Përdorni këtë “hile” për të mbajtur mend çdo gjë që lexoni


Shumë prej nesh i harrojnë shpejt informacionet me të cilat janë të ekspozuar. Truri ynë është zhvilluar për të bërë këtë gjë. Kjo është një gjë e mirë sepse pjesa më e madhe e informacioneve ndaj të cilave jemi të ekspozuar janë të parëndësisshme.

Informacioni vjen në trurin tënd, kalon nëpërmjet sensorëve të memories dhe memories afatshkurtër dhe në fund në përpunimin e memorieve. Përpunimi në memorie zgjat rreth 80 minuta. Nëse ne nuk i japim trurit tonë një arsye te mirë për të integruar informacionin në memorien afatgjatë, ai zhduket gjatë përpunimit.

Për të integruar informacione të reja në brendësi të memories afatgjatë, ne duhet të mendojme për to. Të mësuarit kërkon 2 gjëra për të qënë efektiv:
1. Informacioni i ri duhet të përsëritet
2. Informacioni i ri duhet të jetë i lidhur me njohuri të mëparshme

Pra, nëse ju doni të mbani mend ato që lexoni, ju duhet të ndaloni shpesh gjatë të lexuarit dhe të mendoni për ato që keni lexuar. Përsëritini ato ! Përmblidhini ato ! Identifikoni strukturën ! Kërkoni një lidhje midis idesë së re dhe atyre që dini. Lidhini ato me kujtime të mëparshme. Lidhini me ato me emocione.

Këto dy të fundit mund të bëhen në disa mënyra. Emocionet mund të jenë një mënyrë e mirë për t’i bërë “thirrje” kujtesës. Shpejt, thoni emrat e 7 zyshave që keni patur në klasën e shtatë. Me shumë mundësi nuk mundeni. Me siguri do ju kujtohen tre ose katër dhe më pas të dyshoni. Pse? Shikoni ato të cilët keni kujtuar. Ju mbani mend ato zysha, mësimi i të cilave, ju ka bërë të lumtur. Ju mbani mend ato zysha, mësimi i të cilave, ju a zemëruar. Ju nuk mbani mend ato zysha me të cilat nuk keni patur kujtime emocione afatgjata. Muzika gjithashtu mund të jetë një ndihmë e madhe ndërkohë që lexoni.

Burimi: Shkruar nga Robert Frost dhe publikuar në inc.com

 

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale