Rritet gati 12% kostoja e punës në katër vite. Kostot më të larta në banka


Kostoja mesatare e punës në Shqipëri për një orë është rritur gati 12% në katër vite të vlerësuara nga INSTAT. Anketa e publikuar së fundi nga Instituti i Statistikave, tregon se kostoja mesatare për një ore pune ishte 351 lekë në vitin 2016.

Kostot ndryshojnë në varësi të numrit të punonjësve në një kompani, dhe sipas INSTAT rritjen më të madhe e kanë shënuar kompanitë e mëdha.  Në ndërmarrjet me 10-49 të punësuar, kostoja mesatare orare për njësi pune me kohë të plotë është 303 lekë. Për ndërmarrjet me mbi 1 mijë të punësuar kostoja orare është 438 lekë. Në këtë segment, kostoja e punës është rritur gati 21%. Rritjen më të ulët e kanë bizneset me 50-249 punonjës (6,5 %).

Sipas INSTAT anketa është kryer në terren në Prill-Maj të vitit të kaluar. Anketa e Kostos së Punës publikohet një herë në 4 vjet.

Kostot e punës përfshijnë pagesat për punonjësit, pagat në kesh dhe në natyrë, kontributet për sigurimet shoqërore – pjesa e punëdhënësit, kostot e trajnimit professional dhe shpenzime të tjera (si rekrutim, veshje, strehim)

Sipas tabelave të paraqitura nga INSTAT, sipërmarrjet me koston më të lartë janë në sektorin bankar dhe të sigurimeve, ku kostoja e punës në një orë është 700 lekë. Kjo ndiqet nga sektori i Informacionit dhe Komunikacionit (521 lekë/orë) dhe Energji elektrike, furnizimit me gaz, avull dhe ajër të kondicionuar (493 lekë/orë).

Koston më të ulët e ka sektori i akomodimit me 241 lekë për orë.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale