Njerëzit që janë të mirë në bisedat rastësore bëjnë këto pesë pyetje për të qenë “më të vërtetë dhe më pak të çuditshëm” - Business Magazine Albania

Njerëzit që janë të mirë në bisedat rastësore bëjnë këto pesë pyetje për të qenë “më të vërtetë dhe më pak të çuditshëm”

Bisedat e rastësishme shpesh hidhen poshtë si të pakuptimta dhe që shkaktojnë ankth. Njerëzit ose duan të dalin menjëherë në temë, ose duan të shkojnë në shtëpi. Por disa nga marrëdhëniet më të rëndësishme fillojnë me një bisedë të rastësishme.

Bërja e bisedave të paharrueshme vështirë se kërkon një stil apo kreativitet të jashtëzakonshëm, se sa ndjeshmëri dhe mirëkuptim. Si trajner i të folurit publik, gjithmonë u them njerëzve që të mendojnë për gjetjen e gjuhës së përbashkët. Qëllimi juaj? Trego inteligjencën emocionale. Merrni një rrezik, por mos u kërcënoni.

Këtu janë pesë pyetje që njerëzit që janë të mirë në bisedat e rastësishme i përdorin për t’u dukur më reale dhe më pak të sikletshme:

  1. “Nga jeni?”

Pyetjet më të mira të fillimit të bisedës janë përshtatur për t’iu përshtatur momentit dhe ato e ftojnë personin tjetër të ndajë në një mënyrë që nuk është as invazive dhe as e vështirë për t’u përgjigjur.

Për fat të mirë, njerëzve u pëlqen të flasin për vendlindjet e tyre. Nëse jeni në një dasmë në Boston, për shembull, mund të pyesni, “A keni fluturuar brenda apo jeni nga këtu?”

Një variant i kësaj pyetjeje mund të jetë gjithashtu, “Si e njihni filanin?” (d.m.th. personi që pret ngjarjen). Sido që të jetë, thelbi i këtyre pyetjeve është i thjeshtë: “Si u bëre që më qëndrove përballë?”

  1. “Cila ishte puna jote më pak e preferuar?”

Mikut tim, i cili pretendon se urren bisedat e rastësishme – por që ndodh gjithashtu të jetë folësi më i mirë që njoh – i pëlqen t’i kornizojë pyetjet sikur të jenë pjesë e një sondazhi: “Kam një pyetje që ua bëj gjithmonë njerëzve: Cila ishte më e pakta? puna e preferuar?”

Kjo i jep vetes shumë pyetje pasuese. Puna e keqe duhej të kishte ndodhur diku (“Ku?”). Dhe padyshim që përfshinte detyra të tmerrshme (“Çfarë ishin ata?”) dhe një shef të shëmtuar (“Çfarë bënë ata? Askush nuk i ndaloi?”).

Qasja e sondazhit mund të zbatohet në miliona mënyra të ndryshme. Merrni udhëtimin, për shembull: “Po përpiqem të planifikoj udhëtimin tim të ardhshëm dhe po bëj një sondazh: Nëse do të kishit një muaj pushim, duke filluar nga nesër, ku do të shkonit?”

  1. “A po kaloni bukur?”

Kjo pyetje ka një numër të pafundëm variantesh: “A po argëtoheni?” “A nuk është kjo e mrekullueshme?” “Si po shkon vera juaj?” “A keni ftohtë?” “Çfarë ju pëlqen më shumë, [gjëja X në dhomë] apo [gjëja tjetër X në dhomë]?” “Unë thjesht po mendoja për folësin kryesor dhe atë që ajo tha për [X]. E vutë re këtë?”

Të gjitha këto janë të shkëlqyera sepse mundësojnë lidhje të lehtë. Me një të huaj, ju duhet të reflektoni për diçka që po ju ndodh të dyve dhe t’i bëni ata më të rehatshëm në këtë proces.

  1. “Çfarë bëni?”

Kjo pyetje merr një reputacion të keq për të qenë një gjë e tmerrshme për t’u bërë, duke pasur parasysh reputacionin tonë për “punorizëm”.

E kam dëgjuar këtë pyetje të formuluar më delikate në spanjisht: “Kujt i përkushtohesh?” Parë në këtë këndvështrim, është e kujdesshme të pyesësh “Çfarë bën?” sepse me të vërtetë do të thotë “Për çfarë të intereson më shumë?”

Gjithmonë ka vend për hetim të sinqertë rreth interesave të njerëzve. Nëse jeni në një ngjarje të industrisë, është e lehtë të pyesësh nëse dikush po merr pjesë apo është atje për të vëzhguar.

Përsëri, nëse jeni në një shfaqje qensh, mund të pyesni: “A jeni këtu si spektator apo profesionist?”

  1. “Më trego për familjen tënde”

Për shumë njerëz, familja është tema më e rëndësishme. Të pyesësh për familjen e dikujt tjetër është një shfaqje respekti.

Nëse personi me të cilin po flisni duket se ka ardhur në një ngjarje me familjen e tij, për shembull, është krejtësisht e sjellshme të pyesni: “A keni vëllezër e motra të tjerë?” “A je më i madhi apo më i riu?” “A është ai vëllai juaj? Ju dukeni identike.”

Është gjithashtu e vërtetë, megjithatë, se familja për shumë njerëz është një burim i qëndrueshëm dhe i pashëruar i traumës ose stresit. Si me çdo temë, nëse dikush duket i pakëndshëm, tërhiquni./ CNBC 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0