Organizata MeOut Group është në kërkim të partnerëve


MeOut Group, është një organizatë rinore aktive me qendër në Budapest, Hungari. Misioni i tyre është të ofrojë mundësi cilësore për të rinjtë të mësojnë dhe zhvillohen personalisht dhe profesionalisht, veçanërisht në fushën e inovacionit, sipërmarrjes, sipërmarrjes sociale dhe përdorimit të mediave sociale. Organizata ka vendosur të zhvillojë një projekt të ri KA205 me Erasmus +.

“Ne kryesisht jemi në kërkim të aplikantëve si:  gratë e reja, sipërmarrësit, ekspertët e bërjes së videove dhe fushat e lidhura, kështu që do t’u japim përparësi partnerëve me disa përvoja në këto fusha. Një nga qëllimet tona është të promovojmë ekuilibrin gjinor”, shkruhet në postimin e organizatës.

Lexoni: Disa ide dhe këshilla për bizneset në kohën e koronavirusit

“Qëllimet tona përfshijnë zërin e sipërmarrësve që kanë pasur më shumë sukses në një vend tjetër të BE-së sesa në vendin e tyre. Ne gjithashtu duam të thellojmë marrëdhëniet ndërkombëtare”.

“Ne krijuam një faqe në internet për këtë iniciativë dhe po marrim pjesë në mënyrë aktive në kanalet e ndryshme sociale / komunitare. Qëllimi ynë është të bëjmë sa më shumë të rinj që të jetë e mundur, të bashkohen në iniciativë dhe të mësojnë për videot dhe vlerat tona. Në total, ne po planifikojmë dy takime ku gratë frymëzuese të paraqitura në videot e podcast-it do të bëjnë prezantime personale për të rinjtë, në të cilat të pranishmit mund të bëjnë pyetje”.

Lexoni: COVID-19, FMN-ja shpall recension global, e gatshme për ndihmë

“Ne gjithashtu planifikojmë të publikojmë një botim për tubimet, duke mbledhur mesazhet më të rëndësishme nga videot e podcast-it dhe duke folur me një numër profesionistësh në këtë temë, duke ndihmuar në inkurajimin e të rinjve për t’u bërë më sipërmarrës”, thotë në postim, përfaqësuesja e MeOut.

Nëse doni të bëheni pjesë, plotësoni një pyetësor të thjeshtë, duke klikuar këtu.

Afati i plotësimit të pyetësorit është data 5 prill 2020.

Për më shumë informacion klikoni këtu.

 

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale