Salesforce blen Slack për një shifër rekord

Salesforce do të blejë Slack për 27.7 miliardë dollarë, në një prej bashkimeve më të mëdha në industrinë e teknologjisë të bëra gjatë viteve të fundit. Zërat për një marrëveshje u shfaqën javën e kaluar, duke shkaktuar rritjen e çmimit të aksioneve të Slack .

Bashkëthemeluesi dhe CEO i Salesforce, Marc Benioff u shpreh entuziast për blerjen e tij të fundit. “Kjo marrëveshje është diçka fantastike për të dy palët. Së bashku, Salesforce dhe Slack do të ndryshojnë të ardhmen e industrisë së teknologjisë dhe do të transformojnë mënyrën e të punuarit në një botë tërësisht dixhitale, nga do cep i botës, ”tha Benioff në një deklaratë.

Në vitin 2020, Slack kishte humbur rreth 40% të vlerës së saj që kur marrëveshja u bë publike. Pas bilancit të fundit, kompania humbi 16% të vlerës së saj dhe para se të zyrtarizohej shitja, kompania numëronte 12.5 milionë përdorues dhe vitin e fundit konkurrenca me Microsoft Teams, i cili aktualisht numëron mbi 100 milionë përdorues vështirësoi pozitat e kompanisë.

Sipas Yahoo dhe Google Finance, aktualisht Slack vlerësohet në rreth 25 miliardë dollarë. Marrëveshja e re e vë Salesforce në pozita më të barabarta dhe më konkurruese – me rivalin e saj kryesor Microsoft, produkti i të cilit, Teams ka qenë konkurrenti kryesor i Slack.

Vlen të përmendet se Salesforce ishte e interesuar për blerjen e Twitter në 2016, të njëjtin vit që Microsoft thuhet se ishte e interesuar për Slack, por përfundimisht u largua nga kjo marrëveshje kur aksionarët kundërshtuan, duke mos dashur të merreshin me anën e zhurmshme të rrjeteve sociale.

Slack u themelua në 2013, por origjina e saj mund të gjendet në një kompani lojërash multiplayer në internet të quajtur Glitch që u themelua në 2009. Ndërsa loja rezultoi një dështim, produkti zhvilloi një sistem të brendshëm të mesazheve në procesin e ndërtimit të asaj kompanie që evoluoi më vonë në Slack. Për shumë vite ishte numri një në listat e shumë sipërmarrësve. Aplikacioni i mesazheve që zëvendëson email-in në shumë biznese ka qenë veçanërisht popullor me pronarët e bizneseve, të cilët janë vazhdimisht në lëvizje dhe duke u përpjekur për të qëndruar në kontakt të rregullt me stafin e tyre.

TECHCRUNCH

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale