Si të bëheni një sipërmarrës i suksesshëm i lojrave
Përditësuar së fundmi: 13/02/2020

Si të bëheni një sipërmarrës i suksesshëm i lojrave

Share
nga Amantia Kullolli
Shk 13, 2020


Teknika po i errëson linjat midis botës së ëndrrave dhe botës reale. Ndërsa Morpheus i shpjegon Neo-s në filmin “1999 Matrix”, ajo që tregohet janë “thjesht sinjale elektrike të interpretuara nga truri juaj”. Lojtarët luajnë mesatarisht 7 orë çdo javë, sipas një raporti të vitit 2019 nga Limelight Networks dhe ata kalojnë më shumë kohë në Twitch dhe YouTube duke shikuar bashkëmoshatarët e tyre. Lojërat kundrejt detyrave shkollore? Asnjë konkurs. Lojërat video janë shumë më emocionuese se algjebra.

Lojtarët gjithnjë e më shumë lëvizin përpara në jetën e tyre në botën reale, duke i parë vështirësitë thjesht si sfida për t’u kapërcyer. Për sa kohë që zhvilluesit kanë buxhetin për të kodifikuar një aktivitet fiktiv në një lojë, një univers i avatarëve të zbukuruar bën gjithçka të mundur. Nga ana tjetër, dyert po hapen për sipërmarrësit për të përfituar nga entuziazmi i njerëzve për lojëra video dhe përvoja të realitetit virtual. Këtu janë disa shembuj se si mund të arrini përpara:

Lexo: GameOn, një media dedikuar lojërave online

Mundësitë e Biznesit për Sipërmarrësit e Lojërave:

Tregu për marrjen me qira të hapësirave, zyrave dhe pronave të mëdha për ngjarjet e e-sports po rritet 14% çdo vit, ndërsa kompani si Tesla po përfitojnë nga integrimi duke i vendosin lojrat në dispozicion në ekranet e mëdhenj me prekje të automjeteve të tyre.

Inovatorët gjithashtu mund të ndërtojnë pajisje më të forta, siç janë kufjet, konzollat ​​dhe tastierat e lojërave. Konsideroni që Facebook ka blerë Oculus VR vite më parë, i cili tregoi sesi Big Tech ishte serioz në lidhje me përmirësimin e përvojës së përdoruesit në mjediset dixhitale. Kjo shitje krijoi një vrull në AI/AR, e cila nuk ka hequr dorë që nga ajo kohë.

Sipërmarrësit gjithashtu mund të prezantojnë përparime në lojërat celular, duke përfshirë 5G, trajnime të drejtuara nga AI dhe reklama në lojë. Me lojtarët që ngacmojnë në botën e tyre të fantazisë, hapësirat e vëmendjes janë jashtëzakonisht të mëdha. E ardhmja me të vërtetë mund të jetë dixhitale, në të cilën kuponat për Coca-Cola ose McDonald mund të shfaqen papritmas pranë Super Mario.

Lexo: Shkencëtarët po zhvillojnë  video-lojra që mund të kontrollohen nga mendja e njeriut

Realiteti Virtual dhe i Shtuar

Me fitimet që pritet të kapin miliardat, për të arritur në 300 miliardë dollarë deri në vitin 2025, ekzistojnë dy zona veçanërisht premtuese brenda industrisë së lojrave. Njëra është realiteti virtual (VR), i cili lejon lojtarët të përjetojnë veprim të lojërave nga perspektiva e personit që shikon. Sipërmarrësit mund të krijojnë një rrugëtim më angazhues duke inovuar kufje më të mira, kontrollues dore, doreza të pajisura me sensorë dhe pajisje të tjera.

Dhe një zonë e dytë është realiteti i shtuar (AR), i cili ndërton situata vizuale dhe audio në mjedisin rrethues të përdoruesit. Është AR fjalë për fjalë bllokimi i linjës midis trillimit dixhital dhe botës reale. Captive është një kompani që kap momentin duke krijuar një botë të shtuar që ju lejon të fitoni çmime të vërteta. ‘Është loja e gjuetisë të çiftit me shpërblime nga dhurata për blockchain dhe dhurata të vërteta. Aplikacioni ndihmon për të drejtuar trafikun e biznesit të vërtetë në dyqanet me tulla dhe llaç, ndërsa siguron një komponent unik eksperimental që ndihmon në krijimin e besnikërisë së markës.

Sipas Hardik Shah, një shkrimtar për sitin e lojrave Gamasutra.com, “Potenciali i biznesit së bashku me teknologjinë e re tërheqëse do të fitojnë fokusin e zhvilluesve të lojërave drejt eksperimentimit me zhvillimin e lojërave VR. Zhvillimi i lojës me celular veçanërisht do të ndikohet kryesisht nga AR”.

Zhvillimi ndër-platforma dhe burimi i hapur

Kompleksiteti dhe kostoja e lartë e zhvillimit të lojërave kanë çuar në një prirje kryesore: qasjen ndër-platformë dhe një qasje bashkëpunuese. Zhvilluesit gradualisht janë duke bërë një lojë të disponueshme në një platformë të vetme. Kjo mund të kufizojë fitimin e parave, ndërsa platforma të shumta krijojnë qasje për një audiencë më të gjerë. Së dyti, projektet me burim të hapur lejojnë që ndërmarrjet të përdorin aftësinë e talenteve të një komuniteti më të madh global.

Lojtarët luajnë në një larmi pajisjesh: tastierë, PC, tablet, smartphone, etj. Ata gjithashtu do të fillojnë të luajnë në platformat e pajisura me bllokues. Në rastin e BetProtocol, zhvilluesit dhe sipërmarrësit mund të lançojnë platformën e tyre të lojrave brenda disa minutash, si dhe të integrojnë aftësitë e cryptocurrency. Ky lloj inovacioni ul pengesat për hyrjen. Për më tepër, prezantohen stimuj financiarë që nuk ekzistojnë një brez më parë.

Më në fund, ka lojëra 5G. Rrjeti ultra-me bandë të gjerë e bën internetin jashtëzakonisht të shpejtë. Ai do të përmirësojë ndjeshëm përvojën e përdoruesit, kur bëhet fjalë për aspekte të tilla si grafika cilësore për lojtarë celularë që luajnë në cloud.

Lexo: 15 Video lojërat më të frikshme për Halloween

Në Super Bowl të këtij viti, Verizon solli një përvojë gjithëpërfshirëse 5G për tifozët e futbollit në të gjithë qytetin, jo vetëm Hard Rock Stadium. Siç shkruan Audrey Conklin nga FoxBusiness, 5G sjell “shërbim më të shpejtë në internet, cilësi më të mirë video dhe aftësi më të përparuara të aplikacionit. Ekspertët e teknikës presin që 5G të luajë një rol të madh në UA, siç janë veturat që nuk mund të veprojnë në rrjetet 4G”.

Me pak fjalë, sipërmarrësit e lojrave mund të arrijnë ëndrrën e tyre amerikane duke e bërë këtë botë fantastike aq realiste në ambientin e tyre fizik.

Burimi: Entrepreneur

Subscribe në kanalin tonë në YouTube