Kur TikTok u lançua në vitin 2016 nga ByteDance, pak veta e imagjinonin se do të bëhej platforma që do të ndryshonte rrënjësisht mënyrën si njerëzit ndërveprojnë në internet. Me një algoritëm të jashtëzakonshëm që i ofronte përdoruesve përmbajtje ultra-personalizuese dhe një format të lehtë konsumimi, TikTok u bë një fenomen global.
Platforma tejkaloi rrjetet tradicionale sociale, duke u kthyer në një hapësirë ku kushdo – nga adoleshentët deri te politikanët dhe markat gjigante – mund të ndërtonte një audiencë të madhe. Ndikimi i tij ishte aq i fuqishëm saqë krijoi yje të rinj nga askundi, nxiti trende virale që formësuan kulturën e re digjitale dhe solli një valë të re inovacionesh në marketing dhe komunikim.
Por ashtu si çdo revolucion teknologjik, TikTok nuk erdhi pa sfida. Pas ngritjes së tij të shpejtë, nisi një përplasje e fuqishme mes platformës dhe qeverive të ndryshme, duke ngritur një debat global mbi privatësinë, sigurinë dhe ndikimin social të platformës.
Nga argëtim në kërcënim! Pse qeveritë po luftojnë kundër TikTok?
Pavarësisht suksesit të tij të jashtëzakonshëm, TikTok është përballur me sfida të mëdha politike dhe ligjore, sidomos në Perëndim. Kritikat ndaj platformës ndahen në dy fronte kryesore:
- Siguria kombëtare dhe privatësia e të dhënave – Shumë qeveri, veçanërisht SHBA dhe vende të tjera të NATO-s, e shohin TikTok si një rrezik potencial për sigurinë kombëtare, duke pretenduar se të dhënat e miliona qytetarëve mund të bien në duart e qeverisë kineze. Për këtë arsye, SHBA ka ndërmarrë hapa konkretë për ta detyruar kompaninë mëmë ByteDance të shesë TikTok ose të ndalojë platformën brenda territorit të saj.
- Ndikimi social dhe siguria e përdoruesve të rinj – Përmbajtja e TikTok është vënë në qendër të kritikave për shkak të ndikimit të mundshëm në sjelljen e të rinjve. Sfida të rrezikshme, përhapja e dezinformimit dhe ekspozimi i të miturve ndaj përmbajtjeve të papërshtatshme, përbëjnë ndër shqetësimet kryesore që kanë nxitur disa qeveri të ndërmarrin masa kufizuese.
Këto dy argumente kanë bërë që vende të ndryshme të shqyrtojnë mundësinë e bllokimit të platformës, duke e vënë TikTok në një situatë të pasigurt për të ardhmen.
Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.