Rritja e Clubhouse, rrjetit social që po tërheq përdorues të profilit të lartë - Business Magazine Albania

Rritja e Clubhouse, rrjetit social që po tërheq përdorues të profilit të lartë

Këtë javë Clubhouse shpërtheu në popullaritet kur Elon Musk pati një bisedë me CEO e Robinhood Vlad Tenev. Evenimenti kaloi të gjitha kapacitetet e dhomave të bisedave e madje u transmetua live edhe në YouTube. Musk gjithashtu njoftoi se do të ketë një bisedë me Kanye West në Clubhouse. Nuk është e qartë se kur do të bisedojnë, por interes ka rreth programit të fushatës Musk-West 2024.

Aplikacioni është lançuar në Mars 2020 nga sipërmarrësit e Silicion Valley Paul Davidson dhe Rohan Seth. Në Maj të 2020-ës kishte vetëm 1,500 përdorues dhe vlerësohej me 100 milionë dollarë. Aplikacioni me bazë në San Francisko drejtohet nga kompania Alpha Exploration Co., e cila investoi 12 milion dollarë për krijimin e këtij aplikacioni dhe aktualisht numëron vetëm 10 punonjës.

Me Clubhouse, përdoruesit mund të dëgjojnë biseda si një podcast ose të marrin pjesë në diskutime. Në kontrast me rrjetet si Twitter, ju nuk mund të komentoni me shkrim postimet ose të bëni “pëlqime”. Aplikacioni aktualisht është i disponueshëm vetëm për përdoruesit e iOS. Rrjeti social i bazuar në audio nuk përmban fotografi ose video, vetëm dhoma bisedash publike dhe private. Përdoruesit kanë vetëm fotografi të profilit dhe ndjekës. Bisedat nuk regjistrohen; përdoruesit e kapërcejnë këtë duke transmetuar drejtpërdrejt biseda në platforma të tjera, përfshirë YouTube.

Përdoruesit mund të dëgjojnë bisedat, intervistat dhe diskutime mes njerëzve të interesuar rreth tematikave të ndryshme. Aktualisht shërbimi funksionon me sistem ftesash dhe ju nuk mund ta shkarkoni nga App Store dhe Play Store e të krijoni një llogari menjëherë. Si një klub, ju duhet të ftoheni nga një përdorues ekzistues. Ose e thënë thjeshtë një elitizëm i dërguar virtualisht.

LEXO: Clubhouse, rrjeti social i momentit

Kur bashkoheni në rrjetin social ju zgjedhin tematikat që ju interesojnë si teknologjia, librat, biznesi ose shëndeti. Sa më shumë informacion që i jepni aplikacionit për interesat tuaja, aq më shumë dhoma bisedash do tu rekomandohen. Dhomat e bisedave janë të ngjashme me një thirrjet konferencë por disa njerëz flasin dhe pjesa më e madhe dëgjojnë.

A është Clubhouse një trend pandemik apo përfundimisht do të zëvendësojë të gjithë ndërveprimet fizike njerëzore? Ithtarët e Clubhouse thonë se formati audio lejon biseda të thella, spontane, me respekt – llojet e platformave ekzistuese të mediave sociale nuk ofrojnë këto shërbime. Për shembull, me gjithë censurën dhe kontrollin shtetëror në Kinë, Clubhouse si për çudi arriti të kapërcente radarët e firewallit Kinez për disa muaj ndryshe rrjetet sociale si Instagram dhe Facebook. Javët e fundit u bë shumë popullor duke tërhequr mijëra përdorues Kinez, një mundësi e artë e fjalës së lirë duke u përfshirë në diskutime që kryesisht bllokohen në Kinë si rasti i Xinjiang, Hong Kong dhe Tajvanit.

Platformat e-commerce ju kishin dhënë mundësi përdoruesve Kinezë të blejnë ftesat për në Clubhouse që kushtonin mes 23 deri në 61 dollarë. Megjithatë më 8 Shkurt Clubhouse u bllokua në Kinë.

Skeptikët thonë se interesi do të zbutet pas-pandemisë. Plus, kompania nuk e ka kuptuar modelin e saj të të ardhurave, dhe shumë prej bisedave janë thjesht të mërzitshme.

MORNING BREW

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0