PËR NJË BIZNES TË SUKSESSHËM, KONSUMATORI DUHET DËGJUAR - Business Magazine Albania

PËR NJË BIZNES TË SUKSESSHËM, KONSUMATORI DUHET DËGJUAR

KONSUMATORI

Kur flitet për bërjen e biznesit, kompanitë në mbarë globin shpesh harrojnë se sa e rëndësishme

është të dëgjohet fjala e konsumatorit. Ato zbatojnë strategjitë e marketingut për produktet e

tyre pa vënë theksin e duhur te reagimi i tregut. Kjo ndodh teksa jetojmë në një botë që ecën

me ritme të shpejta dhe kompanitë përqendrohen te mbijetesa në tregjet e vështira.

Ndaj ekspertë të njohur në fushën e marrëdhënieve me publikun dhe marketingut u bëjnë

thirrje kompanive që të kenë një dialog të hapur me klientët e tyre.

 

Marian Salzman, zëvendëspresidente e komunikimeve për kompaninë e duhanit Philip Morris

International (PMI) dhe ndër drejtuesit më të vlerësuar në fushën e marrëdhënieve me

publikun thotë se kompanitë duhet të jenë krijuese.

 

“Në Philip Morris International ne mund të lidhemi me klientët duke ndarë mesazhet e

korporatës përmes tregjeve të ndryshme. Ne nuk i vendosim produktet tona në radhë të parë.

 

Ekipet rrisin vetëdijen e publikut për uljen e dëmit nga pirja e duhanit dhe shpërndajnë kërkime

të reja shkencore. Dhe sigurisht, ne kërkojmë nga njerëzit që të përfshihen në ndryshimet që po

sjellim”, tha Salzman, që udhëheq nismën e PMI për një të ardhme pa tym dhe për dhënien

fund të cigareve tradicionale, gjatë The Economist Event të organizuar në internet në 27 Gusht

me mbështetjen e Misionit Winnow.

 

Siç shprehet Salzman, kompanitë duhet të jenë krijuese dhe më të zgjuara se si t’u përcjellin

klientëve mesazhet e tyre.

 

“Nuk mund të jetë një monolog, përkundrazi duhet të jetë një dialog ose bisedë e gjerë dhe ne

duhet të dëgjojmë atë që të tjerët thonë”, shton ajo.

 

Kjo është arsyeja pse Salzman si zëvendëspresidente e komunikimeve e PMI-së e fokuson

punën e saj te nevoja për të angazhuar njerëzit në debatet për eleminimin e cigareve

konvencionale me djegie dhe krijimin e një bote pa tym. Teknologjia moderne, shkenca dhe

inovacioni u sjellin duhanpirësve të rritur alternativa që janë një zgjedhje më e mirë për

shëndetin publik, si duhani me ngrohje dhe pa djegie.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0