Shitja e xhamave Plexiglas lulëzoi gjatë pandemisë COVID-19

Plexiglas

Në fillim të vitit, Michael Pack po përgatitej për të marrë disa masa të vështira. Röhm GmbH, prodhuesi gjerman i qelqit akrilik që ai drejton, po dilte nga një sezon i vështirë dimri. Kërkesa nga industritë e automobilave dhe ndërtimeve ishte e ulët, duke dëmtuar çmimet dhe pronarët e rinj të kapitalit privat të kompanisë po përpiqeshin të përcaktonin se si të merrnin mbrapsht investimin e tyre prej 3.2 miliardë dollarësh deri në fund të korrikut. Si përgjigje, Pack, shefi ekzekutiv i Röhm, filloi të shkurtojë orët e prodhimit për punëtorët, në impiantet më të goditura.⠀

Pastaj në mars ai vuri re një rritje të papritur në një pjesë të biznesit që kishte qenë prej kohësh e qëndrueshme: fletët akrilike të shitura nën markën Plexiglas. Porositë po vinin nga shitësit me pakicë, zyrat, spitalet dhe ndërmarrjet e transportit publik, të cilët mezi prisnin të merrnin në duart e tyre mburoja mbrojtëse, për të mbrojtur punonjësit nga një kollitje apo teshtitje, që mund të përhaptë koronavirusin.

Lexoni: Hoteli suedez që po i kthen dhomat në restorante të pop-up

Ashtu si maskat ​​për fytyrën dhe dezinfektuesit, Plexiglas u bë gjithëpërfshirës pothuajse brenda natës, duke u shndërruar në një roje të tejdukshëm midis arkëtarëve, shoferëve të autobusëve dhe recepsionistëve nga njëra anë dhe klientëve nga ana tjetër.

Për Röhm, rritja ofroi një nxitje të mirëpritur. “Ne kaluam nga akulli i ftohtë në një ritëm shumë të nxehtë”, thotë Pack. “Fillimisht, ne menduam se ishte një rritje e momentit dhe vendosëm të përfitonim sa të mundeshim. Por kërkesa u rrit dhe u përhap gjerësisht.

Pack thotë se kompania tani ka siguruar shitjen e fletëve të xhamit Plexiglas në Evropë dhe Sh.B.A të paktën deri në tetor, dhe indikacionet janë që rritja e kërkesës nuk do të zhduket aq papritmas sa erdhi. Röhm parashikon se pengesat e tejdukshme në hapësirat publike dhe zyrat do të mbeten një tipar i zakonshëm për të ardhmen e parashikueshme, duke mbështetur një linjë produkti që nuk ishte e zhvilluar.⠀

Bloomerang Business

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale