Raiffeisen Bank prezanton për herë të parë degën digjitale

Raiffeisen Bank prezanton për herë të parë degën digjitale

Raiffeisen Bank
  • Banka më e lehtë për klientët, shërbimi i ofruar në ekuilibër midis teknologjisë dhe elementit njerëzor.
  • Dega digjitale pjesë e strategjisë së transformimit digjital dhe ofrimit të shërbimeve novatore.
  • Ecim me të njëjtin hap me zhvillimet më të fundit në sektorin bankar.

Si pjesë e strategjisë së transformimit të vazhdueshëm digjital dhe ofrimit të shërbimeve novatore Raiffeisen Bank ka sjellë për herë të parë në tregun bankar shqiptar modelin e ri të degës digjitale, me qëllim ofrimin e një shërbimi më të lehtë dhe më të shpejtë për klientët e saj. Me anë të këtij projekti Raiffeisen Bank përveç ofrimit të shembullit ideal të degës që bazohet në një ekuilibër midis teknologjisë dhe elementit njerëzor, njëkohësisht mbështet edhe përhapjen e kulturës së përdorimit të shërbimeve digjitale në vend.

Projekti i ri i nisur prej 1 shtatorit me pilotimin e dy prej degëve të Raiffeisen Bank, përfaqëson një hap të rëndësishëm në misionin e bankës për të transformuar inovacionin e vazhdueshëm në eksperiencë të shkëlqyer për klientët e saj.

Në dy degët  “Blloku i Ambasadave” dhe “Ali Demi” veprimet cash, tërheqjet dhe depozitimet në Lekë/Euro nuk do të ofrohen në sportelet e arkës, por do të kryhen pranë ATM-ve, si edhe shumë shërbime të tjera bankare mund të kryhen nëpërmjet platformave digjitale, të cilat do t’i mundësohen klientëve në ambientet e këtyre degëve. Gjithashtu, për t’i lehtësuar eksperiencën bankare klientëve, stafi i bankës do të jetë i dedikuar drejt nevojave të tyre për përdorimin e shërbimeve digjitale të bankës si dhe për t’i ofruar këshillim në lidhje me produktet e ndryshme financiare.

Në ceremoninë e inaugurimit ishin të pranishëm Z. Eduard Shalsi, Ministër Shteti për Mbrojtjen e Sipërmarrjes  Z. Lyubomir Punchev, Anëtar Bordi për Biznesin Retail, Znj.Vilma Baçe, Drejtore e Shitjeve dhe rrjetit të degëve në Raiffeisen Bank si dhe përfaqësues të medias.

Gjatë konferencës për shtyp Z. Punchev, u shpreh se Raiffeisen Bank është e angazhuar të ofrojë shërbime me vlerë të shtuar për klientët e saj nëpërmjet inovacionit të vazhdueshëm.

“Ne jemi të lumtur të ndajmë me ju një tjetër risi që Raiffeisen Bank do të ofrojë për klientët e saj, siç është pilotimi i dy degëve të reja dixhitale si pjesë e strategjisë sonë të transformimit digjital. Ky model i ri i degës ofron një përvojë të re dhe unike në shërbimin bankar duke ju përshtatur sa më mirë nevojave të klientëve tanë.

Ne u ofrojmë klientëve shërbime më efikase duke përdorur zgjidhje të përparuara teknologjike, gjë që përmirëson përvojën e tyre në të bërit biznes me ne. Me këtë model të ri, qëllimi i Raiffeisen Bank është të ofrojë një shërbim me vlerë të shtuar përmes përqendrimit në shërbimet digjitale dhe ofrimin e konsultimeve që plotësojnë ambiciet e klientëve, duke iu përshtatur një realiteti të ri si pasojë e krizës shëndetësore globale Covid-19.

Raiffeisen Bank është lider në treg sa i përket shërbimeve novatore që i ofron klientëve, duke përmendur këtu platformën digjitale Raiffeisen ON si edhe asistencën bankare të ofruar nëpërmjet Chatbot-it të parë në sektorin bankar në Shqipëri (RONA). Kjo nuk na ndal ne që të vazhdojmë misionin tonë, të ofrojmë një eksperiencë të shkëlqyer bankare, duke u përmirësuar vazhdimisht dhe duke ndjekur hap pas hapi nevojat e klientëve tanë.”

Gjatë fjalës së tij Ministri u shpreh: “Jam shumë entuziast mbi transformimin digjital që po kryhet në sistemin bankar në Shqipëri dhe sesi produktet dhe shërbimet e bankës së mirënjohur Raiffeisen Bank po i vijnë gjithnjë e më tepër pranë kërkesave të klientëve, si individ apo sipërmarrës.

Dega e re digjitale që vizitova është një lajm i mirë që dëshmon sesi në një të ardhme jo shumë të largët do të shërbehet pranë bankës në mënyrë krejtësisht digjitale. Kjo tregon se në këtë periudhë pandemie ka shërbyer për të reflektuar në mënyrë akoma dhe më të thellë mbi rimodelimin e shërbimeve dhe produkteve, në rastin konkret të bankave.

Përgëzoj titullarët e bankës për këtë fazë të re të të shërbyerit por edhe për motivimin e një kulture pune dhe ekipi në përballimin e sfidave”.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0