Organizata MeOut Group është në kërkim të partnerëve

Organizata MeOut Group është në kërkim të partnerëve


MeOut Group, është një organizatë rinore aktive me qendër në Budapest, Hungari. Misioni i tyre është të ofrojë mundësi cilësore për të rinjtë të mësojnë dhe zhvillohen personalisht dhe profesionalisht, veçanërisht në fushën e inovacionit, sipërmarrjes, sipërmarrjes sociale dhe përdorimit të mediave sociale. Organizata ka vendosur të zhvillojë një projekt të ri KA205 me Erasmus +.

“Ne kryesisht jemi në kërkim të aplikantëve si:  gratë e reja, sipërmarrësit, ekspertët e bërjes së videove dhe fushat e lidhura, kështu që do t’u japim përparësi partnerëve me disa përvoja në këto fusha. Një nga qëllimet tona është të promovojmë ekuilibrin gjinor”, shkruhet në postimin e organizatës.

Lexoni: Disa ide dhe këshilla për bizneset në kohën e koronavirusit

“Qëllimet tona përfshijnë zërin e sipërmarrësve që kanë pasur më shumë sukses në një vend tjetër të BE-së sesa në vendin e tyre. Ne gjithashtu duam të thellojmë marrëdhëniet ndërkombëtare”.

“Ne krijuam një faqe në internet për këtë iniciativë dhe po marrim pjesë në mënyrë aktive në kanalet e ndryshme sociale / komunitare. Qëllimi ynë është të bëjmë sa më shumë të rinj që të jetë e mundur, të bashkohen në iniciativë dhe të mësojnë për videot dhe vlerat tona. Në total, ne po planifikojmë dy takime ku gratë frymëzuese të paraqitura në videot e podcast-it do të bëjnë prezantime personale për të rinjtë, në të cilat të pranishmit mund të bëjnë pyetje”.

Lexoni: COVID-19, FMN-ja shpall recension global, e gatshme për ndihmë

“Ne gjithashtu planifikojmë të publikojmë një botim për tubimet, duke mbledhur mesazhet më të rëndësishme nga videot e podcast-it dhe duke folur me një numër profesionistësh në këtë temë, duke ndihmuar në inkurajimin e të rinjve për t’u bërë më sipërmarrës”, thotë në postim, përfaqësuesja e MeOut.

Nëse doni të bëheni pjesë, plotësoni një pyetësor të thjeshtë, duke klikuar këtu.

Afati i plotësimit të pyetësorit është data 5 prill 2020.

Për më shumë informacion klikoni këtu.

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0