Ornela Flamuri, rrobaqepësja në New York, që tërhoqi vëmendjen e Vogue - Business Magazine Albania

Ornela Flamuri, rrobaqepësja në New York, që tërhoqi vëmendjen e Vogue

Ornela Flamuri

Shkruar në Vogue

Ndërsa po shikoja në mediat sociale, pashë që llogaria në Instagram e Pechuga Vintage kishte postuar imazhin e një palë pantallona Gucci. Ato nuk ishin vetëm pantallona Gucci. Ato ishin nga Verë 1997, një nga koleksionet Gucci të epokës Tom Ford më retroaktive në Instagram. Pantallonat erdhën me rrip lëkure. Duhej të më bënin!

Në kohën që i kisha dërguar mesazh pronarit, un ë isha nervoze. Pantallonat mbërritën në zyrën time një pasdite të freskët pranverore, së bashku me një shënim personal nga themeluesi Johnny Valencia. Shkova në tualet për t’i provuar. Pantallonat e mia perfekte nuk mund të përshtateshin me trupin tim siç mendoja. Ndjesia që nuk futesha dot në këto pantallona ishte si refuzimi publik në një vallëzim të shkollës së mesme. Apo sikur të teshtish ndërsa puth dikë për herë të parë. Unë u ndjeva sikur po përjetoja nga afër legjendën urbane se rrobat në një ditë bëhen dukshëm më të vogla. Trupi i njeriut nuk mund të ndryshojë aq shumë për një periudhë 20-vjeçare. Por, pantallonat ishin çuditërisht të vogla.

“Një herë dhashë dy pallto identike shumë të vogla rozë të errëta Zara dhe i kërkova asaj ta bënte atë në një që më përshtatet”, – më shkruajti Lynn. «Shumica e njerëzve do të më kishin refuzuar mua dhe palltot e mia – por Ornela e mori atë përsipër  Ajo më tha se kishte push në të gjithë dhomën e punës në kohën kur mbaroi – por e bëri atë! ” Ornela mund të jetë Dr. Quinn, Gruaja e Mjekësisë, për pantallonat e mia.

Lexo: Anaida Deti, stomatologia që po hap rrjetin e saj të klinikave në Kanada

Ndërsa caktoja takimin, mësova se qepja e pantallonave do të ishte një çështje e madhe, pasi do të duhej të ndryshohen dhe zgjerohen shumë. Eileen Nunez, drejtoresha e operacioneve për korigjimet e veshjeve shpjegoi se klientët shpesh kanë nevojë ti lënë veshjet aty, pasi pëlhura shtesë duhet të përputhet me vetë pjesën origjinale, një proces që bëhet më i vështirë nëse pëlhura është e cilësisë së mirë. Me fjalë të tjera, këta rrobaqepës duhet të bëhen krijues.

Kur më në fund mbërrita tek Specialistët e Alteration, me nervozizëm prita të takoja Ornela me pantallonat e mia të kapura në duar. E imagjinoja atë si një grua italiane të mençur, të lashtë, të përkulur e veshur me një gjerdan. Në vend të kësaj, një grua e re e lezetshme doli nga dhoma e pasme. Ornela është nga Shqipëria dhe filloi formimin në artin e rrobaqepësisë në moshën 15 vjeç, duke mësuar nga gjyshja e saj në fillim dhe më vonë duke shkuar në shkollë për ta bërë atë profesion.

“Unë mund të bëj diçka në krye!” më tha ajo. Fillimisht do të kisha menduar që këto pantallona do të kishin nevojë për një operacion rindërtues disa javë. Supozova se Ornela do të duhej të shkonte në një pelegrinazh pëlhurash përpara se të qepte. Por ajo thjesht mori brezin e pantallonave dhe i tërhoqi butësisht. “Kjo duhet të lihen jashtë”, më tha.

Brenda pesë minutash, Ornela u kthye dhe më dha pantallonat. Ata më rrëshqitën në këmbë dhe unë i lidha. Voilá! Pantallonat përshtaten.

Rastësisht, menjëherë pas fiaskos sime të pantallonave, kolegja im e Vogue’s Fashion Neës dhe Emerging Platforms Editor, kishte një përplasje të ngjashme. Yotka bleu një korse të zezë Givenchy Vjeshtë 2015 nga The RealReal në gjendje perfekte – një artikull për të cilin kishte kërkuar. “Kur mbërriti, unë menjëherë e shkëputa nga paketimi dhe e vura mbi rrobat e mia nga tmerri që kishte rreth gjashtë inç midis dy anëve të zinxhirit në shpinë”, më tha.

Sidoqë të jetë, le të jetë një mësim që nëse diçka nuk përshtatet, ka shumë mundësi në botën e ndryshimeve. Dhe mbani mend: Mos e humbisni mundësinë për ndryshim.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0