Shefi i AirBnb tregon sekretet e sipërmarrjes: Nuk e konsideroj veten drejtues, por dizajnues - Business Magazine Albania

Shefi i AirBnb tregon sekretet e sipërmarrjes: Nuk e konsideroj veten drejtues, por dizajnues

KUR BRIAN CHESKY u transferua në San Francisko pas kolegjit, ai dhe shoku i dhomës së atëhershëm Joe Gebbia shitën hapësirën e dyshekut me ajër në katin e tyre për të mbledhur para për qiranë. Brenda një viti, ata patën një biletë për në Y Combinator dhe së shpejti po listoheshin më shumë se 500 qytete. Deri në vitin 2014, startup-i i tyre ishte Kompania e Vitit e përzgjedhur nga Inc.

Të ardhurat u rritën në 4.8 miliardë dollarë deri në vitin 2019. Dhe më pas erdhën telashet. Në fillim të vitit 2020, pandemia goditi rëndë, duke eliminuar 80 për qind të biznesit të Airbnb në tetë javë — dhe duke vënë në rrezik ofertën publike fillestare të saj të afërt. Por Chesky, CEO, u riorganizua dhe u rigrupua, duke e bërë kompaninë publike në dhjetor 2020 me një vlerësim më shumë se 100 miliardë dollarë. Me këtë pas tij, ju mund të mendoni se ai do të bënte një xhiro fitoreje. Në vend të kësaj, kur u takuam me të në fund të vitit 2022, ai ishte reflektues. –Siç i tha Christine Lagorio-Chafkin

  1. Ushqeni “dreqin” tuaj të brendshëm

Unë kam qenë një përçarës përpara se të ishte një term i mirë. Në shkollën fillore, do të gjeja veten në zyrën e drejtorit për “ndërprerjen” e klasës. Isha shumë i dhënë pas shakave argëtuese dhe më pëlqenin të folurit publik, të performoja dhe të krijoja gjëra. Kam bërë shumë aktivitete jashtëshkollore, gjithashtu. Unë mendoj se themeluesit kanë nevojë për këtë frymë kryengritëse. Mjetet jashtëshkollore, krijimi i gjërave, shakatë — këto janë të gjitha sinjale për sipërmarrjen.

  1. Përdorni pikat tuaja të forta

Unë ende sot vizatoj dhe e mendoj veten më shumë si stilist se sa si biznesmen. Në letër, unë jam një biznesmen, por ajo që po bëj në të vërtetë është të dizenjoj një kompani. Mendoj se ke nevojë për këtë dallim, sepse në sipërmarrje, si në dizajn, duhet të jesh kurioz për ta mbajtur mendjen të hapur ndaj idesë tjetër të madhe.

Lexo edhe: Oprah Winfrey thotë se çdo person i suksesshëm i bën vetes këto 2 pyetje

  1. Merrni kontrollin e një krize

Gjatë Covid, gjërat dukeshin sikur po lëviznin katër herë më shpejt, kështu që duhej të komunikoje katër herë më shumë. Dhe psikologjia e organizatës është vërtet e rëndësishme. Njerëzit thanë: “Oh, zot, pse ne?” Dhe unë thashë: “Jo, nuk është “Pse ne?” Është “Na shiko. Ky është momenti ynë përcaktues”. “Ju mund të ndryshoni psikologjinë tuaj — dhe duhet, sepse psikologjia e liderit bëhet psikologjia e organizatës.

  1. Vlerësoni njerëzit më shumë se të dhënat

Unë mendoj se statistikat janë të shkëlqyera, por ju duhet të dini se çfarë kuptimi kanë. Statistikat pa kontekst janë problem. Dhe mbani mend, shumica e të dhënave vijnë nga njerëzit. Duhet të jeni të kujdesshëm që njerëzit të mos shndërrohen numra në sytë tuaj dhe të shkëputen emocionalisht. Antidoti i dytë më i mirë për këtë është biseda me klientët tuaj. Kundërhelmi më i mirë është të jesh klient. Duhet ta vendosni veten në vendin e klientit.

  1. Gjeni kohë për të ushtruar

Një gjë që përpiqem të bëj çdo ditë është ushtrimi. Mendoj se kjo është e rëndësishme për sipërmarrësit. Është e lehtë të thuash se je shumë i zënë për të ushtruar, dhe më pas nuk ushtrohesh dhe më pas niveli i energjisë bie, kështu që në fakt je më pak efektiv. Çuditërisht, duke lënë kohë për të ushtruar, ju fitoni kohë.

  1. Qëndroni në kontakt me njerëzit

Gjëja më e mirë e vetme që kam gjetur për shëndetin mendor është shmangia e izolimit. Jemi shkëputur gjithnjë e më shumë. Njerëzit nuk shkojnë në zyra; ata nuk shkojnë në kishë. Ata po shpenzojnë më shumë kohë në komunitetet dixhitale, por ato nuk janë gjithmonë aq ushqyese. Miqtë tuaj në Instagram nuk do ta ndihmojnë vërtet vetminë tuaj.

  1. Mësoje atë që nuk e di

Të jesh themelues është dicka intuitive. Ju nuk duhet të mësoni të jeni themelues – thjesht filloni. Të jesh CEO është diçka që duhet të mësosh në të vërtetë. Një pjesë e asaj që kam kaluar 10 vitet e fundit duke bërë është të mësoj se si të bëhem CEO. Truku është të frymëzoni njerëzit të kujdesen, të mendojnë për punën e tyre më shumë se sa zhvillimi I një orari zyrtar 9-me-5. / INC.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0