Si të dalloheni në një botë të zhurmshme

Si të dalloheni në një botë të zhurmshme

Kur cikli i lajmeve jehon, mund të duket pothuajse e pamundur ta bësh zërin tënd të dëgjohet mbi zhurmë. Si do ta tërheqni ndonjëherë vëmendjen e publikut të tërbuar me informacione cilësore në lidhje me produktin tuaj, shërbimet tuaja, librin tuaj të ri, biznesin tuaj?

Edhe nëse nuk keni mundësi të angazhoni një ekip të madh reklamuesish dhe publicistësh për t’ju ndihmuar, ka shpresë. Vetë natyra njerëzore është arma juaj e fshehtë. Paraardhësit tanë zhvilluan aftësinë për të bërë dallimin midis mijëra e miliona hije të gjelbërta. Shikoni një pyll dhe vini re se sa hije mund të shihni. Tani, imagjinoni se njëri prej tyre po jep fryte, mbase një mollë e kuqe e ndezur ose një tufë me banane të verdha. Kështu speciet tona arritën të mbijetojnë: duke gjetur atë që i nevojitet mes masës së gjelbër. Njerëzit ende kanë nevojë për atë që po ofroni. Thjesht duhet t’i bëni që ta shohin.

Njerëzit kanë nevojë të “thithin” mesazhin tuaj tërhiqen kur jeni me një ngjyrë tjetër mes sfondit. Duhet të ndryshoni “ngjyrën” e mesazheve tuaja për të tërhequr vëmendjen e njerëzve që kanë nevojë për të. Kur cikli i lajmeve është negativ, duhet të bëheni vendi i ndritshëm që vihet re. Nuk është e lehtë të jesh ndryshe. Të jesh ndryshe është të bësh gjëra në mënyrën e teksteve shkollore, duke u siguruar që të postosh diçka në mediat sociale çdo ditë, duke dërguar njoftime për shtyp, duke përsëritur të njëjtin mesazh edhe nëse nuk po jep më rezultate. Për të qenë “banane”, do të duhet të krijoni diçka të freskët, unike, të ndryshme dhe të jashtëzakonshme. Diçka që tërheq vëmendjen e klientëve tuaj të mundshëm dhe u jep atyre atë që dëshirojnë: pushim, ushqim, lehtësim.

Futni një garë të gjallë, të distancuar nga shoqëria, e cila lejon klientët të konkurrojnë nga shtëpia. Ofroni një shitje të zgjuar të lidhur me disa përmirësime shoqërore.

Lexo:Si të lini një trashëgimi dhe të mbaheni mend gjatë?

Si të dalloheni në një botë të zhurmshme

Dilni me një mënyrë argëtuese për të kujtuar klientët tuaj se reja e lajmeve ka një rresht argjendi. Ato mund të jetë tabela e bardhë dku mund të shkruhet një mesazh pozitiv.

Merrni një qëndrim – një qëndrim i guximshëm – në lidhje me disa sfida të rëndësishme, politikisht neutrale në komunitetin tuaj të drejtpërdrejtë ose në internet, siç janë të pastrehët ose ngacmimet në internet. Njoftojini njerëzit dhe lejoni që njerëzit të bashkohen në çështjen tuaj.

Ftojini klientët tuaj dhe miqtë e tyre të punojnë vullnetarisht me ju për të rindërtuar një shtëpi që është djegur, ose për të siguruar 100 vakte të nxehta për familjet që vuajnë, ose dhuroni arinj pelushi për fëmijët e onkologjikut. Ofroni “bursa” për nxënësit e shlëlqyer të shkollës fillore, duke fituar ulje në një nga produktet tuaja.

Kur bota është plot zhurmë dhe kaos, fjala e urtë e vjetër për të “bërë mirë duke bërë mirë” nuk ka qenë kurrë më e vërtetë. Mos druaj të shpallësh veprat e tua të mira! Për sa kohë angazhoni disa klientë dhe stafin duke i ftuar në mënyrë aktive të përfshihen, po dëshmoni lidership ndërsa promovoni biznesin – në internet ose fizikisht. Po e ktheni veten në një zë për të mirë, jo në një pronar biznesi të vogël që kërkon vëmendjen. Sapo të kuptoni vullnetin e mirë afatgjatë dhe ndikimin e mundshëm që do të kenë vepra të tilla, do të shihni që lista e klientëve mirënjohës rritet – dhe shikoni se konkurrenca bëhet “ziliqare”.

ENTREPRENEUR

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale