Punonjësit e Google kthehen në zyrë. Ky ish-ekzekutiv thotë se puna hibride nuk do të zgjasë gjatë - Business Magazine Albania

Punonjësit e Google kthehen në zyrë. Ky ish-ekzekutiv thotë se puna hibride nuk do të zgjasë gjatë

puna hibride

Pas dy vitesh pune, kryesisht në distancë dhe muajsh ndryshimi të planeve se kur duhet të kthehen njerëzit në zyrë, stili hibrid i punës i Google ka nisur. Kjo do të thotë se shumica e punonjësve do të pritet të jenë në zyrë tre ditë çdo javë, me pjesën tjetër të kohës së kaluar duke punuar në distancë. 

Google ka shpenzuar një sasi të konsiderueshme kohe dhe energjie duke rikonfiguruar hapësirat e zyrave për të akomoduar një marrëveshje pune hibride dhe për t’u dhënë punonjësve paqe mendore për t’u rikthyer edhe pse ne nuk e kemi lënë pas Covid-19. Kompania ka shtuar hapësira të projektuara për të akomoduar një përzierje punonjësish që punojnë në bashkëpunim, pavarësisht nëse ata janë në zyrë apo punojnë në distancë. 

Në atë kohë, një ekzekutiv i Google i tha New York Times se pandemia thjesht kishte përshpejtuar të ardhmen e punës që shumica e njerëzve mendonin se ishte “10 vjet jashtë” dhe “na solli në atë të ardhme tani”. Nga ana tjetër, ish-kreu i HR i Google, Lazlo Bock, i tha Bloomberg se nuk do të zgjasë. Të paktën, puna hibride nuk do të zgjasë. 

Sipas Bock, ka dy arsye pse gjërat kanë më shumë gjasa të kthehen në mënyrën se si ishin para pandemisë. Së pari, punonjësit që punojnë në distancë do të jenë në disavantazh kur bëhet fjalë për promovime ose rritje page, krahasuar me kolegët e tyre në zyrë. 

Kjo sigurisht nuk është e drejtë, por nuk është për t’u habitur. Është më e vështirë të vlerësosh performancën kur dikush nuk është fizikisht aty gjatë gjithë kohës. Edhe nëse kjo nuk është e vërtetë, sigurisht që do të ketë një perceptim se është. Nëse kolegët tuaj janë duke punuar në zyrë me kohë të plotë dhe ju jeni atje vetëm një pjesë të kohës, është e vështirë të mos pyesni veten se çfarë mund të humbni. Frika për të humbur është e vërtetë dhe Bock thotë se do t’i kthejë njerëzit në zyrë përfundimisht. 

Lexoni: Ja si ka ndikuar pandemia tek punonjësit, sipas këtij studimi të ri

Arsyeja tjetër është shumë më e thjeshtë, por po aq problematike: Shefat duan që punonjësit të kthehen në zyrë. “Ne do t’i kthejmë të gjithë në zyrë përfundimisht. Unë thjesht nuk dua ta zgjedh atë luftë tani,” një ekzekutiv i Google i tha atij. 

Nuk është për t’u habitur që shumë menaxherë do të preferonin ta kishin ekipin e tyre së bashku personalisht nëse u jepet një zgjedhje. Menaxhimi i një ekipi në distancë është i vështirë dhe paraqet sfida të ndryshme në krahasim me qëndrimin e të gjithëve në tavolina ku mund t’i shihni dhe të mbani shënim se për çfarë po punojnë. Pastaj përsëri, nëse shqetësimi juaj kryesor është të jeni në gjendje të shihni ekipin tuaj dhe me çfarë ata po punojnë, ju ndoshta po e bëni gabim. 

Sigurisht, që ka përfitime të kesh njerëz që punojnë me njëri-tjetrin në afërsi. Është e vështirë të argumentohet se dy vitet e fundit nuk kanë pasur një kosto. Lidhja me një ekip nëpërmjet Zoom nuk është njësoj si të ulesh rreth një tavoline. Ka përfitime të paprekshme për të qenë së bashku me njerëzit me të cilët bashkëpunoni, të cilat thjesht nuk ekzistojnë virtualisht. 

Kjo nuk do të thotë se puna në zyrë është e vetmja mënyrë për të qenë produktiv. Sido që të jetë, dy vitet e fundit kanë treguar se shumë punë dhe role mund të kryhen nga distanca. Problemi është se shumë nga njerëzit që marrin vendime se si punojnë punonjësit kanë supozuar se puna në distancë ishte një zgjidhje e përkohshme për një problem të përkohshëm. Pasi të përfundojë pandemia, gjithçka do të kthehet në “normalitet”. 

Bock thotë se ai mendon se nuk do të kalojnë më shumë se tre deri në pesë vjet para se të gjithë të kthehen në zyrë, siç ishin gjërat përpara Covid-19. Nuk e di nëse ka të drejtë. Unë e di se nëse arsyeja pse njerëzit kthehen në zyrë është se shefat e tyre duan të kthehen në normalitetin e para-pandemisë dhe ata kanë frikë se mos anashkalohen për rritjen e pagave ose promovimet, është shumë e qartë se ne nuk kemi mësuar asgjë. 

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0