Sensacioni i K-Pop, Blackpink “pushton” TikTok

TikTok

Çfarë do të ndodhte nëse do të bashkonim TikTok,  rrjetin social me rritjen më të shpejtë në botë, dhe Blackpink,  një grup muzikor Korean i muzikës Pop që “rrëzoi” YouTube një javë më parë, duke thyer rekordin për më shumë shikime në 24 orë, me 82.4 milion ‘views’  për videon e tyre më të fundit muzikore?

Përgjigja është fushata #danceAwesome, më shumë çmime, thyerje rekordesh dhe miliona reagime pozitive nga e gjithë bota. Përkatësisht, pas bashkëpunimit të prezantuar së fundmi me grupin popullor mbarë globit K-Pop BTS, në formën e një edicioni special për Galaxy S20 + dhe Galaxy Buds +, Samsung u bashkua me një tjetër grup Korean që po bën bujë, duke nisur një prirje masive në platformën TikTok. Blackpink është një grup muzikor me katër anëtare që kanë më shumë mbi 40 milion ndjekës në YouTube në vetëm katër vjet të ekzistencës së tyre. Gjithashtu, ato janë grupi i parë me femra që nuk këndojnë në anglisht, por kanë arritur të renditen në klasifikimet e famshme të revistës Billboard.

Vajzat nga grupi Blackpink krijuan një koreografi të lezetshme me një melodi “fiksuese”, në të cilat fjalët “ekran i shkëlqyeshëm, kamera e shkëlqyeshme, bateri e gjatë” përsëriten ritmikisht, duke theksuar funksionet që janë më të rëndësishmet për përdoruesit e telefonit, të cilat gjithashtu karakterizojnë serinë e re Galaxy A.

TikTok

Siç pritej, përgjigja nga të rinjtë dhe fansat e Blackpink në të gjithë botën ishte fantastike – pasi 4.7 milion prej tyre iu bashkuan sfidës #danceAwesome dhe regjistruan versionin e tyre të koreografisë në nder të modeleve të serisë Galaxy A, të cilat morën më shumë se 20.2 miliard shikime në TikTok. Konfirmimi përfundimtar erdhi nga Association for Design and Art, e cila vlerësoi fushatën për kreativitet dhe risinë e jashtëzakonshme.

Shikoni disa nga më të suksesshmit #danceAwesome TikTok më poshtë:

https://www.youtube.com/watch?v=vhG3tZ1u-mU.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale