Plus Communication largohet nga tregu i telefonisë mobile

Plus Communication largohet nga tregu i telefonisë mobile


Plus Communication, kompania shqiptare e telefonisë së lëvizshme po tërhiqet nga tregu. Pas dobësive të shumta dhe konkurrencës së fortë në treg, kompania e fundit e krijuar Plus Communication ka zgjedhur të shesë shërbimin e saj tek operatorët më të hershëm përkatësisht Vodafone Albania dhe  Telecom Albania.

Autoriteti i Konkurrencës bën të ditur se është njoftuar për marrëveshjen që dy kompanitë Vodafone dhe Telecom kanë arritur me kompaninë Plus. Sipas marrëveshjeve të bëra, dy kompanitë do të ndajnë të drejtën e përdorimit të frekuencave të Plus Communication. Procedurat e nisura, paralajmërojnë rikthimin e tregut mobile me tre operatorë. Për mënyrën se si do të konsumatorët e Plus, pritet të vendosin Autoriteti i Konkurences dhe Autoriteti i Komunikimeve Elektronike dhe Postare.

Plus Communication u fut në treg në mes të vitit 2009. Shtimi i operatorëve solli rritje të konkurencës dhe një ulje të ndjeshme të tarifave.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0