Sezoni turistik 2018, Mali i Zi pritet të thyej rekord

Sezoni turistik 2018, Mali i Zi pritet të thyej rekord


Mali i Zi, mund të shënojë një rekord këtë verë. Edhe pse ka një vijë bregdetare vetëm 300 kilometra të gjatë, pritet të fitojë rreth një miliardë euro nga turizmi i vitit 2018.

Analizat fillestare të këtij sezoni veror tregojnë gjithashtu se struktura e vizitorëve po ndryshon, me më shumë vizitorë perëndimorë dhe më pak rus që vijnë në vend.

Më shumë se 91.3% e të gjithë turistëve janë pjesë e rajonit, Europa Perëndimore dhe Skandinavia.
Vizitorët nga Rusia dhe Serbia sërisht e kryesojnë listën, përgjegjës për 17.7 dhe 13% të numrit total të të gjith turistëve të huaj.

“Struktura e vizitorëve po ndryshon. E gjithë rritja që kemi momentalisht vjen nga vizitorët e tregut Europiano Perëndimor, ndërkohë vizitorë tradicionalë vazhdojnë të mbeten ata rusë,” tha Pavle Radulovic, ministër i turizmit për Malin e Zi.

“Ne kemi shënuar një rritje serioze dhe turistët vazhdojnë të vijnë,” shton ai. Raduloviç i quan të ardhurat e grumbulluara prej turizmit, më shumë se 1 miliardë euro, “një rezultat spektakolar.”

Këtë vit hotelet me 5 yje po frekuentohen më shumë, dhe fitimet janë më të larta.
Agjencia e statistikave MONSTAT tha se vetëm në muajin qershor, hotelet, kampet, resortet, shtëpitë dhe motelet kanë mikëpritur rreth 144,000 pushues.

Organizata Kombëtare e Turizmit ja atribuoi rritjen e fitimeve dhe numrin e lartë të turistëve në vitin 2018, ofertave të mira të hoteleve dhe eventeve të shumta kulturore dhe argëtuese, si në bregdet dhe në rajonin verior.

Megjithatë, disa në biznesin e turizmit, OJQ-të dhe partitë e opozitës paralajmërojnë pasoja negative mjedisore nga ky bum i pakontrolluar i turizmit.

/BalkanInsight

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0