"Sfida e Balenës Blu”, loja e rrezikshme që qarkullon në internet - Business Magazine Albania

“Sfida e Balenës Blu”, loja e rrezikshme që qarkullon në internet


Departamenti i Krimit ElektronikGreqi ka dhënë alarmin për lojën vdekjeprurëse që qarkullon në internet, e quajtur “Sfida e Balenës Blu” (Blue Whale Challenge).

E lidhur me të paktën 100 raste vdekjeje në Rusi, Ukrainë dhe disa shtete të Azisë Qendrore, kjo lojë “online” duket se tashmë po shpërndahet nëpërmjet rrjeteve sociale edhe në Europën Perëndimore.

Sfida në fjalë, që u drejtohet kryesisht të rinjve, mund të shkaktojë plagosje serioze për pjesëmarrësit, të cilët bien dakord për të kryer testet që ajo kërkon gjatë lojës që zgjat 50 ditë.

Fillimisht, adoleshentët që pranojnë, krijojnë profilin e tyre në një faqe “online” të quajtur Vkontakte dhe më pas pranojnë udhëzime nga një person i ashtuquajtur Lider. Ky i fundit i shtyn të rinjtë të kryejnë me sukses një sërë aktesh të tejskajshme, jashtëzakonisht të rrezikshme për shëndetin dhe që mund të dëmtojnë në mënyrë fatale trupin e tyre, si vetëplagosje, prerje të lëkurës në forma të ndryshme, apo kacavjerrje në ndërtesa të larta dhe ura, akte për të cilat dërgojnë edhe fotografi.

Por, sfida e fundit që nxjerr fituesin është vetëvrasja. Duke ndjekur shembullin e shumë shteteve europiane, edhe Greqia ka filluar urgjentisht informimin e prindërve si dhe të mësuesve e fëmijëve në shkollat e vendit për fenomenin në fjalë.

Ndërkohë, janë aktivizuar të gjitha mjetet e ndjekjes së krimit elektronik për të zbuluar dhe parandaluar të tilla raste, pasi vlerësohet se fenomeni mund të marrë përmasa reale dhe shumë serioze.

/TopChannel

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0