Projekti i gazsjellësit TAP, Peleshi e Gjiknuri në Vithkuq-Shtyllas


Në fazën e parë të punimeve, zv/kryeministri Niko Peleshi dhe ministri i Energjisë Damian Gjiknuri inspektuan kantierin e segmentit Vithkuq-Shtyllas në Korçë, ku po ndërtohen rrugët lidhëse dhe ndihmëse të gazsjellësit TAP.

Viti i parë i punimeve, siç bëri me dije ministri i Energjisë Gjiknuri, do të ketë pjesën më të madhe të disbursimit të parave për projektin, ndërsa deri tani, sipas drejtuesve në kantier, punimet po ecin sipas ritmeve të planifikuara: “Do të ketë një ndikim të menjëhershëm në ekonominë shqiptare. Janë mbi 1000 persona të punësuar dhe kjo është një impakt i madh për komunitetet këtu”.

Ky projekt, sipas zv/kryeminsitrit Niko Peleshi, edhe pse mund të ndikojë në jetën e përditshme të banorëve, është një nga më të rëndësishmit për ekonominë e vendit, e në këtë pikë ai kërkoi bashkëpunimin e të gjithë aktorëve lokalë për ecjen me ritme të kënaqshme të punimeve: “Është një projekt i vështirë që do të krijojë problemet e veta në funksionimin e jetës së përditshme në komunitet, por përfitimi do të jetë i madh. Kemi marrë angazhimin serioz të kompanisë në mënyrë që komuniteti ta shohë këtë projekt si përfitim”.

Gjatë vitit 2016 projekti për ndërtimin e TAP-it në territorin shqiptar parashikon shtrimin e tubacioneve. Vendi ynë do të përshkohet nga një linjë prej 242 kilometrash tubacion, në hapësirën tokësore dhe detare. Dalja në det e tubacioneve nga Shqipëria do të bëhet në veriperëndim të Fierit, për të prekur bregun e jugut italian.

/Top-Channel/

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale