Rritet vlera e Uber. Aksionet kapin shifrën e 82 miliardë dollarëve


Uber është vlerësuar me 82 miliardë dollarë nga aksionet e tij, çka mendohet të jetë një nga stoqet më të mëdha në treg.

Aplikacioni i udhëtimit po u kërkon investitorëve të paguajnë 45 dollarë për një aksion, më pak nga çfarë pritet.

Çmimi konservativ i Uber është një përpjekje për të shmangur fatin e rivalit Lyft, aksionet e të cilit ranë në një të tretën pas listimit të tij të fundit, sipas analistëve.

Që prej themelimit në vitin 2009, kompania ka humbur rreth 9 miliardë dollarë.

Daniel Ives, një analist në kompaninë e investimeve Wedbush Securities, tha se vlerësimi i ulët ishte përpjekje e Uber për të shmangur shqyrtimin e performancës së tij financiare.

“Suksesi i tyre nuk do të përcaktohet gjatë ditëve ose javëve ose muajve të ardhshëm, por gjatë viteve të ardhshme. Gjëja e fundit që ata duan është që aksionet të bien përmes çmimit të IPO si Lyft”, tha ai.

Uber fillimisht kishte sugjeruar një çmim prej 44-50 $  për aksion, duke vlerësuar kompaninë në 120 miliardë dollarë.

Investitorët po vënë bast në perspektivat e rritjes së Uber-it, ndërsa diversifikohen në disa sektorë të tjerë. Uber po zhvillon makinat pa shofer dhe ka një operacion të shpërndarjes së ushqimit, Uber Eats.

Shefi ekzekutiv i Uber, Dara Khosrowshahi, ka theksuar se e ardhmja e firmës nuk është si një kompani shpërndarjeje, por si një platformë e gjerë teknologjike që formon logjistikën dhe transportin.

Por, Brian Hamilton, sipërmarrës i teknologjisë dhe themelues i firmës së të dhënave Sageworks, tha se humbjet e tij ishin të vështira për t’u lënë pas dore.

“Uber është në thelb Lyft 2.0. Model i mirë, shitjet në rritje, por përsëri, këtu vjen matematika e Kalifornisë edhe një herë, ajo ende po humbet një ton me para”, tha ai.

Të ardhurat e firmës vitin e kaluar u rritën me 42% në 11.3 miliardë dollarë, por humbja pasuese – pas pagesës së tatimeve – kapi 1.8 miliardë dollarë. Në tre muajt e parë të vitit, firma raportoi një humbje prej rreth 1 miliard dollarë. Rënia e firmës vjen disa ditë pasi shoferët në SHBA dhe Britaninë e Madhe hynë në grevë për pagat dhe kushtet e punës.

Sindikatat po i kërkojnë Uberit të zvogëlojë shkallën e komisionit që nevojitet për të rritur normën mesatare të çmimeve dhe për një siguri më të mirë të punës.

/BBC

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale