Shitësit europianë me pakicë po përballen me mungesë mallrash dhe rritje çmimesh

Kostoja spirale e transportit të mallrave nga Azia po shkakton një mungesë të mallrave të konsumit në Europë për importuesit e gjithçkaje, nga orenditë e shtëpisë, biçikletat dhe çanta sportive te lodrat e fëmijëve dhe frutat e thata.

Një mungesë e kontejnerëve të zbrazët në Kinë ka katërfishuar çmimet në rrugët e tregtisë detare për në Europë në harkun e tetë javëve, me kostot që arritën rekordet më të larta ndërsa transportuesit e mallrave konkurrojnë për të siguruar hapësirë ​​në anije. Si rezultat, shitësit me pakicë dhe prodhuesit i thanë Financial Times se ata kishin filluar të përjetonin mungesa të mallrave të gatshëm dhe përbërësve.

Youri Mercier, zëvendës sekretar i përgjithshëm në Federatën e Industrisë Evropiane të Mallrave Sportive, anëtarët e së cilës përfshijnë Nike, Puma dhe Adidas, tha se vonesat prej disa javësh kanë “ndikim të madh” tek bizneset. “Nëse koleksionet dimërore arrijnë me muaj vonesë, ka një problem të madh,” tha ai. “Covid, Brexit dhe tani kjo.”

Lexo: Disa këshilla për menaxhimin e financave personale

Frucom, i cili përfaqëson tregtarët evropianë të frutave të thata dhe arrave, tha në një letër Komisionit Evropian këtë muaj se një prej anëtarëve të tij i kishte kushtuar 16,500 dollarë për të transportuar një kontejner 40ft, nga 2,150 dollarë në Nëntor.

“Disa anëtarë kanë këshilluar që klientët e tyre synojnë të anulojnë kontratat [e mallrave] këtë vit pasi kjo shkatërron marzhin [e fitimit] që ata mund të kenë qenë në gjendje të fitojnë,” tha letra. “Disa dërgesa të planifikuara për në Dhjetor tani po arrijnë tek kompanitë tona.”

Halfords, një nga shitësit më të mëdhenj të biçikletave në Evropë, ka raportuar boshllëqe në stokun e saj të shkaktuara nga problemet e transportit dhe përmendi kostot e mallrave dhe përçarjen në azhurnimin e fundit të tregtisë, megjithëse tha se kishte qasje më të mirë në kapacitetin prodhues dhe transportues sesa rivalët e vegjël.

Steve Garidis, drejtori ekzekutiv i Shoqatës së Biçikletave të trupit tregtar, tha: “Ka pasur përçarje dhe kostoja e sigurimit të kontejnerëve është deri në 10 herë më e lartë se një vit më parë.”

Gary Grant, themelues dhe kryetar ekzekutiv i shitësit me pakicë të lodrave në Mbretërinë e Bashkuar, The Entertainer, tha se tarifat “qesharake” të mallrave “kishin një ndikim masiv” në çmimet. Ai zakonisht sjell rreth 50 kontejnerë në javë nga Lindja e Largët, por “ne jemi rreth 200 kontejnerë atje ku duhet të jemi për momentin sepse nuk mund të justifikojmë pagimin e transportit”, tha ai.

Lorenzo Granata, pronari i Nano Bleu, shitësi më i madh i lodrave në qendrën historike të Milanos, tha: “Ka më pak disponueshmëri të produkteve, gjë që shpjegon kostot e rritjes. Platformat [Online] dhe dyqanet që janë në gjendje të sigurojnë produkte që janë gjerësisht të padisponueshme dhe mund të vendosin çmimin në ato artikuj. ”

Peter Sand, analist në shoqatën ndërkombëtare të transportit Bimco, tha se çmimet më të larta ishin kryesisht “duke prekur importuesit dhe shitësit me pakicë sesa Tescos, Walmarts dhe Ikeas ” të cilat transportojnë më shumë ngarkesa dhe priren të jenë të përparësisë nga transportuesit.

Në një sondazh të 900 ndërmarrjeve të vogla dhe të mesme të kryer nga tregu global i mallrave Freightos, 77 përqind raportuan se kishin përjetuar vështirësi në zinxhirin e furnizimit në gjashtë muajt e fundit.

Helen White, bashkëthemeluese e grupit të mobilimit të shtëpive me bazë në Mbretërinë e Bashkuar Houseof, tha se kompania nuk do të bënte asnjë fitim në mallrat e transportuara që nga Dhjetori si rezultat i rritjes së tarifave të transportit. “Është një makth. Jo vetëm që çmimet po rriten, por është e vështirë të marrësh një kontejner edhe nëse je i gatshëm të paguash 10,000 dollarë”, tha ajo.

Zonja White, e cila pagoi 1,600 dollarë amerikanë për një kontejner në Nëntor, po u lejon klientëve të rezervojnë aksione për shpërndarjen në të ardhmen: “Nëse do të mund të shisnim sende vetëm në depo, nuk do të kishim asgjë për të shitur.”

Kufizimet e furnizimit gjithashtu kanë një ndikim në prodhimin në të gjithë zonën e euros, sipas një përqindje në rritje të prodhuesve në një sondazh nga IHS Markit botuar javën e kaluar. Koha e dorëzimit të furnizuesit u zgjat në Janar me shumën më të madhe që kur të dhënat e sondazhit ishin në dispozicion për herë të parë në 1997, me përjashtim të Prillit të vitit të kaluar, kur linjat e furnizimit u goditën nga pandemia.

Shoqata Europiane për Transportin, Logjistikën dhe Shërbimet Doganore dhe Këshilli Evropian i Transportuesve paralajmëruan në një letër të përbashkët dërguar Komisionit Evropian javën e kaluar se “rritja e tarifave të mallrave” dhe “dorëzimi me vonesë” do të thoshte që shumë nga anëtarët e tyre po luftonin të mbanin “Zinxhirët e furnizimit operacional”.

Komisioni Evropian i tha FT se Brukseli ishte i vetëdijshëm për “rritje të mëdha çmimesh në tregjet e transportit të kontejnerëve kohët e fundit, si në rrugët për dhe nga BE dhe në pjesë të tjera të botës”.

Por ishte e paqartë në këtë fazë nëse situata ishte rezultat i sjelljes anti-konkurruese dhe nëse ndonjë ndërhyrje nga rregullatorët mund të ishte e justifikuar. “Në situatën aktuale, shumë faktorë mund të jenë në origjinë të rritjes së çmimeve, të tilla si luhatja e kërkesës së lartë, bllokimi i portit dhe mungesa e kontejnerëve, në tregjet që ndërthuren në nivel botëror”, tha Komisioni. “Ne jemi duke diskutuar me pjesëmarrësit e tregut për të kuptuar plotësisht rrethanat aktuale, dhe për të shqyrtuar mënyrat përpara.”

FT

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale