Si të flasim rreth Koronavirusit në punë


Nuk ka dyshim se shqetësimet në lidhje me koronavirusin po rriten, ndërsa në shumë raste po del në dritë në shumë tregje të zhvilluara: paqëndrueshmëria aktuale e bursës, vështirësitë e logjistikës globale dhe çështjeve të zinxhirit të furnizimit. Në këtë situatë drejtuesit e biznesit duhet të jenë të përgatitur, për biseda me punonjësit e tyre dhe klientët.

Më poshtë janë katër objektivat e një bisede të ashpër, që rekomandohet të përdorë çdo udhëheqës në një bisedë me punonjësit e tij:

Lexo: Mjeku specialist, David Heymann jep detaje për virusin Corona

Të studiohet realiteti:

Cila është gjendja aktuale e zyrës? Sa të qetë janë njerëzit? Mos supozoni, se njerëzit nuk janë të shqetësuar për shëndetin e tyre nëse nuk po trokasin në derën tuaj. Kërkoni në mënyrë proaktive se si ndihen të gjithë dhe bëni çfarë mundeni, për të kuptuar plotësisht frikën e tyre. Ky mund të jetë hapi i parë drejt punonjësve tuaj dhe të inkurajohen të gjithë menaxherët të bëjnë të njëjtën gjë. Pasi të jepen reagimet e para nga punonjësit, drejtuesit e kompanisë mund të shikojnë situatën në mënyrë holistike dhe të përcaktojnë se si t’i adresojnë më mirë çështjet me një pamje më të plotë të situatës. Pra, shumë supozime janë bërë në këto situata në vend, që të pyesin vërtet punonjësit.

Sfidoni të mësuarit:

Njohuria është fuqi në këto situata. Çfarë mund të bëni për të ndihmuar në edukimin e punonjësve tuaj? Çfarë burimesh mund të siguroni në lidhje me logjistikën ose shëndetin, që do të jenë më të dobishme? CDC ka disa këshilla të dobishme për vendet e punës. Ju gjithashtu dëshironi të vendosni dikë, ose një ekip njerëzish, si përgjegjës për t’iu përgjigjur pyetjeve dhe përhapjes së informacionit tek punonjësit. Të dish se dikush po qëndron në krye të gjërave dhe të komunikosh në mënyrë efektive mund të të lehtësojë frikën.

Merruni me sfidën tuaj më të fortë:

Nëse diçka nuk shkon mirë, cila do të jetë sfida më e madhe për organizatën tuaj? Si mund ta zgjidhni këtë në mënyrë aktive dhe të përgatiteni sa më shumë që të jetë e mundur? Çfarë mund të bëni për të lehtësuar shqetësimet në lidhje me këto sfida? Për shembull, shumë kompani po anulojnë udhëtimet, ose madje u kërkojnë punonjësve të tyre që të punojnë nga shtëpia në disa raste. Mos e harro rëndësinë e komunikimit, se si këto sfida mund të ndikojnë në organizatë dhe individë në mënyrë të veçantë.

Lexo: Amazon ka probleme serioze nga Koronavirus

Pasuroni marrëdhëniet me punonjësit:

Përdoreni këtë kohë për të kuptuar me të vërtetë ekipin dhe për t’u dhënë mundësinë për t’u bashkuar dhe për të zgjidhur problemet. Bëni pyetje kryesore: Cila është mënyra ideale për të ecur përpara, si ekip? Cilat janë frikërat e mëdha dhe si t’i trajtojmë ato më mirë? Koha e krizës mund të nxjerrë në pah problemet më të vogla brenda një organizate, por ato gjithashtu mund të rezultojnë në një vlerësim dhe besnikëri më të madhe nga punonjësit, nëse trajtohen si duhet. Punonjësit kujtojnë se si udhëheqësit dhe kompania i trajtojnë ata gjatë kohërave të vështira, shpesh më shumë sesa në kohë të mirë. Tani është koha për të vazhduar investimet në përvojën tuaj të punonjësve.

Burimi: Entrepreneur

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale