Paguan 100$ për një garazh, brenda gjetën makinën e James Bond

Paguan 100$ për një garazh, brenda gjetën makinën e James Bond


Në vitin 1989, një çift nga Long Island pagoi rreth 100 dollarë për blerjen e një garazhi. As ata dhe as shitësi nuk e dinin se çfarë kishte brenda. Kur hapën derën gjetën një makinë sportive Lotus Esprit të vitit 1976. Por nuk ishte thjesht një makinë Lotus Esprit e 1976-ës. Ishte makina e paraqitur në filmin James Bond të vitit 1977, “The Spy Who Loved Me”.

Çifti anonim nuk e kishte idenë se çfarë kishin blerë dhe as nuk e kishin parë filmin me James Bond më parë, kështu që ata kërkuan ekspertizën e themeluesit të Fondacionit Ian Fleming (autorit të veprës James Bond) , Doug Redenius, i cili vërtetoi se ishte pikërisht ajo makinë që u shfaq në film.

Zbulimi i tyre përfundimisht tërhoqi vëmendjen e shefit ekzekutiv të Tesla dhe SpaceX, Elon Musk, i cili u rrit duke parë këto filma.

Në vitin 2013, ai bëri një ofertë për makinën, duke ofruar 997.000 dollarë.

Carscoops

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0