Rivali i Uber në Europë e rriti vlerën me 50% në pesë muaj. Synon zgjerimin edhe te industria ushqimore - Business Magazine Albania

Rivali i Uber në Europë e rriti vlerën me 50% në pesë muaj. Synon zgjerimin edhe te industria ushqimore

Konkurrenca po bëhet më e ashpër për Uber në Evropë. Startup-i me bazë në Estoni, Bolt tha të martën se ka mbledhur 628 milionë euro në një raund të ri financimi. Investimi e vlerëson kompaninë tetëvjeçare në 7.4 miliardë euro – ose rreth 8.4 miliardë dollarë – nga gati 4.8 miliardë dollarë vetëm pesë muaj më parë.

“Qytetet, gjithnjë e më shumë se duan të kalojnë nga “pronësia e makinave private” në opsionet e udhëtimit dhe “lëvizshmërisë së përbashkët”, si skuterët elektrikë dhe ndarja e makinave, tha për CNBC bashkëthemeluesi i Bolt, Markus Villig, në një intervistë.

E themeluar në vitin 2013, Bolt është bërë një konkurrent i ashpër i Uber-it, duke sfiduar gjigantin amerikan të udhëtimit në tregjet kryesore si Londra dhe Parisi. Që atëherë është zgjeruar në disa linja të tjera biznesi, duke përfshirë shpërndarjen e ushqimit dhe skuterëve elektrikë.

Lexo edhe: Themeluesi i Bolt, 25 vjeçari me pasuri 4.3 miliardë USD

Villig tha se investitorët kanë filluar të shohin vlerën e “super aplikacionit”, një koncept që përfshin shërbime të shumta të kombinuara në një platformë. Trendi është veçanërisht i popullarizuar në disa pjesë të Azisë, por ka qenë më i ngadalshëm në rritje në Evropë dhe Amerikën e Veriut. Bolt thotë se tani ka 100 milionë klientë në 45 vende në Evropë dhe Afrikë.

E ardhmja u përket porosive ushqimore

Villig i sheh ushqimet sipas kërkesës si një fushë kyçe të fokusit për kompaninë në vitet e ardhshme. Sektori është bërë shumë i mbushur me njerëz, me një fluks biznesesh fillestare nga Getiri te Gorillat që synojnë të joshin konsumatorët larg dyqaneve dhe supermarketeve, me premtimin se produktet e tyre do të dorëzohen në një kohë shumë të shpejtë.

CEO i Bolt tha se kompania ka të ngjarë të shpenzojë “qindra miliona” për ndërtimin e biznesit të saj ushqimor gjatë viteve. Ai vuri në pikëpyetje qëndrueshmërinë e firmave të ofrimit të shpejtë të ushqimeve, duke vënë në dukje se industria operon me marzhe të pakta fitimi.

CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0