Si të rimerrni veten nga një strategji e dështuar?! - Business Magazine Albania

Si të rimerrni veten nga një strategji e dështuar?!

strategji e dështuar

A po dështon strategjia juaj? Zbuloni se çfarë mund të bëni për ta kapërcyer atë dhe për t’u rikthyer më të fortë se kurrë nga dështimi.

Askush nuk vendos të ketë një strategji të keqe, por ndonjëherë gjërat nuk shkojnë ashtu siç prisnit.
Shpesh hasim në gracka dhe pengesa që nuk mund t’i kalojmë. Më pas, papritur, gjendemi në një situatë ku rritja e biznesit ngec. Kjo mund të jetë tepër frustruese. Megjithatë, të kesh një strategji të dështuar nuk do të thotë se gjithçka ka marrë fund. Rimëkëmbja është gjithmonë e mundur. Këtu janë disa rregulla që mund të ndiqni për t’u rikuperuar nga një strategji e dështuar:

  • Mos i ngatërroni qëllimet tuaja me strategjinë

Shumë biznese bëjnë gabim duke menduar se qëllimet e tyre janë strategji. Qëllimi juaj është ajo që dëshironi të arrini, ndërsa strategjia juaj është se si do ta arrini atë. Ka një dallim të madh mes të dyjave. Strategjia nuk është thjesht deklarata juaj e qëllimit përkundrazi, është një plan për të kapërcyer sfidat dhe për të rritur suksesin në biznesin tuaj. Është një grup specifik veprimesh që ndërmerrni për të arritur qëllimet tuaja. Mësoni të dalloni qëllimet tuaja nga strategjia juaj për të siguruar që të keni një kuptim të qartë se si duhet të duket strategjia juaj.

  • Jini të qartë

Strategjitë e dështuara shpesh përbëhen nga koncepte strategjike që janë të paqarta dhe të ndërlikuara. Këto janë strategji tradicionale që fryhen me fjalë për të dhënë përshtypjen e të menduarit të nivelit të lartë. Por në realitet, këtyre strategjive u mungon saktësia për t’u ekzekutuar dhe shpesh e çojnë ekipin tuaj në më shumë konfuzion.

Për të rikuperuar biznesin tuaj nga një strategji e dështuar, duhet të jeni të qartë dhe konçiz për atë që po përpiqeni të arrini. Jini sa më specifik që të jetë e mundur kur komunikoni objektivat tuaja. Në këtë mënyrë, të gjithë do të jenë në të njëjtën linjë dhe të gjithë mund ta zbatojnë atë pa asnjë pengesë.

Lexoni: Disa mënyra se si sipërmarrësit e suksesshëm i kalojnë fundjavat e tyre

  • Vlerësimi i duhur është një domosdoshmëri

Një nga pjesët më jetike të strategjisë suaj është të keni objektivat tuaja të qarta. Kur objektivat strategjikë janë vendosur, ju mund të keni politika alternative udhëzuese ose plane veprimi për të ndërmarrë në rast dështimi. Është mjeti juaj për të kapërcyer çdo problem që mund të jetë kritik për biznesin.

Shpesh bëjmë gabim duke krijuar objektiva që janë jopraktike ose të papërshtatshme për biznesin. Si rezultat, strategjia nuk arrin të adresojë çështjet më kritike. Kjo ndodh sepse nuk është bërë vlerësimi i duhur. Problemet më të rëndësishme shpesh neglizhohen, sepse ne nuk e dimë se cili është problemi aktual. Gjithmonë bëni një vlerësim të duhur. Bëhuni të qartë se cilat çështje kritike po përpiqeni të zgjidhni. Mësoni të jeni të vetëdijshëm për problemin e vërtetë përpara se të vendosni objektivat tuaja strategjike. Në këtë mënyrë, ju mund të keni një strategji që është më e përshtatshme për atë që i nevojitet biznesit tuaj.

  • Hidhuni në veprim

Shumë gjëra mund të ndodhin në një biznes dhe është e vështirë të mbash shënime për gjithçka. Ne mund të kemi shumë shpërqëndrime që na largojnë nga objektivat tona kryesore. Kjo mund të çojë në një strategji të dobët.

Për t’u rikuperuar, duhet të kuptoni se strategjia mund të jetë dy gjëra njëherësh. Mund të jetë tym dhe zjarr. Janë dy gjëra të ndryshme. Mbani mend se shumë gjëra që na vijnë me ekipin tonë dhe me marrëdhëniet tona janë vetëm tym. Mos u kapni nga tymi, sepse mund t’ju mbysë. Mund të heqë oksigjenin që na nevojitet për të qenë në gjendje të marrim frymë për të mbijetuar. Në vend të kësaj, shkoni te zjarri. Kuptoni se çfarë po ndodh, ecni përpara dhe shkoni te çështja reale. Gjeni një zgjidhje dhe zgjidheni atë. Mos u hutoni. Mos harroni të përballeni me sfidën e vërtetë dhe zbatoni strategjinë tuaj me një ide të qartë.

Një strategji e dështuar mund të jetë një pengesë e madhe për çdo biznes. Por me mentalitetin dhe veprimet e duhura, ka gjithmonë një mënyrë për ta kapërcyer atë. Mbani gjithmonë mend se nuk është kurrë turp të bini, ajo që është e rëndësishme është që të ngriheni përsëri dhe të mësoni të ecni përpara me një plan.

Përgatiti: Megi Latifi

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0