Së shpejti Apple do të blejë kompaninë Disney


Zëra të brendshëm të industrisë po spekulojnë për një blerje të mundshme të Walt Disney nga gjigandi Apple

Grumbulli i parave të Apple prej më shumë se 200 miliardë $ është një temë e preferuar për investitorët, blogerët dhe tregtarët. Ato mund të jetë rezerva më e madhe e parave për një kompani private në të gjithë historinë. Pra çfarë do të bëj Apple me gjithë ato të holla?

Një teori është se Apple do të përdorë rezervat e saj për të blerë Disney, kjo sipas analistit të RBC Steven Cahall.

Ne po jetojmë në një botë ku “përmbajtja është mbret.” Aktualisht, ekziston një betejë e ndezur mes ofruesve të përmbajtjes për të fituar vëmendjen tuaj. Ofruesit e përmbajtjes, dua që t’iu pushtojnë në mënyrë që ju të konsumoni më shumë nga përmbajtja juaj e preferuar dhe të gjitha produktet e tjera të licensuara që e mundësojnë atë.

Kur analistët dhe investitorët mendojnë për përmbajtjen, Disney është emri i parë që iu vjen në mendje.

“Frozen” është filmi i animuar më fitimprurës i të gjitha kohërave. Përveç kësaj, pesë nga 10 filmat me fitimet më të larta për vitin 2016 ishin filma të Disney: “Captain America: Lufta Civile” ishte filmi me më shumë fitime për 2016-tën me 1.153 miliardë të ardhura, gjithashtu të përfshirë ishin dhe “Finding Dory”, “Zootopia”, “The Jungle Book” dhe “Star Wars: Rogue One”.

Apple ka folur për benefitet që merr kur zotëron përmbajtje ekskluzive dhe blerja e Disney do të zvogëlojë ekspozimin e Apple për cikle të produktit, duke zgjeruar vlerësimin e shumëfisht të AAPL dhe duke rritur fitimet e kompanisë.

Pesha e këtij bashkëpunimi është e madhe, por derisa të ndodh nuk na mbetet gjë tjetër veçse të presim…

/WDWNT

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale