Oferta Juaj: Aplikacioni i cili ju ndihmon portofolin!


Sa më shumë që kalon koha, aq më të dukshme bëhen ndryshimet madje edhe në Shqipërinë tonë të vogël. Tashmë të gjithë jemi dëshmitarë të “lamtumirës” së letrave dhe objekteve fizike dhe pritjes (ose ndonjëherë mirëpritjes) së teknologjive të reja.

Kompania ALMOTECH ose ndryshe Albanian Mobile Technology është një kompani shqiptare, e cila operon prej 3 vitesh. Së fundmi, ajo ka publikuar në Apple Store dhe Play Store aplikacionin e saj më të fundit të quajtur Oferta Juaj.

Oferta juaj, është mënyra e re se si të shpëtoni nga rrëshqitjet tek shkallët e pallatit, të shkaktuara nga numri i madh i fletëpalosjeve dhe nga minikatalogët e ofertave me madhësinë e gazetave.

Tashmë shumë biznese janë pjesë e kësaj platforme e cila është ende në zhvillim e sipër.

Me të hapur aplikacionin, na jepet mundësia të krijojmë një llogari, e cila me vonë do të na ndihmojë të ruajmë ofertat tona të preferuara, degët dhe kategoritë. Në të të kundert, vetëm mund të aksesojmë materialet por pa mundur t’i ruajmë ato.

Lexo: Aplikacioni i shqiptarit nga Presheva zgjidhet si më i miri në Itali

3 janë mënyrat se si mund të krijojmë një llogari: 1. Duke vendosur email dhe password, pra mënyra klasike; 2. Duke përdorur llogarinë në Facebook; 3. Duke përdorur llogarinë tonë në Google+. Më pas, me një klikim të vetëm, do të kemi përpara të gjitha ofertat që ky aplikacion ka postuar në të.

Kategoritë na e lehtësojnë më shumë jetën sepse na lejojnë të zgjedhim atë që kërkojmë dhe automatikisht shfaqen të gjitha ofertat për një kategori të caktuar.

Më pas, nëse klikojmë tek “Harta”, duke përdorur ose jo GPS e smartphone-it tonë, do të na shafqet vendndodhja jonë, së bashku me vendndodhjen e të gjitha degëve të bizneseve. Duke klikuar tek një nga bizneset në hartë, do të na shfaqet një dritare e re e cila na tregon adresën e saktë dhe oraret e operimit të degës në fjalë. Këtu shfaqet një nga problemet e para të aplikacionit.

Lexo: Erjon Tusha: “Pa rrezikuar nuk arrin asgje!”

Nga 3 seksione, seksioni i 3 i është dedikuar ofertave të degës në fjalë, por megjithëse ajo pikë ka oferta aktive, asnjë nuk është e shfaqur në dritaren në fjalë, nëse përdorim hartën. Kjo do e lehtësonte së tepërmi punën e përdoruesit sepse duke ditur vendndodhjen e tij dhe të dyqanit, do ta ketë më të lehtë të drejtohet në vendin e duhur dhe në pikën më të afërt. Por, ndoshta kjo do të rregullohet në versionet e reja të aplikacionit.

Më pas, nëse klikojmë 3 vizat paralele në cepin e majtë lart të ekranit, na shfaqen të gjitha kompanitë në databazën e aplikacionit. Një zgjedhje pak jo e zakonshme kjo, pasi, standardi i aplikacioneve, është që duke klikuar në atë pikë, hapen të dhënat bazike të aplikacionit të cilat, në rastin konkret, ndodhen në anën tjetër të ekranit. Ndërsa zilja, në opinionin tim personal është në vendin e duhur. Ajo tregon njoftimet dhe në të shfaqen ofertat më të reja. Opsionale është që njoftimet e reja të na vijnë si njoftimet e thjeshta në homescreen, ashtu si Facebook, WhatsApp etj.

Aplikacioni është bazik por goxha funksional për qëllimin e ekzistencës së tij.

Lexo: 3 shpikjet të cilat nuk do t’a besoni që ekzistojnë

Ndoshta është ende pak herët, por ky aplikacion do të bëhej akoma edhe më i vlefshëm nëse në vazhdim do të lidhte dyqanet me klientët, ku njerëzit mund të blejnë produktet direkt nga aplikacioni, pa qenë nevoja të shkojnë deri në dyqan.

Tashmë, na duhet vetëm të rrëshqasim gishtat nëpër ekran për të pare broshurat e reja dhe të mos jemi më të vëmëndshëm teksa ngjitim shkallët e pallatit, njësoj si në një pistë patinazhi në akull. Një transformim ky, më i lehtë për t’u përshtatur se me ndryshime të tjera në jetën tonë të përditshme, si pasojë e teknologjisë.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale