Si të mahnisni klientin tuaj gjatë një transaksioni


Pavarësisht nga ndërmarrja juaj, industria ose cikli mesatar i shitjeve të klientëve, një gjë është e sigurt: përvojat transaksionale që janë më të lehta për klientët, gjithmonë fitojnë. E rëndësishme është si ndihen klientët tuaj gjatë proçesit të shitjes dhe sa të lehtë ua bëni komunikimin dhe porositjen.

Të siguroheni se çdo hap i ciklit të shitjeve shkon pa probleme dhe mbështet klientin, është e domosdoshme për mbylljen e shitjes, mbajtjen e biznesit dhe referimin të klientit. Merrni parasysh se si përvoja juaj transaksionale mund të përmirësohet me këshillat e mëposhtme.

Lexo: Shqiptarët në raport me shitblerjet online

  1. Qëndroni transparent:

Konsumatorët nuk e kanë mendjen të marrin disa mesazhe me tekst ose njoftime me email nëse duan që të blejnë diçka. Përveç të dhënave nga transporti, qëndroni të hapur dhe transparentë për aspektet e tjera të kompanisë suaj. Ndoshta për ju, mund të jetë me vlerë krijimi i një pakete me raste studimesh bazuar në klientët aktual ose në ish-klientët.

Të dhënat mund të jenë edhe informacione shtesë rreth produktit, përmbajtja ushqyese, të gjitha kostot që lidhen me programin, sa kohë do të duhet që të funksionojë software-i. Çdo vërejtje ose pyetje që klientët tuaj mund të kenë, duhet t’i ktheni përgjigje të qarta.

  1. Trajnoni punonjësit tuaj për shërbimin ndaj klientit:

Nëse në biznesin tuaj keni një ekip të madh, sigurohuni që të gjithë punonjësit tuaj dhe anëtarët e ekipit të jenë trajnuar se si të japin shërbim të jashtëzakonshëm klientit. Në këtë mënyrë, nëse një klient telefonon ka një pyetje ose do të kryejë një transaksion, punonjësi ndihet i sigurt për t’i dhënë një përgjigje konsumatorit.

Krijimi i një pakete me vlera ndaj shërbimit të klientit, mund t’i orientojë anëtarët e ekipit drejt një rruge të duhur komunikimi. Kjo është mjaft e rëndësishme, pasi rezultatet e një shërbimi të keq ndaj klientëve janë të rënda. Një studim nga 2013 zbuloi se 95% e njerëzve që kishin një përvojë të keqe të shërbimit ndaj klientit, i tregojnë të paktën një personi për përvojën e keqe. Dhe 54% ua tregojnë të paktën pesë personave.

  1. Kërkoni të kuptoni qëllimet e klientit tuaj në një transaksion:

Kohët e fundit ka pasur një lëvizje të madhe drejt një përvoje “relacionale”, përtej “transaksionale”. Ndërsa klienti është, me të vërtetë, duke bërë një transaksion, kjo pjesë e “marrëdhënies” është një investim i rëndësishëm për ju.

Në një “marrëdhënie” të tillë, shitësi kërkon të kuptojë qëllimet specifike të klientit dhe të krijojë përputhje midis produktit ose shërbimit dhe qëllimeve të klientit. Përdorimi i frazave të tilla si “Unë e kuptoj” dhe përsëritja e qëllimeve të tyre, prapa tyre do të ndihmojnë klientin të ndiejë se jeni duke krijuar një marrëdhënie afatgjatë me ta, dhe jo t’u kërkoni të kryejnë vetëm një transaksion. Kjo mënyrë ju siguron një marrëdhëni të mirëfilltë me konsumatorin.

  1. Jini sa më të përgjegjshëm të jetë e mundur:

Në fund, sigurohuni që ju dhe ekipi juaj të jeni të arritshëm dhe të përgjegjshëm gjatë ciklit të shitjeve. Raj Jana themelues i kompanisë JavaPresse Coffee, thotë: “Në kompaninë time ne e kemi prioritet të ndërtojmë një urë lidhëse komunikimi sa më të tjeshtë me klientët. Nëse ata e kanë vendosur se duan të blejnë një kafe, por kanë disa pyetje mund të ndodhë edhe që të ndërrojnë mendje dhe mos ta kryejnë blerjen sepse askush nuk i përgjigjet pyetjeve të tij. Por, nëse ne i kthjemë gjithmonë përgjigje, atëherë ne ia bëjmë më të lehtë rrugën për të kryer blerjen.

Klientët gjithmonë e gjejnë një rrugë për të kontaktuar me ju, si përshtypjet në Yelp, komente në Instagram, në email dhe një tweet në Twitter. Ndërsa klientë të tjerë mund të jenë duke ju vëzhguar.

Lexo: Rritet transaksionet online, por janë më pak se një e katërta e të gjitha transaksioneve

Nëse komentet që parashtrojnë pyetje në faqet e mediave sociale të kompanisë tuaj nuk marrin një përgjigje nga ju, duket se nuk ju intereson të ndihmoni klientët tuaj. Dhe nëse një klient i mundshëm është i gatshëm të ecë përpara me një kontratë ose një blerje të madhe me ju dhe ju duhet 5 ditë që t’i ktheni përgjigje për një pyetje, ai klient e kupton që nuk është i rëndësishëm për ju.

Përvoja transaksionare, e thënë thjesht, ka shumë rëndësi. Synoni të jepni një përvojë më të mirë për çdo klient, me të cilin punoni përmes transparencës, shërbimit të klientëve në të gjithë ekipin dhe të jeni sa më të përgjegjshëm.

Burimi: INC

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale