Blerjet e ofertave nga telefonët do t’i kalojnë blerjet nga tabletët


Një raport i ri kërkimor për udhëtimet nga Abode, i quajtur Digital Index (Indeksi Dixhital), ka nxjerrë në pah se prenotimet mobile ( me anë të celularit) kanë shënuar gjithnjë një ndikim në të ardhurat globale të udhëtimeve.
Analiza masive e të dhënave të raportit, që mori në vëmendje rreth 15 miliardë vizita në sitet kryesore të udhëtimeve, linjat ajrore dhe hotelet në Shtetet e Bashkuara të Amerikës, zbuloi se një në çdo 5 dollar shpenzim në rezervimin e udhëtimit vjen nga celularët. Kërkimi mbuloi periudhën midis 2013-2015. Ekipi kërkues nga Abode analizoi më shumë se 3 milion klikime në median sociale dhe kontaktoi me 1000 konsumatorë amerikanë për të kuptuar rolin e aparaturave celulare në industrinë e udhëtimeve.

Statistikat e raportit tregojnë se 20 % e prenotimeve vijnë nga celularët (smartphone apo tabletë) dhe ky numër është 6 % më i lartë se vitin e shkuar.

Sitet e udhëtimit, që janë miqësorë ndaj prenotimeve me celularë, po inkurajojnë gjithnjë e më shumë konsumatorët për të blerë ofertat e tyre të udhëtimit nga telefonët dhe tabletët. Strategjitë e mirëmenduara të medias sociale mund të jenë më të frutshme për specialistët e marketingut për të promovuar sitet e udhëtimeve se sa përqëndrimi tek protokollët e kërkimit celularë.

Raporti parashikon se kjo do të jetë vera e parë kur blerjet e ofertave të udhëtimeve nga telefonët do t’i kalojnë blerjet nga tabletët në industrinë globale të udhëtimeve.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale