Rivali i Uber në Europë e rriti vlerën me 50% në pesë muaj. Synon zgjerimin edhe te industria ushqimore - Business Magazine Albania

Rivali i Uber në Europë e rriti vlerën me 50% në pesë muaj. Synon zgjerimin edhe te industria ushqimore

Konkurrenca po bëhet më e ashpër për Uber në Evropë. Startup-i me bazë në Estoni, Bolt tha të martën se ka mbledhur 628 milionë euro në një raund të ri financimi. Investimi e vlerëson kompaninë tetëvjeçare në 7.4 miliardë euro – ose rreth 8.4 miliardë dollarë – nga gati 4.8 miliardë dollarë vetëm pesë muaj më parë.

“Qytetet, gjithnjë e më shumë se duan të kalojnë nga “pronësia e makinave private” në opsionet e udhëtimit dhe “lëvizshmërisë së përbashkët”, si skuterët elektrikë dhe ndarja e makinave, tha për CNBC bashkëthemeluesi i Bolt, Markus Villig, në një intervistë.

E themeluar në vitin 2013, Bolt është bërë një konkurrent i ashpër i Uber-it, duke sfiduar gjigantin amerikan të udhëtimit në tregjet kryesore si Londra dhe Parisi. Që atëherë është zgjeruar në disa linja të tjera biznesi, duke përfshirë shpërndarjen e ushqimit dhe skuterëve elektrikë.

Lexo edhe: Themeluesi i Bolt, 25 vjeçari me pasuri 4.3 miliardë USD

Villig tha se investitorët kanë filluar të shohin vlerën e “super aplikacionit”, një koncept që përfshin shërbime të shumta të kombinuara në një platformë. Trendi është veçanërisht i popullarizuar në disa pjesë të Azisë, por ka qenë më i ngadalshëm në rritje në Evropë dhe Amerikën e Veriut. Bolt thotë se tani ka 100 milionë klientë në 45 vende në Evropë dhe Afrikë.

E ardhmja u përket porosive ushqimore

Villig i sheh ushqimet sipas kërkesës si një fushë kyçe të fokusit për kompaninë në vitet e ardhshme. Sektori është bërë shumë i mbushur me njerëz, me një fluks biznesesh fillestare nga Getiri te Gorillat që synojnë të joshin konsumatorët larg dyqaneve dhe supermarketeve, me premtimin se produktet e tyre do të dorëzohen në një kohë shumë të shpejtë.

CEO i Bolt tha se kompania ka të ngjarë të shpenzojë “qindra miliona” për ndërtimin e biznesit të saj ushqimor gjatë viteve. Ai vuri në pikëpyetje qëndrueshmërinë e firmave të ofrimit të shpejtë të ushqimeve, duke vënë në dukje se industria operon me marzhe të pakta fitimi.

CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #27 - Nëntor 2021

Miq, lexues të BusinessMag,

Ky numër i ri revistës vjen në një sezon të nxehtë plot me zhvillime interesante në botën e startupeve. Jam i sigurt që secili nga ju është i ngarkuar shumë më tepër se në çdo periudhë tjetër në përpjekjet për të çuar gjërat përpara, ndaj ju falenderoj që po gjeni kohën për të lexuar këto rreshta. 

Dikush më pyeti sot, sa optimist je për të ardhmen? U përgjigja pa menduar, se kjo nuk është pyetje për një sipërmarrës. Ne optimizmin e kemi në gjak, pasi është stimuli kryesor që çon përpara iniciativat e çuditshme që ndërmarrim, shpesh pa u menduar gjatë! 

Këtë optimizëm përpiqemi ta sjellim në faqet në vazhdim nëpërmjet intervistave me personazhe të njohur dhe të panjohur, të cilët me punën e tyre të përditshme ndikojnë në jetën e mijëra njerëzve përreth. 

Me punën që bëjnë, me historitë që rrëfejnë mbi sfidat e ndryshme, mes dështimesh dhe suksesesh ata/ato frymëzojnë, motivojnë duke përshkruar maratonat vetjake drejt suksesit; pavarësisht pengesave, duke kaluar nga dështimi në dështim, por pa humbur entuziazmin (siç thotë dhe Churchill). 

Njihuni …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0