Rritja e Clubhouse, rrjetit social që po tërheq përdorues të profilit të lartë - Business Magazine Albania

Rritja e Clubhouse, rrjetit social që po tërheq përdorues të profilit të lartë

Këtë javë Clubhouse shpërtheu në popullaritet kur Elon Musk pati një bisedë me CEO e Robinhood Vlad Tenev. Evenimenti kaloi të gjitha kapacitetet e dhomave të bisedave e madje u transmetua live edhe në YouTube. Musk gjithashtu njoftoi se do të ketë një bisedë me Kanye West në Clubhouse. Nuk është e qartë se kur do të bisedojnë, por interes ka rreth programit të fushatës Musk-West 2024.

Aplikacioni është lançuar në Mars 2020 nga sipërmarrësit e Silicion Valley Paul Davidson dhe Rohan Seth. Në Maj të 2020-ës kishte vetëm 1,500 përdorues dhe vlerësohej me 100 milionë dollarë. Aplikacioni me bazë në San Francisko drejtohet nga kompania Alpha Exploration Co., e cila investoi 12 milion dollarë për krijimin e këtij aplikacioni dhe aktualisht numëron vetëm 10 punonjës.

Me Clubhouse, përdoruesit mund të dëgjojnë biseda si një podcast ose të marrin pjesë në diskutime. Në kontrast me rrjetet si Twitter, ju nuk mund të komentoni me shkrim postimet ose të bëni “pëlqime”. Aplikacioni aktualisht është i disponueshëm vetëm për përdoruesit e iOS. Rrjeti social i bazuar në audio nuk përmban fotografi ose video, vetëm dhoma bisedash publike dhe private. Përdoruesit kanë vetëm fotografi të profilit dhe ndjekës. Bisedat nuk regjistrohen; përdoruesit e kapërcejnë këtë duke transmetuar drejtpërdrejt biseda në platforma të tjera, përfshirë YouTube.

Përdoruesit mund të dëgjojnë bisedat, intervistat dhe diskutime mes njerëzve të interesuar rreth tematikave të ndryshme. Aktualisht shërbimi funksionon me sistem ftesash dhe ju nuk mund ta shkarkoni nga App Store dhe Play Store e të krijoni një llogari menjëherë. Si një klub, ju duhet të ftoheni nga një përdorues ekzistues. Ose e thënë thjeshtë një elitizëm i dërguar virtualisht.

LEXO: Clubhouse, rrjeti social i momentit

Kur bashkoheni në rrjetin social ju zgjedhin tematikat që ju interesojnë si teknologjia, librat, biznesi ose shëndeti. Sa më shumë informacion që i jepni aplikacionit për interesat tuaja, aq më shumë dhoma bisedash do tu rekomandohen. Dhomat e bisedave janë të ngjashme me një thirrjet konferencë por disa njerëz flasin dhe pjesa më e madhe dëgjojnë.

A është Clubhouse një trend pandemik apo përfundimisht do të zëvendësojë të gjithë ndërveprimet fizike njerëzore? Ithtarët e Clubhouse thonë se formati audio lejon biseda të thella, spontane, me respekt – llojet e platformave ekzistuese të mediave sociale nuk ofrojnë këto shërbime. Për shembull, me gjithë censurën dhe kontrollin shtetëror në Kinë, Clubhouse si për çudi arriti të kapërcente radarët e firewallit Kinez për disa muaj ndryshe rrjetet sociale si Instagram dhe Facebook. Javët e fundit u bë shumë popullor duke tërhequr mijëra përdorues Kinez, një mundësi e artë e fjalës së lirë duke u përfshirë në diskutime që kryesisht bllokohen në Kinë si rasti i Xinjiang, Hong Kong dhe Tajvanit.

Platformat e-commerce ju kishin dhënë mundësi përdoruesve Kinezë të blejnë ftesat për në Clubhouse që kushtonin mes 23 deri në 61 dollarë. Megjithatë më 8 Shkurt Clubhouse u bllokua në Kinë.

Skeptikët thonë se interesi do të zbutet pas-pandemisë. Plus, kompania nuk e ka kuptuar modelin e saj të të ardhurave, dhe shumë prej bisedave janë thjesht të mërzitshme.

MORNING BREW

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0