në avantazhin tuaj – thjesht përgatituni për reagime negative së bashku me ato pozitive nëse shkoni në këtë rrugë.

  1. Provokoni një emocion

Lumturia, trishtimi, zemërimi – të gjitha këto emocione do të marrin vëmendjen.

  1. Surprizoni ose shokoni njerëzit!

Përdorni një kombinim imazhi / caption të papritur, ose diçka të njohur (si një meme ose thënie) dhe përdoreni atë në një mënyrë të papritur.

/burimi: SS

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale