Pse liderët emocionalisht inteligjentë përdorin 9 rregullat sekrete të argumenteve fituese?! - Business Magazine Albania

Pse liderët emocionalisht inteligjentë përdorin 9 rregullat sekrete të argumenteve fituese?!

argumenteve fituese

Le të fillojmë duke u siguruar që jemi në të njëjtën faqe në lidhje me përkufizimet e tre termave kyç.

Së pari, “fitues”.

  • Për qëllimet tona, një argument fitues është ai nga i cili dilni në një pozicion që e bën më të mundshëm që të arrini qëllimet tuaja përfundimtare sesa keni qenë më parë.
  • Shpesh nuk do të thotë të bindësh palën tjetër se ti ke të drejtë dhe ata e kanë gabim.
  • Në fakt, kur flasim për “argumente fituese”, mos e mendoni “fitimin” si folje; mendoni për atë si një mbiemër. Do të jeni më të lumtur.

Më pas, “inteligjenca emocionale”.

  • Inteligjenca emocionale në këtë kontekst është një vetëdije e praktikuar se si emocionet ndikojnë në komunikimin dhe përpjekjet tuaja organizative, së bashku me të menduarit se si të shfrytëzoni emocionet (si tuajat ashtu edhe të njerëzve të tjerë) për t’i bërë pikat tuaja më të qarta dhe më të lidhura dhe për t’u bërë më bindës.
  • Inteligjenca emocionale shpesh i shtyn njerëzit t’i trajtojnë të tjerët më mirë dhe të zhvillojnë ndjeshmëri për ta. Por këto përfitime janë pozitive tangjenciale. Ato nuk janë përkufizimi apo qëllimi thelbësor.

Më në fund, “argumentet”.

  • Argumentet, siç i shqyrtojmë këtu, janë komunikime të krijuara për të avancuar mirëkuptimin e përbashkët, zgjidhjen e mosmarrëveshjeve ose arritjen e qëllimeve. Ato kanë më shumë të përbashkëta me negocimin sesa me luftimin.
  • Kontektet e biznesit mund të jenë të pafundme: një mosmarrëveshje me një konkurrent, një aplikim tek një rregullator qeveritar, një bisedë e vështirë me një punonjës; lista vazhdon.
  • Jo çdo negociatë është një argument, por çdo argument përfshin njëfarë shkalle negocimi.

Nëse kërkoni këshilla se si t’i trajtoni këto sfida me inteligjencën emocionale, do të gjeni më shpejt diskutimin e tyre në kontekstin e marrëdhënieve romantike ose familjare sesa marrëdhëniet e biznesit. Ndoshta kjo është për shkak se ne i vlerësojmë më shumë ato marrëdhënie.

Por, këto rregulla janë të zbatueshme edhe në kontekstet e biznesit. Meqenëse kaq shumë njerëz nuk i mësojnë ato, është pothuajse sikur ato janë sekrete të fshehura në pamje të qartë, duke ofruar avantazhe të mëdha për ata që i përdorin ato.

Me këtë në mendje, vendosa të përmbledh disa nga këshillat më të zakonshme që terapistët dhe këshilltarët japin vazhdimisht në lidhje me “si të debatoni me bashkëshortin tuaj” ose “të luftoni drejt në marrëdhënie”. Më pas, i drejtova të gjitha nga një treshe këshilltarësh dhe psikoterapistësh, duke përfshirë ata që mësojnë menaxhimin e konfliktit në nivel kolegjial, për t’i përshtatur ato me rregullat që mund të përdorin liderët e biznesit dhe pronarët e bizneseve.

Lexoni: Inteligjenca emocionale si një program elektoral

Këtu janë 9 rregullat jo më sekrete të argumenteve fituese.

Rregulli #1: Para se të filloni të grindeni, vendosni se si dëshironi që kjo të përfundojë

Shpresoj se do ta lexoni këtë artikull deri në fund, por ky rregull është padyshim më i rëndësishmi. Është i panegociueshëm, edhe pse disa nga të tjerët mund të përfshijnë një akt balancues. Me pak fjalë, kur bëhet fjalë për debate, dijeni se çfarë doni të merrni prej tyre përpara se të hyni në to.

Mbani mend: Ju mund të keni një rezultat të dëshiruar afatgjatë (“Unë dua që ky punonjës të ketë sukses, të ndihmojë biznesin tim të rritet dhe të jetë i lumtur”), dhe gjithashtu mund të keni një rezultat të dëshiruar afatshkurtër (“Dua të kuptoj përse ky punonjës e ka pasur të vështirë të përmbushë pritshmëritë kohët e fundit.”) Por si shumë gjëra në jetë, njerëzit shpesh dështojnë keq këtu, sepse nuk kanë marrë kohë për të menduar thellë se si do të dukej suksesi.

Rregulli #2: Mendoni se si mund të veproni që të përfundojë mirë për palën tjetër

Ka të paktën dy palë në çdo debat: ju dhe pala tjetër.

Pala tjetër duhet të praktikojë Rregullin #1 këtu, ashtu siç po ju këshilloj. Ndonjëherë ata do ta praktikojnë; ndonjëherë nuk do ta bëjnë. Por edhe nëse e thyejnë atë rregull kardinal, ju mund ta bëni pak për ta. Ju mund të mendoni se si mund të arrini atë që dëshironi, duke lënë gjithashtu palën tjetër të marrë të paktën disa nga ato që duan.

Së paku, mund të përpiqeni të siguroheni që ata të dinë që ju i keni dëgjuar dhe ata kanë qenë në gjendje të thonë fjalën e tyre.

Rregulli #3: Kontrolloni rrethanat

Janë tre rrethana kryesore që dëshironi të kontrolloni, ose të paktën të jeni të vetëdijshëm: koha, vendi dhe mënyra e debatit tuaj.

Kur jeni duke folur? Si po flisni? Kush është duke iniciuar thirrjen ose duke udhëtuar për në vendndodhjen e personit tjetër? A është e gjithë kjo përmes emailit apo mesazheve? A po dëgjojnë njerëz të tjerë?

Nëse ju jeni një shef që duhet të bisedoni me zemër me një punonjës, dhe megjithatë ai punonjës vazhdon t’ju largojë, ose këmbëngul që t’i përshtateni orarit të tij, kjo ju tregon diçka pikërisht aty.

Pika e rëndësishme përfundimtare: Nga të gjitha rrethanat, koha bie në sy. Caktoni oraret e përfundimit. Ndoshta ju qëndroni me ta gjatë debatit ose i ndryshoni ato, por ato janë një mjet i shkëlqyeshëm për t’u marrë parasysh.

Rregulli #4: Kontrolloni emocionet

Kontrolloni emocionet tuaja, sigurisht. Kjo nuk do të thotë të jesh pa emocione; do të thotë të jesh i vetëdijshëm se si ndihesh dhe se si ato ndjenja mund të ndikojnë në atë që thoni dhe bëni, për mirë dhe për keq.

Por gjithashtu, mbani një sy në emocionet e personit tjetër. Kjo është gjithashtu ajo ku ia vlen të mbani mend se qëllimi juaj nuk është gjithmonë ta bëni personin tjetër të ndihet sa më rehat që të jetë e mundur. Jini të mirë, sigurisht, por ndonjëherë ankthi ose emocionet në anën tjetër të tryezës mund të bëjnë një zgjidhje të mirë më të mundshme për ju.

Rregulli #5: Mos i anashkaloni bisedat e vogla

Biseda juaj e vogël mund të jetë e shkurtër, por megjithatë është e rëndësishme. Është një mundësi e hershme për të gjetur gjuhën e përbashkët. Ndoshta po grindeni me një shitës që nuk i ka përmbushur pritshmëritë. Ndoshta po bëni një bisedë të vështirë me një punonjës që nuk mendoni se do të jetë i përshtatshëm për një kohë të gjatë.

Ato biseda mund të jenë të tensionuara, kështu që fillimi me diçka të thjeshtë si: “Unë e di që gjërat kanë qenë të vështira, por unë e vlerësoj që keni marrë kohë për t’i diskutuar gjërat dhe shpresoj se mund të arrijmë një zgjidhje”, mund të përmirësojë tonin.

Lexoni: Taylor Swift jep një mësim të fuqishëm përsa i përket inteligjencës emocionale

Rregulli #6: Përshtatuni (mos reagoni) në kohë reale

Gjëja e rëndësishme këtu është të kemi parasysh, të paktën për qëllimet tona, ka një ndryshim midis përshtatjes dhe reagimit.

Le të përdorim një shembull. Imagjinoni që qëllimi juaj përfundimtar është të ndihmoni një punonjës të bëhet më efektiv në punë dhe ju ecni duke menduar se vështirësia e tij ose e saj ndoshta rrjedh nga fakti që nuk ka fleksibilitet të mjaftueshëm.

Por gjatë bisedës, punonjësi ju thotë se problemi i vërtetë është se nuk merr drejtim apo reagime mjaftueshëm të qarta.

  • Ju mund të reagoni ndaj kësaj, emocionalisht: “Unë jam një shef shumë i mirë dhe jap udhëzime dhe reagime shumë të qarta!”
  • Ose mund ta rregulloni përgjigjen tuaj, në një mënyrë më pak emocionale: “Ok. Ndoshta do të ndihmonte nëse vendosim kontrolle javore si kjo për t’u siguruar që ju e dini se çfarë pritet.”

Nëse të gjitha gjërat e tjera janë të barabarta, cili reagim mendoni se ka më shumë gjasa të çojë në qëllimin tuaj të deklaruar për të pasur një punonjës efektiv?

Rregulli #7: Dëgjoni — dhe silluni sikur po dëgjoni

Të dëgjuarit është më i vështirë se sa njerëzve u pëlqen ta vlerësojnë atë. Nuk është thjesht të jesh i heshtur ose të jesh në gjendje të mbash mend atë që dikush ka thënë. Është me të vërtetë një formë komunikimi.

Perceptimi është i rëndësishëm. Edhe nëse jeni profesionist në kryerjen e shumë detyrave, mendoni se si duket nëse kontrolloni telefonin tuaj pesë herë gjatë diskutimit ose nëse asistenti juaj ju ndërpret dy herë për t’ju bërë pyetje.

Ka raste kur është mirë të shpërqëndrohesh. Ndoshta keni vendosur se ishte taktikisht e mençur të pranoni kërkesën e një punonjësi që të bëni diskutimin tuaj sa më shpejt të jetë e mundur, që do të thotë ta bëni atë përmes telefonit ndërsa jeni duke ngarë makinën. Në këtë rast, duhet vëmendja juaj në rrugë.

Përndryshe, mund të ketë edhe raste kur dëshironi të sinjalizoni qartë se mosmarrëveshja për të cilën po grindeni nuk është vërtet e rëndësishme për ju. Nëse e vetmja kohë që do të ndani për një diskutim është 15 minuta nëpërmjet telefonit gjatë një qëndrimi në një aeroport të zhurmshëm, kjo dërgon një mesazh. Vetëm sigurohuni që ta dërgoni atë mesazh qëllimisht.

Rregulli #8: Nëse ndërprisni, bëjeni në mënyrë strategjike

Ju jeni shefi, kështu që ka të ngjarë të varet nga ju që të siguroheni që të mbuloni gjërat që dëshironi të mbuloni. Kjo do të thotë që ju dëshironi të dëgjoni në mënyrë aktive dhe të përpiqeni që personi tjetër të ndihet i dëgjuar. Por kjo nuk do të thotë që ju duhet të duroni një fyerje, ose të lejoni që biseda të shkojë plotësisht jashtë rrugës.

Rregulli #9: Kërkoni të kuptoni

Është mirë që të përfundojmë në këtë pikë, sepse nëse nuk planifikoni të përpiqeni të kuptoni, pse të shqetësoheni me argumentin? Të kuptuarit do të jetë çelësi për t’i drejtuar gjërat drejt vendit ku synimet tuaja përfundimtare janë më të mundshme.

Duke folur taktikisht: Bëni pyetje të hapura dhe madje përsëritini personit tjetër disa nga ato që ata thonë. Ju dëshironi të dini se nga vijnë ato në mënyrë që të mund të artikuloni më mirë pikat tuaja dhe të përmirësoni shanset për t’u afruar më shumë me qëllimet tuaja.

“Kjo është e rëndësishme, sepse ju duhet të kuptoni se nga vjen personi tjetër për të paraqitur një argument bindës,” tha Miriam Bowers-Abbott, e cila mëson komunikimin dhe menaxhimin e konflikteve në Kolegjin Mount Carmel të Infermierisë në Ohio. “Nëse nuk e dini se cilat janë prioritetet e tyre, është e vështirë t’i bindni ata.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #30 - Nëntor 2022
Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0