Portofolit luksoz të Virgin Limited Edition të Branson i shtohet Branson Estate

Portofolit luksoz të Virgin Limited Edition të Branson i shtohet Branson Estate në ishullin Moskito


E shtrirë në një sipërfaqe prej mbi 500,000 metra katrorë (125 akra) në një parajsë të mrekullueshme, rrethuar nga ujërat turkeze të Karaibeve përrallore, pasuria e re e patundshme Branson Estate ka 3 vila: Headland House, Mangrove Villa dhe Beach Villa. Me një total prej 11 dhomash gjumi, ato do të jenë gati për pushuesit që do të duan të prenotojnë në fillim të vitit të ardhshëm.

Bari i Headland house në Moskito
Bari i Headland house në Moskito

“Të gjithë e dinë se i adhuroj ishujt e bukur dhe të virgjër të British Virgin Islands, dhe jam shumë i emocionuar që Prona Branson në ishullin e Moskitos po i bashkohet koleksionit të Virgin Limited Edition,” ka thënë miliarderi Richard Branson. “Dhe kam besim se investimi në këtë pronë do të jetë një hyrje fantastike për portofolin.”

Pishina e Headland House në Moskito
Pishina e Headland House në Moskito

Në pjesën lindore të ishullit tre vilat janë të komplementuara me një hapësirë rekreacioni (Recreation Area) ku të ftuaritmund të marrin pjesë në shumë aktivitete dhe mund të darkojnë në ambjentet përreth Beach House. Beach House është vendi ideal për të kaluar kohën me miqtë dhe familjen me një pishinë që mbështillet në formë të rrumbullakët, vaskë të ngrohtë, një bar dhe një fushë tenisi.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0