Roli i besimit në ndërtimin e markës - Business Magazine Albania

Roli i besimit në ndërtimin e markës


Të perceptohesh si inovator është veprimi më i rëndësishëm marketing për krijimin e besimit në një brand të të Mirave Konsumatore që Rriten me Shpejtësi, sipas analizës së sjelljeve të blerësve të 12,000 konsumatorëve europianë.

Europanel, një partneritet global midis firmave të kërkimit GfK dhe Kantar Worldpanel, udhëhoqi një studim madhor në fillim të vitit 2015 në tre markat më të të mëdha të kategorisë Të Mira Konsumatore që Rriten me Shpejtësi (FMCG) nëpër 9 vende europiane.

Ai vlerësoi përgjigjet nga 12,000 konsumatorë dhe i lidhi ato me sjelljet e blerjeve të 150,000 individëve për të bërë një lidhje ndërmjet besimit dhe suksesit të brandit.

Këshilluesi i Europanel, Dr. Oliver Koll shpjegon se inovacioni nga një brandë është më tepër i lidhur me besimin se sa prezencën në mediat sociale ose perceptimin e reklamimit.

“Aktiviteti i promovimit të perceptuar, nga ana tjetër, nuk ka impakt në besimin dhe nivelet aktuale të promovimit lidhen negativisht me besimin,” shkruan ai.

“Duket se brandet që mbështeten shumë në zbritjet e çmimeve për të shitjen e produkteve mund të rrezikojnë besueshmërinë e ofertave të tyre,” ka shtuar Koll.

Një mjet efektiv për markat që kërkojnë të ndërtojnë më shumë besim është të zhvillohet reputacioni i të qënit “korrentë” ose “modernë” sepse ky perceptim është shumë më i rëndësishëm se sa pasja e një trashëgimie të gjatë ose të shikohesh si një ikonë lokale.

Zhvillimi i reputacionit për shkak të qënit një brand gazmor ose emocionues nuk lidhet domosdoshmërisht me nivelet e larta të besimit në një markë, ka gjetur kërkimi, por ofrimi në mënyrë konsistente i cilësisë së lartë është esencial për të qënë i perceptuar si prestigjioz.

Rëndësia e përgjithshme e besimit nënvizohet edhe në gjetjet e studimeve të tjera që kanë zbuluar se një në tre konsumatorë do të rekomandonte brande nga ato me besimin më të lartë.

Për më tepër, një në gjashtë europianë thanë se do të përgatiteshin për të paguar një çmim më të lartë për këto marka, ose më shumë se dyfishi.

Në një prej këshillave të tij të fundit për markat, Koll thotë: “Besimi i lartë krijon në rreth vicioz, të ndihmon të fitosh më shumë blerës, gjë e cila nga ana e vet lidhet me nivele të larta të besimit.

“Ndërsa studimi tregon se disa brande mund të fillojnë nga një pozicion i vështirë (për shkak të mesatares se kategorisë së tyre, bazës blerëse apo të vendit), çdo brand mund të fitojë besim, por duhet ta mbrojë këtë pozicion në mënyrë të vazhdueshme.”

 

/ Warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0