Si të ktheni pasionin në profesion

Si të ktheni pasionin në profesion


Shndërrimi i pasionit tuaj në një karrierë kërkon motivim. Jini proaktiv dhe bëni një hap çdo ditë që ju bën më të afërt qëllimin tuaj. Frytet e punës suaj përfundimisht do të shpagohen dhe do të jeni në rrugën tuaj për të bërë atë që doni.

Lexoni disa stategji për të mësuar se si të ktheni pasionin në profesionin tuaj ideal:
Zbuloni pasionin tuaj
Pasioni juaj lidhet me atë që ju vërtet e pëlqeni. Ekziston një ndryshim i madh midis një hobi dhe një pasioni, dhe është e rëndësishme që të bëni dallimin midis të dyjave përpara se të arrini të merrni një vendim që mund të rezultojë jo i mirë. Për shembull, fakti se ju pëlqeni të pikturoni nuk do të thotë që ai duhet të jetë profesioni juaj i së ardhmes. Ju mund të jeni më mirë në dizajnin grafik, i cili përdor disa prej të njëjtave talent artistik si piktura. Jini mendjehapur dhe eksploroni të gjitha mundësitë që ju jepen.

Lexo: Arlinda Çausholli: Përqafoni pasionin

Qartësohuni në lidhje me atë se çfarë kërkoni
Pasi të keni zbuluar pasionin tuaj, përcaktoni nivelin e kërkesës për aftësitë tuaja dhe bën një zgjedhje. Është e rrezikshme të “zhyteni” në një karrierë vetëm se pse juve e pëlqeni atë, por që në fakt ajo nuk mund të sigurojë një të ardhme për ju. Nëse jeni të sigurt në aftësitë tuaja, me shumë mundësi ju po konuroni në mënyrë tejet të qetë, duke përdorur strategjitë tuaja të marketingut.

Hulumtoni
Kryeni një kërkim të hollësishëm se çfarë do të duhej për të filluar karrierën tuaj në këtë fushë. Ju mund të keni nevojë të blini makineri ose pajisje specifike ose të fitoni një çertifikim, diplomë ose trainim special. Ju madje mund të keni nevojë të punësoni punonjës ose të kërkoni fonde. Intervistoni njerëzit që kanë ose janë në një biznes të ngjashëm me atë që po vlerësoni. Mësoni se çfarë bëni për të pasur sukses dhe për të ndjekur rrugën e duhur.

Bëni plane
Bëni një plan të detajuar të hapave që duhet të ndërmerrni për ta bërë pasionin tuaj profesionin ideal. Përfshini atë që duhet të bëni dhe sa duhet të shpenzoni para se të filloni në sipërmarrjen tuaj të re. Nëse është e mundur, gjithmonë bëni një plan rezervë në rast se Plani A nuk funksionon.

Bëhuni profesionist
Për tu marrë seriozisht, së pari duhet të bëheni profesionist. Të kesh një aftësi të veçantë mund të mos jetë e mjaftueshme për të t’u konsideruar një ekspert, kështu që duhet të fitosh trajnimin e nevojshëm për t’u bërë profesionist.  Merrni kohë nga kohë juaj e lirë dhe përkushtojuni karrierës. Ajo do t’ju vlejë për gjithë jetën.

Lexo: Lindita Rusi, pasioni dhe puna sigurojnë sukses

Jini fleksibël
Rruga juaj nuk do të jetë gjithmonë e qetë, kështu që përgatituni edhe për sfidat. Jini të hapur për këshilla dhe kritika. Kritikat e njerëzve të tjerë mund t’ju hapin sytë për diçka të re. Askush nuk mund të ketë sukses i vetëm.

Entreprenuer

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0