Si mund të ishte Instagrami në shekullin 17? - Business Magazine Albania

Si mund të ishte Instagrami në shekullin 17?


Një ndër reklamat e Ikea tregon se si jeta do të ishte nëse njerëzit në shekullin e 17 do të duhet të prezantonin ushqimin e tyre për të marrë disa “like” përpara se ata t’a konsumojnë atë. Me fjalë të tjera, një Instagram në kohët e lashta.

Në spotin e realizuar nga Acne Stokholm dhe të drejtuar nga Tompa & Rondo një familje aristokrate në shekullin 14 në Francë ulet për të ngrënë darkë. Por që darka të fillojë zyrtarisht, patriarku thërret një piktor për të krijuar një kanavacë të ngjashëm me ushqimin që ndodhet në tavolinë. Spoti i filmuar në Budapest mbyllet me thënien: “Është ushqim. Jo një konkurs.”

Reklama synon të inkurajojë njerëzit të rizbulojnë kënaqësinë që të falë gatimi, të ngrënit së bashku dhe stresin që përjetojnë sot njerëzit për të qenë të pëlqyer nga të tjerët.

Për më shumë hidhini një sy videos më poshtë, e cila konsiderohet si një ndër reklamat më të mira:

/TIME

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0