“Njih tokën tënde, vizito Shqipërinë”, nis fushata për turizmin nga studentët e universitetit Bedër - Business Magazine Albania

“Njih tokën tënde, vizito Shqipërinë”, nis fushata për turizmin nga studentët e universitetit Bedër


Studentët e vitit të dytë master, në Kolegjin Universitar Bedër, çelën zyrtarisht fushatën e ndërmarrë prej tyre, për Shqipërinë turistike. Fushata “Njih tokën tënde, vizito Shqipërinë”, u prezantua sot si një nismë që ka për qëllim sensibilizimin e shqiptarëve të vizitojnë Shqipërinë, përpara se të shkojnë jashtë vendit.

Shqipëria është një nga vendet që natyra i ka falur bukuri të pakrahasueshme natyrore dhe ka potencial për zhvillimin e turizmit të brendshëm. Ndaj, fushata është e orientuar të njohë shqiptarët me natyrën, kulturën dhe traditat, por edhe duke i njohur me problematikat, për të cilat studentë synojnë të gjejnë zgjidhje.

Lexoni: Universiteti Bedër organizon aktivitetin me temë “Ruaj traditën, festo shqip”

Të pranishëm në këtë ceremoni të hapjes së fushatës ishin edhe figura të njohura publike, përfaqësues të medias dhe aktivistë, përfaqësues nga Kolegji Universitar “Bedër” dhe shumë të rinjtë.

Dekani i Fakultetit të Shkencave Humane, në Kolegjin Universitar “Bedër”, Prof. Dr. Rrahim Ombashi, në fjalën e tij përshëndetëse, pasi i përgëzoi studentët për nismën e ndërmarrë, theksoi rëndësinë e pashpjegueshme mes njeriut dhe tokës së tij. Ai u shpreh se të rinjtë mund edhe do ta ndryshojnë vendin.

Teksa foli për Shqipërinë nga qielli, veterani i fluturimit Alket Islami theksoi: “Alpet shqiptare janë pjesa më e pasur e vendit tonë. Është ai segment që lidh Malësinë e Labërisë, dhe Alpet shqiptare”. A shtoi se këto alpe kanë nevojë të njihen, teksa në fund shprehu falënderime dhe suksese për nismën.

Nga ana tjetër gazetarja e njohur dhe njëkohësisht drejtoreshë informacioni në RTV Ora, Beti Njuma, pasi i përgëzoi studentët për nismën, rrëfeu eksperiencat e saj si gazetare por edhe si vizitore nëpër zona të ndryshme në Shqipëri, si Valbonë, Theth, etj. Ajo ngriti shqetësimin e betonizimit të bregdetit dhe ndërtimet e Hec-ve nëpër lumenjtë e Shqipërisë dhe sidomos në Valbonë. Teksa fliste për fshatrat dhe bukuritë e Shqipërisë ajo tha “Mënyra më e mirë për t’i ndihmuar ata është që të shkojmë atje”

Ndërsa guiderja dhe punonjësja sociale, Albiona Muçoimaj, gjatë fjalës së saj u shpreh që krahas njohjes së vendit tonë, qëndron domosdoshmëria për ta mirëmbatjur atë. Ajo e përgëzoi nismën dhe shprehu nevojën për shumë nisma të tilla për turizmin në Shqipëri.

Më tej, eksperti i marketingut dhe drejtuesi i “New media digjital”, Gerti Boshnjaku foli për rëndësinë që ka njohja dhe vizitimi i vendit tonë, jo vetëm në periudhë pushimesh. Në fund ai e mbështeti nismën dhe iu uroi shumë suksese studentëve.

Gjatë fjalës së tyre, secili përkrahu këtë nismë duke u bërë dhe ambasadore dhe dhanë sugjerimet e tyre.

Aktiviteti u shoqërua dhe prezantimin e një video që tregon Shqipërinë e bukur, nga çdo skaj.

Lexoni: Top 6 personazhet më të ndjekur në Businessmag gjatë 2019

Fushata “Njih tokën tënde, vizito Shqipërinë” zhvillohet në kuadër të lëndës Konceptim dhe Menaxhim fushatash, teksa ideohet dhe zbatohet nga vetë studentët, nën këshillimin e lektores Edlira Mali.

Por gjithçka sapo ka nisur, në vazhdim do të ketë dhe aktivitete të tjera që do ju njohin me tokën tuaj, do ju bëjnë ta doni, ta vizitoni dhe ta sugjeroni. Sepse studentët duan që Shqipëria që sot bën kartolina me peizazhet e saj, nesër të bëjë turizëm të vërtetë.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0