Si të ruani qetësinë në situata të tensionuara?
Përditësuar së fundmi: 19/11/2019

Si të ruani qetësinë në situata të tensionuara?

Share
nga Ornela Trupja
Nën 19, 2019

Është e vështirë të mos përfshihesh emocionalisht, kur je pjesë e një bisede të tensionuar. Ndonjëherë mosmarrëveshja mund të ngjajë edhe si një kërcënim.
Mund të shkatojë frikë dhe t’ju bëjë që të hiqni dorë. Kjo është normale në të tilla situata, por problemi është se trupi dhe mendja jonë nuk janë plotësisht të aftë për të dalluar kërcënimin e paraqitur.  Nëse trupi juaj do të humbasë kontrollin atëherë ju do ta keni të vështirë të merrni një vendim, ose vendimi që do të merrni do të jetë i nxituar dhe mund të rezultojë i gabuar.

Lexo: Çfarë mund të mësoni nga emocionet dhe ndjenjat tuaja të brendshme?

Jo vetëm që po humbni aftësinë për të menduar qartë, por do të shfaqni edhe shenja stresi, fytyra juaj mund të skuqet, rritmi i të folurit do të rritet dhe emocionet negative do të fillojnë të shfaqen tek ju. Por nuk përjashtohen mundësitë që ju të menaxhoni situatat dhe të bëni një diskutim shembullor dhe produktiv. Ka disa gjëra që mund të bëni për të mbajtur qetësinë tuaj gjatë një bisede ose për të qetësuar veten nëse keni punuar më shumë.

Mbushuni me frymë – Teknikat e thjeshta të ndërgjegjes mund të jenë miku juaj më i mirë në situata të tensionuara dhe asnjë nuk është më e drejtpërdrejtë dhe e arritshme sesa të përdorni frymën tuaj. Kështu që kur të filloni të vëreni veten duke u tensionuar, përpiquni të përqëndroheni në frymëmarrje. Vini re ndjesinë e ajrit që del nga mushkëritë tuaja. Bëni që ajo të kalojë nëpër hundët tuaja. Kjo do t’ju mbajë të përqëndruar.

Përqëndrohuni tek trupi juaj – kur ju rrini ulur gjatë një bisede të tensionuar është shumë e vështirë që të ruani qetësinë. Ekspertët thonë se qëndrimi në këmbë dhe ecja përreth ndihmon në aktivizimin e pjesës së të menduarit të trurit tuaj. Nëse ju dhe homologu juaj jeni ulur në një tryezë, mund të ngriheni papritmas. Kjo tregon që ju nuk po ndjeheni rehat dhe se jeni gati të shpërtheni, ose që ju nuk mundët dot të përballoni këtë debat.

Provoni të thoni shprehje – Kjo është një lloj filozofie budiste sipas së cilës është e këshillueshme t’i gjeni vetes një shprehje që mund të thoni me vete, e cila ju relakson dhe ju qetëson në moment. Disa nga këto shprehje mund të jenë: “Kjo nuk ka të bëjë me mua”, “Kjo do të kalojë”, ose “Kjo është vetëm biznes, asgjë personale”, etj.

Pranoni dhe etiketoni ndjenjat tuaja – Një taktikë tjetër e dobishme vjen nga Susan David, autori i Agility Emocional . Kur ndjeheni emocionues, «vëmendja që ju jepni mendimet dhe ndjenjat tuaja mbledhin mendjen; nuk ka vend për t’i ekzaminuar ato, “thotë ajo. Etiketimi ju lejon të shihni mendimet dhe ndjenjat tuaja për ato që janë: “burime të përkohshme të të dhënave që mund ose nuk mund të rezultojnë të dobishme. Ajo ç’ka këshillohet është që çdo mendim të konceptohet si një mendim dhe çdo emocion si një ndjenjë.

Bëni pak pushim – Sa më shumë kohë t’i jepni vetes për të përpunuar emocionet tuaja, aq më pak intensivë ka të ngjarë të jenë. Kështu që kur gjërat nxehen, mund të keni nevojë të shfajësoheni për një moment – të merrni një filxhan kafe ose një gotë ujë, të shkoni në banjë ose të bëni një shëtitje të shkurtër rreth zyrës. Sigurohuni që të jepni një arsye neutrale pse dëshironi të ngriheni në këmbë dhe të bëni pauzë bisedën. Gjëja e fundit që dëshironi është që homologu juaj të mendojë se gjërat po shkojnë aq keq, që ju jeni të dëshpëruar për të shpëtuar. Mundohuni të thoni diçka si: “Më vjen keq që ju ndërpres, por do të dëshiroja të merrja një filxhan kafe të shpejtë para se të vazhdojmë. A mund të të marr diçka ndërsa jam lart? ”

Lexo: 5 teknika për të punuar me sukses me njerëz që janë të ndryshëm nga ju

Mbani në mend se ju ndoshta nuk jeni i vetmi që jeni i mërzitur. Edhe homologu juaj ka të ngjarë të shprehë zemërim ose zhgënjim. Është e vështirë të mos bërtisni kur sulmoheni, por kjo nuk do ju ndihmojë. Nëse nuk e ushqeni emocionin negativ të homologut tuaj me tuajin, ka të ngjarë që ata të pushojnë. Konfliktet me bashkëpunëtorët mund të jenë të vështira.

Harvard Business Reviw



Evente