Përdorni këtë “hile” për të mbajtur mend çdo gjë që lexoni


Shumë prej nesh i harrojnë shpejt informacionet me të cilat janë të ekspozuar. Truri ynë është zhvilluar për të bërë këtë gjë. Kjo është një gjë e mirë sepse pjesa më e madhe e informacioneve ndaj të cilave jemi të ekspozuar janë të parëndësisshme.

Informacioni vjen në trurin tënd, kalon nëpërmjet sensorëve të memories dhe memories afatshkurtër dhe në fund në përpunimin e memorieve. Përpunimi në memorie zgjat rreth 80 minuta. Nëse ne nuk i japim trurit tonë një arsye te mirë për të integruar informacionin në memorien afatgjatë, ai zhduket gjatë përpunimit.

Për të integruar informacione të reja në brendësi të memories afatgjatë, ne duhet të mendojme për to. Të mësuarit kërkon 2 gjëra për të qënë efektiv:
1. Informacioni i ri duhet të përsëritet
2. Informacioni i ri duhet të jetë i lidhur me njohuri të mëparshme

Pra, nëse ju doni të mbani mend ato që lexoni, ju duhet të ndaloni shpesh gjatë të lexuarit dhe të mendoni për ato që keni lexuar. Përsëritini ato ! Përmblidhini ato ! Identifikoni strukturën ! Kërkoni një lidhje midis idesë së re dhe atyre që dini. Lidhini ato me kujtime të mëparshme. Lidhini me ato me emocione.

Këto dy të fundit mund të bëhen në disa mënyra. Emocionet mund të jenë një mënyrë e mirë për t’i bërë “thirrje” kujtesës. Shpejt, thoni emrat e 7 zyshave që keni patur në klasën e shtatë. Me shumë mundësi nuk mundeni. Me siguri do ju kujtohen tre ose katër dhe më pas të dyshoni. Pse? Shikoni ato të cilët keni kujtuar. Ju mbani mend ato zysha, mësimi i të cilave, ju ka bërë të lumtur. Ju mbani mend ato zysha, mësimi i të cilave, ju a zemëruar. Ju nuk mbani mend ato zysha me të cilat nuk keni patur kujtime emocione afatgjata. Muzika gjithashtu mund të jetë një ndihmë e madhe ndërkohë që lexoni.

Burimi: Shkruar nga Robert Frost dhe publikuar në inc.com

 

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale