Post Startup Grind me Julien Coustaury: “Jepni më të mirën, bëni maksimumin” - Business Magazine Albania

Post Startup Grind me Julien Coustaury: “Jepni më të mirën, bëni maksimumin”


Eventi i fundit i Startup Grind u bë më 15 Shtator dhe i ftuar ishte Julien Coustaury (Fli Rouge Capital). Në këtë event morën pjesë rreth 75 pjesëmarrës dhe mbi 15 startup-e dhe themelues me qëllimin për të gjetur fonde nga Julien.

Julien Coustaury është një sipërmarrës i suksesshëm, një investitor fantastik, një themelues dhe CEO. Ai është pjesë e menaxhimit të “Fil Rouge Capital” dhe ka mbi 20 vite eksperiencë në prodhim dhe shërbime, në më të shumtën e tyre në nivelin CEO. Ka punuar në më shumë se 80 vende në të 5-të kontinentet.

Ne si staf i Business Magazine Albania ishim pjesë e këtij eventi, ashtu siç do të jemi edhe në të gjitha eventet e tjera të organizuara nga Startup Grind, jo vetëm si partner mediatik por edhe për të mësuar më shumë mbi botën e sipërmarrjes. Është një mundësi shumë e mirë jo vetëm për sipërmarrësit apo startup-et por për të gjithë të rinjtë të cilët aspirojnë të futen në botën e sipërmarrjes dhe inovacionit.

Gjatë eventit u diskutuan gjerë e gjatë për shumë gjëra por më kryesoret ishin në lidhje me eksosistemin e startup-eve, themelimi apo dështimi i tyre, si mund të financohen, si duhet të sillen me investitorin, çfarë fryme duhet të ketë skuarda dhe së fundmi një këshillë për të gjithë të pranishmit.

Më poshtë kemi renditur disa nga thëniet në formë këshillash të Julien gjatë diskutimit:

Ekosistemi i startup-eve: “Cikli i krijimit, themelimit dhe largimit është përshpejtuar nga Sillicon Valley. Kjo ështe pjesa që mungon dhe që është mjaft e vështirë për t’u kopjuar nga startup-e të tjera në të gjithë botën.”

Skuadrat dhe bashkëthemeluesit: “Konsiderojeni partnerin e biznesit tuaj si gruan apo burrin tuaj. Nuk keni zgjidhje tjetër. Nëse doni të keni sukses, ju duhet të jeni totalisht të fokusuar dhe pjesë e të qënit totalisht i fokusuar është të jetoni së bashku. Sigurohuni që të zgjidhni partnerin e duhur në biznes, në kohët e mira por më e rëndësisshmja në kohët e këqija. Gjëja më e rëndësisshme që unë shoh si një investitor është skuadra, sa e bashkuar është ajo dhe sa mirë do të shkojnë me njëri-tjetrin në momente vështirësie, që do të ndodhë me siguri.”

Financimi: “Starup-et duhet të kërkojnë për fonde kur ato kanë nevojë. Sa më vonë aq më mirë. Sa më shumë që prisni, aq më shumë tërheqje do të keni dhe aq më shumë do të rritet vlera e kompanisë tuaj. Investitorët duhet të bëhen partnerët e tu. Ata nuk do të drejtojnë kompaninë tuaj, por do të jenë një pikë referimi kurdo që keni nevojë për ta, jo vetëm për para.”

Dështimi: “Për njerëzit në moshë të re, provojeni eksperiencën e sipërmarrjes. Nëse funksionon, shumë mirë, dhe nëse jo, është një eksperiencë mbi të cilën mund të mbështeteni në të ardhmen. Është një eksperiencë shumë e vlefshme dhe e dobishme. Por nëse vendosni që të bëheni sipërmarrës gjatë rrugës, hidhuni në veprim, pa një punë të sigurt, pa një plan B, përndryshe nuk ka kuptim.”

Këshilla e fundit: “ Jepni më të mirën ose shkoni në shtëpi, bëni maksimumin tuaj dhe shikoni se çfarë do të ndodhë. Jetoni ëndrrat që keni, nuk do t’ju lëndojë.”

Nëse dëshironi mund të shikoni fotot e eventit dhe videon e plotë.

12 Tetor organizohet eventi i rradhës i Startup Grind me të ftuar fituesin e çmimit Nobel Prof. Dan Shechtman nga Technion. Jeni të mirëpritur t’i bashkoheni eventit me të madh të Startup-eve dhe të përfitoni një eksperiencë të vlefshme që do t’a mbani mend gjatë.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0