Pfizer përfiton një miliard dollarë në muaj nga vaksina anti-COVID - Business Magazine Albania

Pfizer përfiton një miliard dollarë në muaj nga vaksina anti-COVID

Më shumë se një miliard dollarë llogaritet në muaj, kryesisht falë vaksinës Covid. Një xhiro prej tre miliardë e gjysmë u regjistrua në tremujorin e parë. Rritja e ndjeshme e të ardhurave, dividentët e majmë, por mbi të gjitha parashikimet e lëshuara prej Pfizer janë të jashtëzakonshme pas tre muajve të parë të vitit 2021.

Kompania shumëkombëshe ka përmirësuar udhëzimet e saj për 2021 dhe tani pret që të ardhurat vjetore të shkojnë midis 70.5 dhe 72.5 miliardë dollarë (midis 3.55 dhe 3.65 dollarë për aksion). Parashikimi i mëparshëm, megjithatë, llogariste që të ardhurat të shkonin në rreth 60 miliardë dollarë. Në tremujorin e parë të 2021, të ardhurat ishin 14.58 miliardë dollarë, nga 10.08 miliardë dollarë të vitit të kaluar.

Rezultati është edhe më i mirë se vlerësimet dhe, natyrisht, kryesisht i atribuohet komercializimit të vaksinës kundër Covid të zhvilluar së bashku me BioNTech-un gjerman. Të ardhurat që rrjedhin ekskluzivisht nga ilaçi BNT162b2 arritën në 3.5 miliardë dollarë midis janarit dhe marsit. Pa artikullin e vaksinave, rritja e të ardhurave është “vetëm” 8%. Më në fund: fitimi neto midis janarit dhe marsit ishte 4.877 miliardë krahasuar me 3.5 një vit më parë.

Muajt ​​e ardhshëm nuk do të tejkalohen pasi kompania farmaceutike amerikane pret shitje në 2021 prej 26 miliardë dollarësh lidhur vetëm me vaksinën, nga parashikimi i saj i mëparshëm prej rreth 15 miliardë, gati dyfish. Qëllimi është administrimi i 1.6 miliardë dozave të vaksinës Covid. Për të krijuar një ide, thjesht mendoni se sipas të dhënave të përditësuara më 3 maj, 430 milionë doza janë dorëzuar tashmë në 91 vende dhe territore në të gjithë botën.

Por në tre muajt e parë të vitit, qarkullimi i Pfizer është mbresëlënës. Të ardhurat u rritën me 4.5 miliard dollarë, ose 45%, nga tremujori i kaluar. Forca lëvizëse e të ardhurave nga BNT162b2, që arrin në 3.5 miliardë dollarë, çoi në rritjen e fitimeve për aksion me 47% krahasuar me të njëjtën periudhë të një viti më parë. Kompania me bazë në Nju Jork tha se kishte një fitim prej 93 cent për aksion. Rezultatet tejkaluan pritjet e Wall Street: vlerësimi mesatar i pesë analistëve të intervistuar nga Zacks Investment Research ishte 79 cent për aksion.

Aksionerët morën një divident prej 0.39 $ për aksion, për një total prej $ 2.2 miliardë të paguar nga Pfizer në tre muajt e parë të vitit. Gjithashtu në tremujorin e dytë Bordi i Drejtorëve vendosi të njëjtën shumë për aksion. Fitimet e mundshme vetëm falë blerjeve masive nga vendet e industrializuara të Bashkimit Evropian dhe Amerikës së Veriut.

Në vitin 2021 do të ketë gjithsej 600 milionë doza që Pfizer dhe BioNTech do të shpërndajnë në 27 vendet anëtare të Bashkimit Evropian dhe 300 milionë të destinuara për SHBA-të, si dhe disa milionë për Izraelin dhe Kanadanë, për një total prej 1.6 miliardë doza.

Këto, sipas kontratave të fundit të nënshkruara në mes të prillit. Dhe nuk përjashtohet që ndërmjet kësaj dhe dhjetorit të mund të nënshkruhen të tjera, në këtë rast parashikimet e përditësuara do ta marrin këtë parasysh, shkruan Huffington Post.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0