PËR NJË BIZNES TË SUKSESSHËM, KONSUMATORI DUHET DËGJUAR - Business Magazine Albania

PËR NJË BIZNES TË SUKSESSHËM, KONSUMATORI DUHET DËGJUAR

KONSUMATORI

Kur flitet për bërjen e biznesit, kompanitë në mbarë globin shpesh harrojnë se sa e rëndësishme

është të dëgjohet fjala e konsumatorit. Ato zbatojnë strategjitë e marketingut për produktet e

tyre pa vënë theksin e duhur te reagimi i tregut. Kjo ndodh teksa jetojmë në një botë që ecën

me ritme të shpejta dhe kompanitë përqendrohen te mbijetesa në tregjet e vështira.

Ndaj ekspertë të njohur në fushën e marrëdhënieve me publikun dhe marketingut u bëjnë

thirrje kompanive që të kenë një dialog të hapur me klientët e tyre.

 

Marian Salzman, zëvendëspresidente e komunikimeve për kompaninë e duhanit Philip Morris

International (PMI) dhe ndër drejtuesit më të vlerësuar në fushën e marrëdhënieve me

publikun thotë se kompanitë duhet të jenë krijuese.

 

“Në Philip Morris International ne mund të lidhemi me klientët duke ndarë mesazhet e

korporatës përmes tregjeve të ndryshme. Ne nuk i vendosim produktet tona në radhë të parë.

 

Ekipet rrisin vetëdijen e publikut për uljen e dëmit nga pirja e duhanit dhe shpërndajnë kërkime

të reja shkencore. Dhe sigurisht, ne kërkojmë nga njerëzit që të përfshihen në ndryshimet që po

sjellim”, tha Salzman, që udhëheq nismën e PMI për një të ardhme pa tym dhe për dhënien

fund të cigareve tradicionale, gjatë The Economist Event të organizuar në internet në 27 Gusht

me mbështetjen e Misionit Winnow.

 

Siç shprehet Salzman, kompanitë duhet të jenë krijuese dhe më të zgjuara se si t’u përcjellin

klientëve mesazhet e tyre.

 

“Nuk mund të jetë një monolog, përkundrazi duhet të jetë një dialog ose bisedë e gjerë dhe ne

duhet të dëgjojmë atë që të tjerët thonë”, shton ajo.

 

Kjo është arsyeja pse Salzman si zëvendëspresidente e komunikimeve e PMI-së e fokuson

punën e saj te nevoja për të angazhuar njerëzit në debatet për eleminimin e cigareve

konvencionale me djegie dhe krijimin e një bote pa tym. Teknologjia moderne, shkenca dhe

inovacioni u sjellin duhanpirësve të rritur alternativa që janë një zgjedhje më e mirë për

shëndetin publik, si duhani me ngrohje dhe pa djegie.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0